Cheesecake en een kwarktaart zijn niet 't zelfde. In een cheesecake zit roomkaas zoals mon chou.quote:Op zondag 9 november 2008 04:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Mwah, kwark toch? Wat dan eigenlijk weer heel erg verse kaas is
quote:Op zondag 9 november 2008 02:20 schreef MichielPH het volgende:
Dat de britten de naam van deze vriend iets anders schrijven dan ik zo 1-2-3 gegokt had.
[ afbeelding ]Jij hebt net Have I Got News For You gekekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Of niet?
quote:Op woensdag 5 november 2008 14:07 schreef maok het volgende:
Dat de zon op het zuidelijkhalfrond niet zoals bij ons met de klok mee (dus van links naar rechts als je richting zon kijkt) draait maar net de andere kant op.
Indeedquote:Op zondag 9 november 2008 08:04 schreef Tegan het volgende:
[..]
Jij hebt net Have I Got News For You gekeken. Of niet?
Hoe kom je daar nou weer bij?quote:Op zondag 9 november 2008 02:08 schreef 2cv het volgende:
- Dat als een fiets vol hebt hangen met boodschappen en kinderen en je die boodschappenen kinderen er af haalt, de fiets dan meteen z'n oude gewicht terug heeft. Hij blijft dus niet nog een poosje zwaar door de belading.
Jij bent echt net pas onder je steen vandaan, he?quote:Op zondag 9 november 2008 02:08 schreef 2cv het volgende:
- Dat vrouwen niet spontaan zwanger kunnen worden. Ik dacht namelijk eerst dat een vrouw ook zwanger kon worden zonder een man/sex te hebben alleen dat met een man/sex de kans gewoon veel groter werd.
- Dat onze poes haar babypoesjes niet maakte door met haar pootjes iets vorm te geven, maar dat ze in haar lichaam groeien.
- Dat je planten niet kan zien groeien.
- Dat als je de schildjes van een lieveheerstbeestje af sloopt het dan niet een vlieg is.
- Dat als een fiets vol hebt hangen met boodschappen en kinderen en je die boodschappenen kinderen er af haalt, de fiets dan meteen z'n oude gewicht terug heeft. Hij blijft dus niet nog een poosje zwaar door de belading.
ja nee, hij is daar allemaal pas sinds kort achterquote:Op zondag 9 november 2008 15:36 schreef Double-U het volgende:
[..]
Jij bent echt net pas onder je steen vandaan, he?
Jij snapt het.quote:Op zondag 9 november 2008 15:49 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ja nee, hij is daar allemaal pas sinds kort achterlijkt me meer een opsomming van jeugd-ontdekkingen
Vroegah jongah..quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:49 schreef Silentalarm het volgende:
Ik heb een hele lange tijd echt gedacht dat je van te lang tv kijken (computeren deed ik in die tijd nog niet) vierkante ogen kreeg. Was toch wel een opluchting. Want ik was al wel zover dat ik dacht, het is logisch dat de opa's van nu geen vierkante ogen hebben want die hadden vroeger nog geen tv. Maar als ik zo oud ben als opa, dan heb ik wel 100000 keer zoveel tv gekeken. Dus dan heb ik vast vierkante ogen.
...quote:Op maandag 10 november 2008 02:49 schreef Scherpkoekje het volgende:
En ik kwam er pas tijdens een reis naar Duitsland achter dat ze in andere landen ook vogels hebben
Toen ik net een beetje duits kon vertaalde ik 'Ausfahrt' naar uitvaartquote:Veel mensen kwamen er pas jaaaaaren later achter dat 'Ausfahrt' (in Duitsland) en 'Sortie' (in Frankrijk) géén plaatsnamen zijn, maar gewoon 'uitrit' betekent.
hhuhuquote:Op zondag 9 november 2008 18:39 schreef Noortje. het volgende:
Ik dacht vroeger altijd dat het waaide doordat de bomen heen en weer bewogen.
Ik las altijd ON, en ik wist dat het bij Albert Heijn hoorde maar ik vond het een vreemd logo.quote:Op maandag 10 november 2008 16:43 schreef bodylotion het volgende:
dat AN op die blauwe plastic tassen voor AH stond, en dat dat de afkorting is van Albert Hein
quote:Op woensdag 12 november 2008 16:15 schreef ganzenherder het volgende:
Dat het het krat is en niet de krat, ik vind het nog steeds niet klinken maargoed.
Volgens de Van Dale kan het allebei.quote:het, de; o en v(m) -ten kist van open latwerk of plastic: een ~je bier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |