quote:Op maandag 6 november 2006 13:41 schreef Lienekien het volgende:
Kun je daar niet mon chou of philadephia voor gebruiken?
Het woord 'topping' doet mij een beetje twijfelen of je het wel in een taart verwerkt.quote:Op maandag 6 november 2006 14:09 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]
Homestyle Topping Cream cheese (Certified OU kosher D)
¤4.50
Homestyle Topping Roomkaas. Tenminstens houdbaar tot 06-03-2007.
klik hier
Het is iets anders dan de kwarktaart die je met de pakken van Dr. Oetker maakt. Cheesecake is wat zwaarder (romiger)...quote:Op maandag 6 november 2006 14:43 schreef the_jasper het volgende:
tis kwark of niet?
gewoon kwarktaart toch?
Hele jonge kaas is ook echte kaas.quote:Op maandag 6 november 2006 14:48 schreef Sitethief het volgende:
Cheese cake, net zoals het Duitse Käse Torte heeft volgens mij room/kwark achtige ingrediënten dan echte kaas.
Cheesecake=kwarktaart... dus kwarkquote:Op maandag 6 november 2006 13:27 schreef allure112 het volgende:
Hallo mede-fokkers,
Ik ben dol op koken, en wil ook een keertje een cheese-cake maken.
Maar het belangrijkste ingedrient, cream cheese, is echt iets typisch Amerikaans en ik weet niet hoe het in Nederland heet of waar ik het kan halen.
Help me?
please?
Lol ja lekker een bagel met smeerkaasquote:Op maandag 6 november 2006 13:59 schreef Rieleks het volgende:
Je kent het toch, bagels with cream-cheese. Typisch amerikaans en erg lekker. Gewoon een soort smeerkaas, ik gebruik daarvoor altijd Goudkuipje.
Wat ben jij een betweter zegquote:Op maandag 6 november 2006 16:59 schreef VinoTinto het volgende:
[..]
Cheesecake=kwarktaart... dus kwarkbij iedere supermarkt.
[..]
Lol ja lekker een bagel met smeerkaas![]()
Jij loopt hier anders ook de betweter uit te hangen: dus kijk naar jezelfquote:Op maandag 6 november 2006 17:08 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Wat ben jij een betweter zeg![]()
Cheesecake is geen kwarktaart, maar roomkaastaart... Roomkaas en kwark zijn echt niet hetzelfde![]()
En als iemand smeerkaas lekker vind op zijn bagel, dan is dat zijn smaak. Dat maakt 'm nog niet![]()
quote:Op maandag 6 november 2006 14:02 schreef Sjeen het volgende:
Cream cheese en Smeerkaas (Goudkuipje) zijn toch echt twee heel verschillende dingen...
Met het verschil dat ik gelijk heb en jij nietquote:Op maandag 6 november 2006 17:30 schreef VinoTinto het volgende:
[..]
Jij loopt hier anders ook de betweter uit te hangen: dus kijk naar jezelf
[..]
Allebei gelijk dusquote:Cheesecakes can be made of ricotta cheese, havarti, quark, twaróg, or, more usually, cream cheese. Other ingredients such as sugar, eggs, cream and fruit are often mixed in as well. Flavorings such as vanilla or chocolate may be added, and a fruit topping, like strawberries, is frequently added. Typically, the cheese filling or topping covers a crust, which may be pastry, cookie, digestive biscuit or graham cracker-crumb. Sometimes the base is a layer of cake.
quote:
Die tekst heb je zelf geschreven. Ik zie je er zo voor aan.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |