Jij bent echt net pas onder je steen vandaan, he?quote:Op zondag 9 november 2008 02:08 schreef 2cv het volgende:
- Dat vrouwen niet spontaan zwanger kunnen worden. Ik dacht namelijk eerst dat een vrouw ook zwanger kon worden zonder een man/sex te hebben alleen dat met een man/sex de kans gewoon veel groter werd.
- Dat onze poes haar babypoesjes niet maakte door met haar pootjes iets vorm te geven, maar dat ze in haar lichaam groeien.
- Dat je planten niet kan zien groeien.
- Dat als je de schildjes van een lieveheerstbeestje af sloopt het dan niet een vlieg is.
- Dat als een fiets vol hebt hangen met boodschappen en kinderen en je die boodschappenen kinderen er af haalt, de fiets dan meteen z'n oude gewicht terug heeft. Hij blijft dus niet nog een poosje zwaar door de belading.
ja nee, hij is daar allemaal pas sinds kort achterquote:Op zondag 9 november 2008 15:36 schreef Double-U het volgende:
[..]
Jij bent echt net pas onder je steen vandaan, he?
Jij snapt het.quote:Op zondag 9 november 2008 15:49 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ja nee, hij is daar allemaal pas sinds kort achterlijkt me meer een opsomming van jeugd-ontdekkingen
Vroegah jongah..quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:49 schreef Silentalarm het volgende:
Ik heb een hele lange tijd echt gedacht dat je van te lang tv kijken (computeren deed ik in die tijd nog niet) vierkante ogen kreeg. Was toch wel een opluchting. Want ik was al wel zover dat ik dacht, het is logisch dat de opa's van nu geen vierkante ogen hebben want die hadden vroeger nog geen tv. Maar als ik zo oud ben als opa, dan heb ik wel 100000 keer zoveel tv gekeken. Dus dan heb ik vast vierkante ogen.
...quote:Op maandag 10 november 2008 02:49 schreef Scherpkoekje het volgende:
En ik kwam er pas tijdens een reis naar Duitsland achter dat ze in andere landen ook vogels hebben
Toen ik net een beetje duits kon vertaalde ik 'Ausfahrt' naar uitvaartquote:Veel mensen kwamen er pas jaaaaaren later achter dat 'Ausfahrt' (in Duitsland) en 'Sortie' (in Frankrijk) géén plaatsnamen zijn, maar gewoon 'uitrit' betekent.
hhuhuquote:Op zondag 9 november 2008 18:39 schreef Noortje. het volgende:
Ik dacht vroeger altijd dat het waaide doordat de bomen heen en weer bewogen.
Ik las altijd ON, en ik wist dat het bij Albert Heijn hoorde maar ik vond het een vreemd logo.quote:Op maandag 10 november 2008 16:43 schreef bodylotion het volgende:
dat AN op die blauwe plastic tassen voor AH stond, en dat dat de afkorting is van Albert Hein
quote:Op woensdag 12 november 2008 16:15 schreef ganzenherder het volgende:
Dat het het krat is en niet de krat, ik vind het nog steeds niet klinken maargoed.
Volgens de Van Dale kan het allebei.quote:het, de; o en v(m) -ten kist van open latwerk of plastic: een ~je bier
Schaam je niet. Dat dacht ik ookquote:Op woensdag 12 november 2008 22:25 schreef Oldboy het volgende:
Ook dacht ik altijd dat als er een baby werd geboren, dat die baby daadwerkelijk met een boormachine werd geboord
Hehe, ja. En dat ze dan afhankelijk van het gewenste geslacht de onderkant wat meer of minder met de boormachine verbouwden.quote:Op woensdag 12 november 2008 22:25 schreef Oldboy het volgende:
Ook dacht ik altijd dat als er een baby werd geboren, dat die baby daadwerkelijk met een boormachine werd geboord
Zijn/waren er dan mensen die hem grappig vonden? Ik vond hem als klein kind altijd nogal eng...quote:Op donderdag 13 november 2008 00:05 schreef Han-Pekel het volgende:
Ik snapte nooit wat er zo grappig was aan Dolf
[ afbeelding ]
daarom snapte ik het ook nooitquote:Op donderdag 13 november 2008 10:17 schreef Gitarist het volgende:
[..]
Zijn/waren er dan mensen die hem grappig vonden? Ik vond hem als klein kind altijd nogal eng...
Die is nu bijna af, dat wordt het nieuwe giraffenverblijf (als we het over dezelfde hebben).quote:Op donderdag 13 november 2008 14:27 schreef Dribbel_ het volgende:
Dat die toren in Blijdorp die je ziet als je er langs rijd met de trein zo hoort en niet nog steeds afgebouwd moet worden![]()
ok niet gelijk jaren, maar ik kom er nu pas achter dat die frigging spoilers bij mij niet werken in chrome, en ik gebruik het al sinds de releasequote:Op woensdag 24 september 2008 18:18 schreef BreathMe het volgende:
[..]
Hoe dom ben je dan?
Ik wist eerst niet dat je met de muis over de spoilers heen moest
En in de Power Unlimited staat dan:quote:Op vrijdag 7 november 2008 01:35 schreef NanKing het volgende:
[..]
Een beter voorbeeld is; "Mijn vriend (jantje jansen -red-) vond het niet zo leuk.".
De redactie vertelt de naam van jantje omdat de geinterviewde alleen "mijn vriend" zegt en we nu niet weten over wie 't gaat.
Ik weet niet hoe ik 't beter uit moet leggen
Oh ?quote:Op maandag 15 december 2008 12:22 schreef Marble het volgende:
Dat sinaasappel staat voor China's appel
Dat Lingo staat voor linguistisch bingo
Waarom was dat dan?quote:Op dinsdag 16 december 2008 04:20 schreef Vyoo het volgende:
[..]
Oh en waarom er zowel Teenage Mutant Hero Turtles Als Teenage Mutant Ninja Turtles zijngawd ik herinner me daar nog ruzies over in groep 2-3 ofzo
Ninja werd te agressief bevonden voor de UK, Hero mocht wel. Daarom gebruikt Michaelangelo ook bijna nooit zijn nunchaku, als hij dat had gedaan had de serie gelijk een veel hogere rating moeten krijgen.quote:
Van die karatestokjes met een ketting er tussen. Bruce Lee was er ook wel eens mee aan het spelen.quote:
ja.. die zit in het rijtje van de banaanvraag en de umgebung....quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:38 schreef Vono het volgende:
"En natuurlijk zijn er dan ook nog woorden die je altijd verkeerd gelezen hebt, zoals bommelding"
Haha, dat had een klasgenoot ooit es. Te grappig om dit terug te lezen
Of omdat ze het Engelse woord voor redactie gebruiken, en dat afkortenquote:Op dinsdag 16 december 2008 05:36 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
En in de Power Unlimited staat dan:
"Mijn vriend (Jantje Jansen -Ed-) vond het niet zo leuk."
Omdat de eindredacteur Ed heet.
dat wist ik ook nietquote:Op maandag 15 december 2008 12:22 schreef Marble het volgende:
Dat sinaasappel staat voor China's appel
Dat Lingo staat voor linguistisch bingo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |