abonnement Unibet Coolblue
pi_61894613
quote:
Op woensdag 24 september 2008 22:22 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Ride Ex (2009): 160,- is idd. ook een optie. Wat vond jij bagger aan die Burtons dan? sloten niet goed aan op je schoen? niet duurzaam?
Simpel voor die prijs, en niet zo'n hele fijne binding.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  donderdag 25 september 2008 @ 10:10:24 #27
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_61898072
quote:
Op woensdag 24 september 2008 19:44 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Ok, ben ik weer . Ik ga nu toch echt m'n eigen stuff kopen en denk bij duijvestein de meeste 'bang for the bucks' te krijgen. Zit daar nog groot verschil tussen de verscheidene winkels of hebben ze allemaal hetzelfde aanbod? En dan bedoel ik met name de leftovers van 2008 waarmee ze op hun site adverteren. Ik wil het natuurlijk in die winkel testen, maar niet 100 km reizen om er achter te komen dat ze daar de goedkopere spullen van vorig seizoen niet hebben.

Aan spullen zat ik aan het volgende te denken:

Eigen "stats":
Leeftijd: 23j
Lengte: 1m91
Gewicht: 78-80kg
Schoenmaat: 44

Qua boots (2008):

32 boots prospect: 95,-
Burton Hail: 120,-
Burton H.O.D.: 90,-

Boards (2008):

Burton Custom X 158: 335,-
Burton X8: 285,-
Burton Dominant 156/159,-: 180,-
K2 Eldorado 159: 265,-
K2 Darkstar 159: 225,-

Bindingen (2008):

Burton Freestyle (L): 65,-
of eentje van 2009 (is meteen ongeveer 100,- duurder)

Zit hier nog een echte afrader tussen? (misschien dat die bindingen wat aan de slappe kant zijn?)
Om te beginnen de Freestyle bindingen weg doen.
Zijn gewoon beginnersbindingen. Kun je bar weinig mee.

Als je besluit om Burton schoenen te kopen, koop er dan een Burton binding bij. Dat past het beste.

Wat boards betreft:
De Custom X en de X8 zou ik weg laten. Dat zijn top boards, maar daar moet je ook echt wel aardig voor kunnen boarden.
Verdere boards zijn wel heel erg op freestyle gericht. Als je die kant op wilt, geen probleem, maar let wel op dat je je daar niet op verkijkt.

[ Bericht 8% gewijzigd door Komakie op 25-09-2008 10:17:31 ]
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  donderdag 25 september 2008 @ 10:13:22 #28
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_61898136
quote:
Op woensdag 24 september 2008 20:05 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Ok, die Freestyle bindingen dus niet:

Kom ik op de volgende 2:

K2 Sonic (2009): 130,-
Burton Custom (2009): 160,-

Maakt het nog uit of je K2 bindingen op een Burton board gebruikt en vice versa. Is toch allemaal universeel lijkt me?!
Burton Custom is een redelijke binding in het ondersigment. Niet bijzonder, maar goed genoeg om je op je board te houden. Als je Burton schoenen koopt, zou ik daar zeker voor kiezen.

tip trouwens: Gebruik geen 32 boots i.c.m. burton bindingen want het past voor geen meter!

Bij Burtonbindingen zit er standaard een disc bij waarmee je de bindingen ook op een ander model board kunt schroeven. Heb ik het wel over de modellen van andere merken die gebruik maken van 4 schroeven discs, maar dat doet het overgrote deel wel. De opties die jij aangeeft iig wel
Een K2 binding op een Burton board moet je vragen bij de winkel. Meestal zijn er wel "burton discs" voor te krijgen, maar het is even zoeken.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  donderdag 25 september 2008 @ 10:23:45 #29
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_61898385
quote:
Op woensdag 24 september 2008 23:20 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Mezelf inlezend op de selectie die ik zelf heb gemaakt ga ik voor het volgende:

Eigen "stats":
Leeftijd: 23j
Lengte: 1m91
Gewicht: 78-80kg
Schoenmaat: 44


Boots (2008):
Burton Hail: 120,-

Board (2008):
K2 Darkstar 159: 225,-

Is een 159 niet net iets te lang voor me? Ik koos voor de Darkstar i.p.v. de Dominant omdat die erg weinig grip zou leveren bij opgevroren/ijzige sneeuw. Ga er vanuit dat dat bij de Darkstar iets minder is, omdat ie iets minder freestyle based is dan de Dominant

Binding (2009):
Ride Ex L: 160,-
(Maat L is goede maat voor maatje 44 lijkt me)

Alles bij elkaar 505,-

Iemand gebruikerservaringen van hemzelf of anderen m.b.t. bovenstaande spullen?
159 is zelfs kort voor je. Ik ben net zo lang (wel 15/20 kg zwaarder ) en ik rij een 163.
Ik zou dus voor de 161 gaan. Zeker gezien je schoenmaat. Op een 25.3 zou je net op kunnen, hoewel het ook niet overhoudt. Je zou wat met je stance moeten klooien (flink breed staan, duck stance of erg ingedraaid) maar dan kan het wel.

De Dominant is echt een rail board. Gebruik je eigenlijk zo goed als niet voor gewoon op de piste je ding doen. Kortom, wel heel erg beperkt.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  donderdag 25 september 2008 @ 10:36:41 #30
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_61898662
quote:
Op woensdag 24 september 2008 22:22 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Ride Ex (2009): 160,- is idd. ook een optie. Wat vond jij bagger aan die Burtons dan? sloten niet goed aan op je schoen? niet duurzaam?
Burton maakt goede bindingen. Zo niet de beste van allemaal.
En zoals ik al zei, als je Burton schoenen koopt, koop dan in vredesnaam ook Burton bindingen.

Mensen bouwen bijna altijd verkeerd hun setje op. Eerst kijken ze naar het board, daarna naar de bindingen en daarna naar de schoenen.

Je begint je schoen uit te zoeken, daar zoek je een goede binding bij uit, die goed past en werkt.
Als laatste pas je board.

Schoenen zijn echt het belangrijkste van je setje. Als schoenen niet goed zitten heb je een klote dag. Niet alleen als je er niet goed in kunt met je voet, ook als ze niet goed in je binding passen.

Anyway, nog een voordeel: Het eerste wat stuk gaat aan je setje, is een binding. Een strap waar je een keer op gaat staan, een buckel die stuk gaat, een Hiback die afbreekt. Er kan van alles gebeuren en het gebeurd altijd op het moment dat je niet in de buurt bent van de winkel weer jij je spullen gekocht hebt.
Met burton bindingen kun je altijd overal (gratis) terecht. Werkt super.
Daarnaast werken ze prima. Ik rij al jaren op Burton bindingen. Burton boards komen er niet in, maar bindingen en schoenen blijf ik gebruiken. Schoenen aangezien ze bij mij gewoon het lekkerste zitten en bindingen omdat ik burton schoenen heb, maar ook omdat ik er het meest tevreden over ben. (en dat voor iemand die niet eens burton verkoopt )
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  donderdag 25 september 2008 @ 10:42:55 #31
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_61898782
Net geregeld dat we met een advertentie komen te staan in de shopguide van de Snowboarder Magazine
Hebben al een ontwerp. Wel heel erg simpel met alleen tekst en groot in het midden ons tekentje (wat bestaat uit een aparte smilie ) en de merken die we verkopen (daaronder nog het webadres natuurlijk )

Kan het nu niet oploaden, maar wat zouden jullie met een advertentie van 6 bij 7 cm doen?
In de snowboarder Mag staan met foto's, achtergronden en vaak erg druk. Ik dacht dat we met een simpel ontwerpje (witte achtergrond, zwarte tekst in een simpel "los" lettertype en een groot opvallend teken)misschien nog wel het meeste zouden opvallen. Het moet trouwens in zwart/wit zijn dus mogelijkheden zijn sowieso beperkt.

(haha 5 posts achter elkaar. hoezo te lui om te copy/pasten )
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_61898895
I don't agree, ik vind de vuist regel voor burton: Betaal veel voor goed spul,betaal normaal geld voor crap!
De instap modellen zijn te duur! burton heeft goede boards,maar dan vaak de duurdere modellen.
Zelfde bij de bindingen.

De goedkopere modellen zijn stukken duurder dan vergelijkbare planken van andere merken.
Je moet natuurlijk altijd oppassen met dit soort uitspraken,want je krijgt meteen lui die schreeuwen dat burton het beste is. (En dat is waar burton alle merken in verslaat! fanboys en marketing! als je daar op kon boarden zat je geramd )

Maar idd wat komakie zegt: bouw een setje in het geheel.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  donderdag 25 september 2008 @ 12:47:39 #33
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_61901547
quote:
Op donderdag 25 september 2008 10:47 schreef KneusTeun het volgende:
I don't agree, ik vind de vuist regel voor burton: Betaal veel voor goed spul,betaal normaal geld voor crap!
De instap modellen zijn te duur! burton heeft goede boards,maar dan vaak de duurdere modellen.
Zelfde bij de bindingen.

De goedkopere modellen zijn stukken duurder dan vergelijkbare planken van andere merken.
Je moet natuurlijk altijd oppassen met dit soort uitspraken,want je krijgt meteen lui die schreeuwen dat burton het beste is. (En dat is waar burton alle merken in verslaat! fanboys en marketing! als je daar op kon boarden zat je geramd )

Maar idd wat komakie zegt: bouw een setje in het geheel.
Ik ga niet verkondigen dat Burton het beste is. Aangezien ik Burton helemaal niet verkoop en niet wil verkopen.
Hoe een merk rijdt is helemaal je persoonlijke voorkeur. Ik kon vorig jaar goedkoop aan Burton planken komen, ik heb er toch voor gekozen om op een Rome te rijden omdat die nou eenmaal fijner rijden.

Waar baseer je op dat vergelijkbare modellen van andere merken goedkoper zijn? Ik rij op een flag. Een breder all mountain freestyle board. Ik weet niet waar ik hem mee moet vergelijkbaar. Een Custom Wide? Custom X Wide? Iets anders? Er zijn boards die even duur zijn en ik helemaal kut vindt rijden. Is hij dan beter of slechter?
Als het goedkoopste board van Burton duurder is dan het goedkoopste board van een ander merk, wil dat niet zeggen dat ze dezelfde kwaliteit zijn.
Het is een argument wat je heel vaak hoort, maar ik vraag me wel eens af waar het op gebaseerd is...

Het enige wat je kunt doen bij een board is aangeven hoeveel geld je hebt (als je het over geld hebt) en dan bekijken wat er in die prijsklasse te krijgen is. Daar moet je een keuze uit maken. Het kan best zijn dat dan de Burton plank het lekkerste rijdt, maar het is ook mogelijk dat een andere plank gewoon beter bij jou past. Het is niet iets wat vast te stellen is. Het heeft met persoonlijke voorkeuren te maken en dat is niet te peilen.

Ja, Burton heeft belachelijk dure boards maar dat hebben wel meer merken. Dat de Cygnus X van Lib-Tech 1200 euro kost hoor ik ook niemand over klagen.
Een Bataleon Evil Twin is duurder dan een Dominant terwijl het allebei railplanken zijn. Het is maar relatief.

Ik vind het gezeur over Burton een beetje overbodig. Volgens mij zijn er zo langzamerhand niet zo veel fanboys meer, maar vooral veel haters.

No Offence trouwens....
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_61901899
No offence taken, maar ik heb gewoon slechte ervaring met burton plankjes.
De warranty hebben ze goed geregeld dat wel.
Veel vrienden van me hadden burton boards, custom's, baron's, feelgoods maar bij elke plank was er wel weer iets raars dat kapot ging of het ding reed niet fijn.

Maargoed dit is ook al een eeuwen oude discussie en ieder z'n ding.
Als het je bevalt en je hebt goede ervaring met burton, who am I too judge!
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_61901969
Ik mis K2 in deze discussie. Dat is toch ook een vrij groot merk, maar niemand rijd er op van de boarders in de OP. Is daar nog een specifieke reden voor?
pi_61902367
Ik weet wel iest over K2, het is DUITS hahaha
naar mijn idee niks mis mee, niet echt ervaring mee.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  donderdag 25 september 2008 @ 13:21:46 #37
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_61902488
quote:
Op donderdag 25 september 2008 13:04 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Ik mis K2 in deze discussie. Dat is toch ook een vrij groot merk, maar niemand rijd er op van de boarders in de OP. Is daar nog een specifieke reden voor?
Ik heb een K2 gehad. Hele goede plank.

Ik vond hem alleen een klein beetje "skierig" rijden. Klinkt misschien gek, maar hij reed een beetje te strak. Jibben en freestylen was met dat ding niet zo heel best. Kwam ook omdat hij erg freeride georienteerd was. Het voelde aan alsof je op rails reed. Dat is op zich goed en vrij lekker maar.... Ik kan het niet precies uitleggen verder, maar het was net niet mijn ding.
Nu maakt K2 ook ski's dus het heeft daar misschien mee te maken.

Ik heb nu ook een Volkl Selecta voor de poederdagen. Dus voor erbij. Daar rij ik dus ook echt alleen op als het flink gesneeuwd heeft en ik poeder ga rijden. Dan hoef ik niet zo nodig een board te hebben waarmee je kunt Jibben en freestylen. Daarnaast is hij echt voor de poeder gebouwd, dus dan rijdt hij ook heerlijk.

Maar die rijdt voor me gevoel ook eigenlijk net een beetje te strak. Zoals ik al zei, voor dat soort dagen is het niet erg en als je niets van freestyle moet hebben en alleen met bochten bezig bent (en poeder) dan is het echt 1 van de beste boards die je kunt krijgen.

btw, ik zit nog te denken aan een nieuwe Fish als ik die kan kiezen wanneer ik mijn proform weer krijg van Burton. Voor de echt ziekelijke poederdagen
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  donderdag 25 september 2008 @ 13:22:20 #38
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_61902509
quote:
Op donderdag 25 september 2008 13:17 schreef KneusTeun het volgende:
Ik weet wel iest over K2, het is DUITS hahaha
naar mijn idee niks mis mee, niet echt ervaring mee.
K2 is amerikaans...
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  donderdag 25 september 2008 @ 13:24:29 #39
83592 djv
for me and me mom
pi_61902576
kom ook maar eens kijken hier..

me gear
board:Bataleon evil twin
bindings:Burton cartels
Boots: Burton driver X
Protection Scott Helmet
Goggle: Oakley A-frame
Ervaring boarden +- 30 weken
  donderdag 25 september 2008 @ 13:25:54 #40
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_61902621
quote:
Op donderdag 25 september 2008 13:24 schreef djv het volgende:
kom ook maar eens kijken hier..

me gear
board:Bataleon evil twin
bindings:Burton cartels
Boots: Burton driver X
Protection Scott
Goggle: Oakley A-frame
Welkom
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_61903291
Hey weer een bataleon rijder!
Welkom

@komakie: en al bij de Bataleon boys geweest?:)
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  donderdag 25 september 2008 @ 15:18:14 #42
83592 djv
for me and me mom
pi_61906048
Heb een vraagje over het oprekken van Boots..Ik heb driver x boots en zitten prima maar naar een 5 of 6 uur beginnen ze te knellen aan de zijkant omdat mijn voeten uitzetten (denk ik)

Ik weet dat je ze kan "molden/verhitten") maar vroeg me af of iemand nog andere methodes heeft!

Heb ze al 5 weken gedragen..
  donderdag 25 september 2008 @ 15:39:30 #43
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_61906660
quote:
Op donderdag 25 september 2008 15:18 schreef djv het volgende:
Heb een vraagje over het oprekken van Boots..Ik heb driver x boots en zitten prima maar naar een 5 of 6 uur beginnen ze te knellen aan de zijkant omdat mijn voeten uitzetten (denk ik)

Ik weet dat je ze kan "molden/verhitten") maar vroeg me af of iemand nog andere methodes heeft!

Heb ze al 5 weken gedragen..
Zelfde probleem.
Gewoon net iets minder strak aantrekken denk ik. Je voeten zetten uit dus ze zouden niet los moeten gaan zitten ofzo

Ik heb ook vaak dat ik mijn schoenen te strak aantrek. De voorste veters van je schoenen hoeven trouwens niet zo super vast te zitten he. De bovenste zijn het belangrijkste. Ik probeer dus altijd de onderste wat losser te doen en de bovenste strak te houden
Soms ligt het trouwens ook aan de bindingen. Ik heb nog wel eens dat ik ze te strak aan trek. Onnodig strak want ze komen dan echt niet los te zitten. Beetje stom van mezelf maar betrap me er elke keer op

Verhitten helpt niet meer. Sowieso gaat het pas na een paar uur pijn doen dus tja... moeilijk verhitten
Je hoeft ze trouwens niet per se te laten verhitten als je ze aanschaft. Als je er een tijdje mee gelopen en geboard hebt, worden je voeten ook warm en dan komt het vanzelf goed.

en nee, ik ben nog niet naar Bataleon geweest
moet ze zo ff bellen dus...
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_61907094
Ej komakie wat jij over die verters zegt.
Als ik ff park in ga doe ik het soms net ff andersom.(wat ben ik vervelend )
Beneden redelijk aantrekken dan knoopje en vervolgens boven wat losser.
Ik persoonlijk vind dat wel fijn als ik met beetje kloten wat meer beweging heb.(ooit keer ergens gelezen in twsnow als tip van onze jeremy)
Maar als je onder losser doet krijg je dan niet last van schuivende voeten?
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_61908190








LOLZ!
Ze zien er wel tof uit maar of het wat is?
Mischien was dit al gepost sorry dan.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_61908265
Beide verhalen zijn logsich, als je wilt vlammen bovenste vast.. om de beweging van het lichaam strak over te zetten naar het board en als je gaat freestylen heb je meer bewegingsvrijheid als je de bovenste juist wat losser doet, waardoor je oa makkelijker een draai in kan zetten.. (edit: en je controleert ook veel vanuit je tenen) correct me if i'm wrong..

Over die Driver X boots, ik heb ze ook wel van een seizoen of 2 geleden, maar bij mij zaten er ook van die enkelverstevigers(of zoiets) in.. Toen ik ze kocht zat het er maar bij een in en de andere zat er los bij.. Beide uiteindeljik een dagje geprobeerd en zonder boarde bij mij een stuk beter/fijner (geen last van voeten etc). Nu zweer ik bij die schoenen want ze zitten echt super, ze zijn dan wel bijna op en veel beschadigd, maar ik ga gewoon ducktapen als het moet Misschien even kijken hoe dat bij jou zit..
  donderdag 25 september 2008 @ 16:56:43 #47
83592 djv
for me and me mom
pi_61908780
quote:
Op donderdag 25 september 2008 16:38 schreef Bramvanlith het volgende:
Beide verhalen zijn logsich, als je wilt vlammen bovenste vast.. om de beweging van het lichaam strak over te zetten naar het board en als je gaat freestylen heb je meer bewegingsvrijheid als je de bovenste juist wat losser doet, waardoor je oa makkelijker een draai in kan zetten.. (edit: en je controleert ook veel vanuit je tenen) correct me if i'm wrong..

Over die Driver X boots, ik heb ze ook wel van een seizoen of 2 geleden, maar bij mij zaten er ook van die enkelverstevigers(of zoiets) in.. Toen ik ze kocht zat het er maar bij een in en de andere zat er los bij.. Beide uiteindeljik een dagje geprobeerd en zonder boarde bij mij een stuk beter/fijner (geen last van voeten etc). Nu zweer ik bij die schoenen want ze zitten echt super, ze zijn dan wel bijna op en veel beschadigd, maar ik ga gewoon ducktapen als het moet Misschien even kijken hoe dat bij jou zit..
Je bedoelt die gele boomerang vormige dingen?

Heb die erook bij zitten en heb geen idee hoe ik die moet gebruiken. ik heb he tidee dat ik het over het hoofd zie hoe ik ze moet gebruiken terwijl het misschien wel heel makkelijk is!

grt
pi_61909068
tvp.

Ben een redelijk beginnende boarder die er aan denkt zijn eigen set te kopen. Ik houd van veel adrenaline/outdoor sporten, die allemaal erg duur zijn. Het is dus nog even de vraag of ik het geld er voor heb, want de sport waar ik momenteel het meest mee bezig ben (klimmen) kost ook veel geld. Hoeveel geld moet ik over hebben om een fatsoenlijk board, boots en bindingen aan te schaffen? Heb verder al kleding e.d.
Op dinsdag 24 november 2009 23:03 schreef k_man het volgende:
Een einde aan oeverloos gelul is een einde aan Fok.
pi_61911131
quote:
Op donderdag 25 september 2008 10:42 schreef Komakie het volgende:
Net geregeld dat we met een advertentie komen te staan in de shopguide van de Snowboarder Magazine
Hebben al een ontwerp. Wel heel erg simpel met alleen tekst en groot in het midden ons tekentje (wat bestaat uit een aparte smilie ) en de merken die we verkopen (daaronder nog het webadres natuurlijk )

Kan het nu niet oploaden, maar wat zouden jullie met een advertentie van 6 bij 7 cm doen?
In de snowboarder Mag staan met foto's, achtergronden en vaak erg druk. Ik dacht dat we met een simpel ontwerpje (witte achtergrond, zwarte tekst in een simpel "los" lettertype en een groot opvallend teken)misschien nog wel het meeste zouden opvallen. Het moet trouwens in zwart/wit zijn dus mogelijkheden zijn sowieso beperkt.

(haha 5 posts achter elkaar. hoezo te lui om te copy/pasten )
Maak er een leuke prijsvraag van! mischien doe ik mee! kan ik eindelijk gebruik maken van me 4 jarige opleiding! ( time well wasted )
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_61911427
quote:
Op donderdag 25 september 2008 17:07 schreef Casparovvv het volgende:
tvp.

Ben een redelijk beginnende boarder die er aan denkt zijn eigen set te kopen. Ik houd van veel adrenaline/outdoor sporten, die allemaal erg duur zijn. Het is dus nog even de vraag of ik het geld er voor heb, want de sport waar ik momenteel het meest mee bezig ben (klimmen) kost ook veel geld. Hoeveel geld moet ik over hebben om een fatsoenlijk board, boots en bindingen aan te schaffen? Heb verder al kleding e.d.
Als je op koopjesjacht gaat (spullen van het voorgaande seizoen), dan kun je op 500-700 euro uitkomen voor board+boots+bindingen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')