Bier zit vol met suikers...suikers zijn stoffen die de honger bevoorderen...daarom ga je etenquote:Op woensdag 24 september 2008 11:39 schreef crazy987 het volgende:
[..]
nou als je uitgaat drink je
natuurlijk ga je daarna ook eten dat is vanzelfsprekend
maar gezien de hoeveelheid bier die je wegtankt ga je ook veel eten
omdat je zoveel eet en je lichaam 's avonds nog maar weinig afbreekt kom je sneller aan als normaal.
vandaar dat mensen die veel uitgaan en daarna altijd eten zo dik zijn
dat is geen bierbuik maar is van eten na het stappen wat toch vaak friet is wat vrij vet is
snappen jullie em
nee dat doe je nietquote:Op woensdag 24 september 2008 11:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
schijt je niet gewoon alles uit ? althans dat heb ik altijd
Waarschijnlijk tikt et beide wel hard aanquote:Op woensdag 24 september 2008 11:42 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
een glas bier heeft even veel kcal als een bruine boterham...
dus geloof me het komt door het bier
ik ben de 20 gepasseerdquote:Op woensdag 24 september 2008 11:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hoeveel drink jij dan ? en ik denk dat je pas aankomt na een bepaalde leeftijd als je er geen aanleg voor hebt
where elsequote:
ik krijg dus echt nooit honger van bierquote:Op woensdag 24 september 2008 11:45 schreef Sgele het volgende:
[..]
Bier zit vol met suikers...suikers zijn stoffen die de honger bevoorderen...daarom ga je eten
waarom kom ik dan niet aan ?quote:Op woensdag 24 september 2008 11:45 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
nee dat doe je niet![]()
tenzij je lichaam helemaal naar de klote is en geen voeding meer opneemt
je moet er ook aanleg voor hebben.quote:Op woensdag 24 september 2008 11:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
waarom kom ik dan niet aan ?
dat valt nog wel mee danquote:Op woensdag 24 september 2008 11:45 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik ben de 20 gepasseerd
en drink gem toch wel een flesje of 10 weg op een stap avond (dan stop ik vaak met tellen)
ik ook niet... ik raak er altijd zo snel vol vanquote:Op woensdag 24 september 2008 11:46 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik krijg dus echt nooit honger van bier
misschien omdat ik Juup drink
heb ik ook soms jah.quote:Op woensdag 24 september 2008 11:48 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik ook niet... ik raak er altijd zo snel vol van
behalve altijd 1x pikanto satesaus of een broodje shoarma of kabab
ik ga vanavond lekker zuipen, heb toch weekend! morgne pc in mekaar flanzenquote:Op woensdag 24 september 2008 11:47 schreef Crazy-M het volgende:
ow en jongens.
HET IS WOENSDAG
en we hebben het al over bier
denk het wel jahquote:Op woensdag 24 september 2008 11:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat valt nog wel mee danzeker omdat het maar 1 dag is ?
ja dat scheelt veel..alleen het is funest voor je conditiequote:Op woensdag 24 september 2008 11:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat valt nog wel mee danzeker omdat het maar 1 dag is ?
je moet wel naar de wc gaan hehquote:Op woensdag 24 september 2008 11:48 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik ook niet... ik raak er altijd zo snel vol van
behalve altijd 1x pikanto satesaus of een broodje shoarma of kabab
licht aan hoe je naar huis gaatquote:Op woensdag 24 september 2008 11:50 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ja dat scheelt veel..alleen het is funest voor je conditie
wat is datquote:Op woensdag 24 september 2008 11:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je moet wel naar de wc gaan heh
dat is zo, maar dat zijn veel dingen in het leven.quote:Op woensdag 24 september 2008 11:50 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ja dat scheelt veel..alleen het is funest voor je conditie
Heb jij zo'n zakje aan je lijf hangen?quote:
neuh ik heb wel eens toch ik nog wedstrijden deed dat ik me een keer liet gaan op een verjaardag.. koste me 3 weken om weer op het niveau van de dag ervoor te komenquote:Op woensdag 24 september 2008 11:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
licht aan hoe je naar huis gaat
en of je alleen stil zit
ja dus ?quote:Op woensdag 24 september 2008 11:47 schreef Crazy-M het volgende:
ow en jongens.
HET IS WOENSDAG
en we hebben het al over bier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |