nog nie zo lang geledenquote:Op woensdag 24 september 2008 11:20 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
en wanneer voor het laatst op de weegschaal
aah lintwormquote:Op woensdag 24 september 2008 11:21 schreef crazy987 het volgende:
[..]
nog nie zo lang geleden
maar is al ruim 6 jaar zo
Ik had zo'n mannetje ook altijd in de klasquote:Op woensdag 24 september 2008 11:21 schreef crazy987 het volgende:
[..]
echt niet
en dat op een dieet van:
pizza, friet, chinees, en ga zo maar door
nooit gezonde dingen
geen/weinig beweging
doe ik niet slecht he
das toch geweldigquote:Op woensdag 24 september 2008 11:23 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik had zo'n mannetje ook altijd in de klas![]()
Die vrat zich een ongeluk, en die kon je gewoon oppakken en over een schutting heen gooien
Ik ben wel op m'n wedstrijdgewicht gebleven, Ik kan alleen niet vreten zoals Crazy doetquote:Op woensdag 24 september 2008 11:23 schreef BarraCupraCuda het volgende:
toen ik nog afgetraint moest zijn voor het thaiboxen woog ik tussen de 72 en de 73 en weeg nu 75
* Sgele gooit crazy door de tentquote:
Hahah.. ben altijd jaloers op die personen!quote:Op woensdag 24 september 2008 11:23 schreef Sgele het volgende:
[..]
Die vrat zich een ongeluk, en die kon je gewoon oppakken en over een schutting heen gooien
Da's echt erg trouwens met bierquote:Op woensdag 24 september 2008 11:27 schreef WhiteLightning het volgende:
ik kan eten wat ik wil wordt er niet dikker van. Bier is echter een ander verhaal
hehe totdat hij aan de verkeerde kant van de 20 komt en dichtgroeitquote:Op woensdag 24 september 2008 11:23 schreef Sgele het volgende:
[..]
als ik Juup drink heb ik nergens last vanquote:Op woensdag 24 september 2008 11:27 schreef WhiteLightning het volgende:
ik kan eten wat ik wil wordt er niet dikker van. Bier is echter een ander verhaal
dat kloptquote:Op woensdag 24 september 2008 11:28 schreef Sgele het volgende:
[..]
Da's echt erg trouwens met bierIk drink eigenlijk nooit meer doordeweeks iets
(niet dat ik altijd liters per dag dronk ofzo
). Dat scheelt echt veel
Bier is echt een dooddoener als je dat veel drinkt
Dat dusquote:Op woensdag 24 september 2008 11:28 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hehe totdat hij aan de verkeerde kant van de 20 komt en dichtgroeit
zie dan nog maar eens je eetgewoonte te veranderen
ow en wil niet bemoeizuchtig overkomen maar:
ondanks dat je er niet dik van word is het echt gif voor je lichaam.
dus denk aan het dichtslippen van je aderen en aan je nieren en lever enzo
Doe de sporten die Barra doet, en het is een sloper voor je lichaamquote:Op woensdag 24 september 2008 11:29 schreef Olep het volgende:
Bier met mate is zelfs goed voor het lichaam Barra.
hahaquote:Op woensdag 24 september 2008 11:29 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dat dus
Feit dat je niet dik wordt is eigenlijk al een waarschuwing dat er iets niet helemaal lekker loopt.
Zou crazy in frituurvetverpakking schijten?
idd dat heb ik nu ook hahaquote:Op woensdag 24 september 2008 11:28 schreef Sgele het volgende:
[..]
Da's echt erg trouwens met bierIk drink eigenlijk nooit meer doordeweeks iets
(niet dat ik altijd liters per dag dronk ofzo
). Dat scheelt echt veel
Bier is echt een dooddoener als je dat veel drinkt
True that..quote:Op woensdag 24 september 2008 11:28 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ach dood gaan we allemaal, en dat ligt niet perse aan je voedings patroon.quote:Op woensdag 24 september 2008 11:28 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Nee, maar wat Barra zegt heeft wel een punt.quote:Op woensdag 24 september 2008 11:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ach dood gaan we allemaal, en dat ligt niet perse aan je voedings patroon.
over 100 jaar zijn jullie allemaal dood (en ik ookquote:Op woensdag 24 september 2008 11:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ach dood gaan we allemaal, en dat ligt niet perse aan je voedings patroon.
dat klinkt pijnlijkquote:Op woensdag 24 september 2008 11:29 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dat dus
Feit dat je niet dik wordt is eigenlijk al een waarschuwing dat er iets niet helemaal lekker loopt.
Zou crazy in frituurvetverpakking schijten?
explainquote:Op woensdag 24 september 2008 11:34 schreef crazy987 het volgende:
wist je dat je van bier niet dik wordt
maar van het eten na/tijdens het bier drinken
achter die redenering zijn wij afgelopen weekend gekomen
Nee, van die grote 2kg blokkenquote:Op woensdag 24 september 2008 11:34 schreef tripack het volgende:
[..]
dat klinkt pijnlijkof is het voeibaar frituurvet
Nou ik ben heel benieuwd... kom maar opquote:Op woensdag 24 september 2008 11:34 schreef crazy987 het volgende:
wist je dat je van bier niet dik wordt
maar van het eten na/tijdens het bier drinken
achter die redenering zijn wij afgelopen weekend gekomen
Dan is het goed! Ik begon al bijna gek te denkenquote:Op woensdag 24 september 2008 11:20 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
daarom grolsch ook door gestreept
daar zit wat in. verschilt per persoon natuurlijk. gelukkig hoef ik nergens op te letten. behalve bier dan.quote:Op woensdag 24 september 2008 11:32 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nee, maar wat Barra zegt heeft wel een punt.
Hij zegt ook niet dat je de pijp uit gaat...alleen bijvoorbeeld een crazy, die dus heel mager blijft en zich een slag in de rondte worstelt met fast food ketens. Kunnen problemen wel snel de kop op steken
de server is het er niet mee eensquote:Op woensdag 24 september 2008 11:36 schreef Olep het volgende:
http://www.menshealth.nl/(...)ina/BierIsGezond.htm
LOLquote:Op woensdag 24 september 2008 11:36 schreef Olep het volgende:
http://www.menshealth.nl/(...)ina/BierIsGezond.htm
quote:Op woensdag 24 september 2008 11:29 schreef Sgele het volgende:
[..]
Doe de sporten die Barra doet, en het is een sloper voor je lichaam
nou als je uitgaat drink jequote:Op woensdag 24 september 2008 11:36 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nou ik ben heel benieuwd... kom maar op
quote:Bier is gezond
Bier wordt geassocieerd met een ongezond drankje,maar is dat wel zo? Welke voedingstoffen zitten er allemaal in?
Dit zit er in een glas bier:
Water - 194 gram
Een volwassene moet ruim twee liter water per dag drinken. Vergeleken met andere alcoholische dranken is bier een goede dorstlesser omdat de ruime hoeveelheid water compenseert voor het dehydraterende effect van de alcohol.
Ethanol -8 gram
Kleine doses alcohol hebben een gunstige invloed op je hart- en vaatstelsel. Uit een Duits onderzoek van de epidemioloog dr. Brenner blijkt dat bier zelfs een positiever effect heeft op je vaten dan bijvoorbeeld wijn.
Koolhydraten - 6 gram
Met andere woorden: zo'n 6 gram van de voornaamste energiebron voor je lichaam.
Calorieën - 85 Kcal
Een glas bier bevat gemiddeld 85 Kcal. Dat lijkt misschien veel - en dat is ook - maar vergeet niet: hossen in het café kost ook een hoop energie. En na afloop op de fiets naar huis!
B1 - 0,021 mg
Ook wel bekend als thiamine. Een gebrek aan B1 uit zich in onder andere vermoeidheid, prikkelbaarheid en rusteloosheid.
B6 - 0,093 mcg
Vitamine B6 - pyridoxine - helpt bij de opname van eiwitten en draagt zo bij aan het herstel van je lichaam. Kan best handig zijn na een avondje stappen.
B3- 1,613 mg
Vitamine B3 verlaagt je cholesterolgehalte en speelt een rol bij het tegengaan van hooikoorts.
B5 - 0,206 mg
Van pantotheenzuur wordt wel gezegd dat het kaalheid en grijsheid kan voorkomen. In ieder geval vermindert het stress, voorkomt het vermoeidheid en verlaagt het je cholesterol.
B11 - 21 microgram
Foliumzuur is nodig voor de stofwisseling, noodzakelijk voor de vorming van rode bloedlichaampjes en helpt bij de stofwisseling van de hersenen. Maar vooral van belang in bierverband: het zorgt voor een goede werking van de lever.
B12 - 0,07 mcg
B12 zorgt onder andere voor de aanmaak van beenmerg en rode bloedlichaampjes.
Kalium - 89mg
Kalium voorkomt beroertes, verbetert je spierfunctie en voorkomt dat calcium - nodig voor sterke botten - via de urine het lichaam verlaat.
Magnesium - 21mg
Magnesium speelt eveneens een belangrijke rol bij het stevig houden van je botten.
IJzer - 0,10mg
IJzer is noodzakelijk om hemoglobine in de rode bloedcellen aan te maken zodat het transport van zuurstof door het lichaam vlekkeloos verloopt. Ook is het een bouwsteen van myoglubine, dat zich in spieren bevindt en een rol speelt bij het leveren van duurprestaties
Seleen - 4,3 mcg
Een onmisbaar sporenelement dat de vrije radicalen in je lichaam aanpakt. Heel nuttig in het café, omdat ze daar nog altijd roken als ketters.
Zink - 0,07 mg
Zink is nodig om huid, haar en nagels gezond te houden. Zonder kan je afweer niet functioneren.
Calcium - 18 mg
Calcium is nodig voor een sterk beendergestel, maar kan ook hoge bloeddruk voorkomen en het heeft een beschermend effect tegen colonkanker.
idd... zeker als al dat vet niet aanzet in je postuur vraag ik me af waar het dan blijftquote:Op woensdag 24 september 2008 11:32 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nee, maar wat Barra zegt heeft wel een punt.
Hij zegt ook niet dat je de pijp uit gaat...alleen bijvoorbeeld een crazy, die dus heel mager blijft en zich een slag in de rondte worstelt met fast food ketens. Kunnen problemen wel snel de kop op steken
quote:
quote:Op woensdag 24 september 2008 11:36 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nee, van die grote 2kg blokken
Tripack!!![]()
punt 1: Meeste eten da nshaorma of kebabquote:Op woensdag 24 september 2008 11:39 schreef crazy987 het volgende:
[..]
nou als je uitgaat drink je
natuurlijk ga je daarna ook eten dat is vanzelfsprekend
maar gezien de hoeveelheid bier die je wegtankt ga je ook veel eten
omdat je zoveel eet en je lichaam 's avonds nog maar weinig afbreekt kom je sneller aan als normaal.
vandaar dat mensen die veel uitgaan en daarna altijd eten zo dik zijn
dat is geen bierbuik maar is van eten na het stappen wat toch vaak friet is wat vrij vet is
snappen jullie em
Nee, je bent hierquote:
moet niet al te gek wordenquote:Op woensdag 24 september 2008 11:41 schreef WhiteLightning het volgende:
WTF vitamines in bier ? haha
schijt je niet gewoon alles uit ? althans dat heb ik altijdquote:Op woensdag 24 september 2008 11:40 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
idd... zeker als al dat vet niet aanzet in je postuur vraag ik me af waar het dan blijft
en op jonge leefdtijd al hart en vaadziekte hebben is niet oke
een glas bier heeft even veel kcal als een bruine boterham...quote:Op woensdag 24 september 2008 11:39 schreef crazy987 het volgende:
[..]
omdat je zoveel eet en je lichaam 's avonds nog maar weinig afbreekt kom je sneller aan als normaal.
dat is geen bierbuik maar is van eten na het stappen wat toch vaak friet is wat vrij vet is
snappen jullie em
sorry, maar dan moet ik al dik trom zijnquote:Op woensdag 24 september 2008 11:42 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
een glas bier heeft even veel kcal als een bruine boterham...
dus geloof me het komt door het bier
hoeveel drink jij dan ? en ik denk dat je pas aankomt na een bepaalde leeftijd als je er geen aanleg voor hebtquote:Op woensdag 24 september 2008 11:43 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
sorry, maar dan moet ik al dik trom zijn
maar goed, ik fiets ook na het stappen
en drink alleen in het weekend
Zo adult is die link niet hoorquote:Op woensdag 24 september 2008 11:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
de server is het er niet mee eens
Access Denied (content_filter_denied)
Your request was denied because of its content categorization: "Adult/Mature Content;Health"
For assistance, contact your network support team.
Bier zit vol met suikers...suikers zijn stoffen die de honger bevoorderen...daarom ga je etenquote:Op woensdag 24 september 2008 11:39 schreef crazy987 het volgende:
[..]
snappen jullie em
nee dat doe je nietquote:Op woensdag 24 september 2008 11:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
schijt je niet gewoon alles uit ? althans dat heb ik altijd
Waarschijnlijk tikt et beide wel hard aanquote:Op woensdag 24 september 2008 11:42 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
een glas bier heeft even veel kcal als een bruine boterham...
dus geloof me het komt door het bier
ik ben de 20 gepasseerdquote:Op woensdag 24 september 2008 11:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hoeveel drink jij dan ? en ik denk dat je pas aankomt na een bepaalde leeftijd als je er geen aanleg voor hebt
where elsequote:
ik krijg dus echt nooit honger van bierquote:Op woensdag 24 september 2008 11:45 schreef Sgele het volgende:
[..]
Bier zit vol met suikers...suikers zijn stoffen die de honger bevoorderen...daarom ga je eten
waarom kom ik dan niet aan ?quote:Op woensdag 24 september 2008 11:45 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
nee dat doe je niet![]()
tenzij je lichaam helemaal naar de klote is en geen voeding meer opneemt
je moet er ook aanleg voor hebben.quote:Op woensdag 24 september 2008 11:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
waarom kom ik dan niet aan ?
dat valt nog wel mee danquote:Op woensdag 24 september 2008 11:45 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik ben de 20 gepasseerd
en drink gem toch wel een flesje of 10 weg op een stap avond (dan stop ik vaak met tellen)
ik ook niet... ik raak er altijd zo snel vol vanquote:Op woensdag 24 september 2008 11:46 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik krijg dus echt nooit honger van bier
misschien omdat ik Juup drink
heb ik ook soms jah.quote:Op woensdag 24 september 2008 11:48 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik ook niet... ik raak er altijd zo snel vol van
behalve altijd 1x pikanto satesaus of een broodje shoarma of kabab
ik ga vanavond lekker zuipen, heb toch weekend! morgne pc in mekaar flanzenquote:Op woensdag 24 september 2008 11:47 schreef Crazy-M het volgende:
ow en jongens.
HET IS WOENSDAG
en we hebben het al over bier
denk het wel jahquote:Op woensdag 24 september 2008 11:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat valt nog wel mee danzeker omdat het maar 1 dag is ?
ja dat scheelt veel..alleen het is funest voor je conditiequote:Op woensdag 24 september 2008 11:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat valt nog wel mee danzeker omdat het maar 1 dag is ?
je moet wel naar de wc gaan hehquote:Op woensdag 24 september 2008 11:48 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik ook niet... ik raak er altijd zo snel vol van
behalve altijd 1x pikanto satesaus of een broodje shoarma of kabab
licht aan hoe je naar huis gaatquote:Op woensdag 24 september 2008 11:50 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ja dat scheelt veel..alleen het is funest voor je conditie
wat is datquote:Op woensdag 24 september 2008 11:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je moet wel naar de wc gaan heh
dat is zo, maar dat zijn veel dingen in het leven.quote:Op woensdag 24 september 2008 11:50 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ja dat scheelt veel..alleen het is funest voor je conditie
Heb jij zo'n zakje aan je lijf hangen?quote:
neuh ik heb wel eens toch ik nog wedstrijden deed dat ik me een keer liet gaan op een verjaardag.. koste me 3 weken om weer op het niveau van de dag ervoor te komenquote:Op woensdag 24 september 2008 11:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
licht aan hoe je naar huis gaat
en of je alleen stil zit
ja dus ?quote:Op woensdag 24 september 2008 11:47 schreef Crazy-M het volgende:
ow en jongens.
HET IS WOENSDAG
en we hebben het al over bier
Haha als ik goed lam zou zijn.. zou me echt dood schrikken als ik dat zie staanquote:
nee, om de tijd een warm gevoelquote:Op woensdag 24 september 2008 11:54 schreef Sgele het volgende:
[..]
Heb jij zo'n zakje aan je lijf hangen?
ik niet, zaterdag avond: bier, zondag kroeg? dan aa nde colaquote:Op woensdag 24 september 2008 11:55 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ja dus ?
mij kan je vanvond weer in de kroeg vinden hoor
daar kan je zelfs in scheitenquote:
Naar de WC gaan in de mac.. das echt no-go die dingen zijn 9 van de 10 ranzig :|quote:Op woensdag 24 september 2008 11:59 schreef tripack het volgende:
[..]
daar kan je zelfs in scheiten![]()
![]()
doet me denken aan de wc van de mac in utrecht
quote:Op woensdag 24 september 2008 11:59 schreef tripack het volgende:
[..]
![]()
heuj.... als je moet, dan moet jequote:Op woensdag 24 september 2008 12:01 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Naar de WC gaan in de mac.. das echt no-go die dingen zijn 9 van de 10 ranzig :|
Ik zorg gewoon dat niet hoef te schijten @ de mac..quote:Op woensdag 24 september 2008 12:03 schreef tripack het volgende:
[..]
heuj.... als je moet, dan moet je![]()
als het goed is zijn die potten daar weg, mag niet meer van meneer donalds
jah wat mag tegenwoordig nog welquote:Op woensdag 24 september 2008 12:03 schreef tripack het volgende:
[..]
heuj.... als je moet, dan moet je![]()
als het goed is zijn die potten daar weg, mag niet meer van meneer donalds
Daar passen zelfs die blokken frituurvet in!quote:Op woensdag 24 september 2008 11:59 schreef tripack het volgende:
[..]
![]()
ik zei ook niet dat ik scheit bij de macquote:Op woensdag 24 september 2008 12:04 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ik zorg gewoon dat niet hoef te schijten @ de mac..
Maarja de mac staat zon 15min van me huis vandaan ofzo (met de auto hah)
quote:Op woensdag 24 september 2008 12:05 schreef Sgele het volgende:
[..]
Daar passen zelfs die blokken frituurvet in!
Haha.. dat kan wel in de bosjesquote:Op woensdag 24 september 2008 12:06 schreef tripack het volgende:
[..]
ik zei ook niet dat ik scheit bij de machooguit ff pisse, maar meer ook niet
Ballenbakquote:Op woensdag 24 september 2008 12:07 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Haha.. dat kan wel in de bosjes!
quote:Op woensdag 24 september 2008 12:05 schreef Sgele het volgende:
[..]
Daar passen zelfs die blokken frituurvet in!
even kijken.quote:Op woensdag 24 september 2008 12:04 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ik zorg gewoon dat niet hoef te schijten @ de mac..
Maarja de mac staat zon 15min van me huis vandaan ofzo (met de auto hah)
gadver... ik zie het al voor me!quote:
mag je tegenwoordig ook niet meer inquote:
ik zit elke woendag, donderdag, vrijdag & zaterdag lekker in de rkoegquote:Op woensdag 24 september 2008 11:57 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik niet, zaterdag avond: bier, zondag kroeg? dan aa nde cola
zuupertquote:Op woensdag 24 september 2008 12:12 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ik zit elke woendag, donderdag, vrijdag & zaterdag lekker in de rkoeg
5 biertjes max hequote:
Kijk mam! Een rooie! en een groene! en een.... hee ...quote:Op woensdag 24 september 2008 12:10 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
gadver... ik zie het al voor me!
Wuahahahaha heeel viesquote:Op woensdag 24 september 2008 12:15 schreef Sgele het volgende:
[..]
Kijk mam! Een rooie! en een groene! en een.... hee ...![]()
![]()
ze gooien toch ook altijd naar elkaar met die "ballen"quote:Op woensdag 24 september 2008 12:15 schreef Sgele het volgende:
[..]
Kijk mam! Een rooie! en een groene! en een.... hee ...![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |