nog nie zo lang geledenquote:Op woensdag 24 september 2008 11:20 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
en wanneer voor het laatst op de weegschaal
aah lintwormquote:Op woensdag 24 september 2008 11:21 schreef crazy987 het volgende:
[..]
nog nie zo lang geleden
maar is al ruim 6 jaar zo
Ik had zo'n mannetje ook altijd in de klasquote:Op woensdag 24 september 2008 11:21 schreef crazy987 het volgende:
[..]
echt niet
en dat op een dieet van:
pizza, friet, chinees, en ga zo maar door
nooit gezonde dingen
geen/weinig beweging
doe ik niet slecht he
das toch geweldigquote:Op woensdag 24 september 2008 11:23 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik had zo'n mannetje ook altijd in de klas![]()
Die vrat zich een ongeluk, en die kon je gewoon oppakken en over een schutting heen gooien
Ik ben wel op m'n wedstrijdgewicht gebleven, Ik kan alleen niet vreten zoals Crazy doetquote:Op woensdag 24 september 2008 11:23 schreef BarraCupraCuda het volgende:
toen ik nog afgetraint moest zijn voor het thaiboxen woog ik tussen de 72 en de 73 en weeg nu 75
* Sgele gooit crazy door de tentquote:
Hahah.. ben altijd jaloers op die personen!quote:Op woensdag 24 september 2008 11:23 schreef Sgele het volgende:
[..]
Die vrat zich een ongeluk, en die kon je gewoon oppakken en over een schutting heen gooien
Da's echt erg trouwens met bierquote:Op woensdag 24 september 2008 11:27 schreef WhiteLightning het volgende:
ik kan eten wat ik wil wordt er niet dikker van. Bier is echter een ander verhaal
hehe totdat hij aan de verkeerde kant van de 20 komt en dichtgroeitquote:Op woensdag 24 september 2008 11:23 schreef Sgele het volgende:
[..]
als ik Juup drink heb ik nergens last vanquote:Op woensdag 24 september 2008 11:27 schreef WhiteLightning het volgende:
ik kan eten wat ik wil wordt er niet dikker van. Bier is echter een ander verhaal
dat kloptquote:Op woensdag 24 september 2008 11:28 schreef Sgele het volgende:
[..]
Da's echt erg trouwens met bierIk drink eigenlijk nooit meer doordeweeks iets
(niet dat ik altijd liters per dag dronk ofzo
). Dat scheelt echt veel
Bier is echt een dooddoener als je dat veel drinkt
Dat dusquote:Op woensdag 24 september 2008 11:28 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hehe totdat hij aan de verkeerde kant van de 20 komt en dichtgroeit
zie dan nog maar eens je eetgewoonte te veranderen
ow en wil niet bemoeizuchtig overkomen maar:
ondanks dat je er niet dik van word is het echt gif voor je lichaam.
dus denk aan het dichtslippen van je aderen en aan je nieren en lever enzo
Doe de sporten die Barra doet, en het is een sloper voor je lichaamquote:Op woensdag 24 september 2008 11:29 schreef Olep het volgende:
Bier met mate is zelfs goed voor het lichaam Barra.
hahaquote:Op woensdag 24 september 2008 11:29 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dat dus
Feit dat je niet dik wordt is eigenlijk al een waarschuwing dat er iets niet helemaal lekker loopt.
Zou crazy in frituurvetverpakking schijten?
idd dat heb ik nu ook hahaquote:Op woensdag 24 september 2008 11:28 schreef Sgele het volgende:
[..]
Da's echt erg trouwens met bierIk drink eigenlijk nooit meer doordeweeks iets
(niet dat ik altijd liters per dag dronk ofzo
). Dat scheelt echt veel
Bier is echt een dooddoener als je dat veel drinkt
True that..quote:Op woensdag 24 september 2008 11:28 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ach dood gaan we allemaal, en dat ligt niet perse aan je voedings patroon.quote:Op woensdag 24 september 2008 11:28 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Nee, maar wat Barra zegt heeft wel een punt.quote:Op woensdag 24 september 2008 11:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ach dood gaan we allemaal, en dat ligt niet perse aan je voedings patroon.
over 100 jaar zijn jullie allemaal dood (en ik ookquote:Op woensdag 24 september 2008 11:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ach dood gaan we allemaal, en dat ligt niet perse aan je voedings patroon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |