Kijk eens naar de reactie boven die van jou, daar wordt de reden gevraagd zoals het hoort.quote:Op maandag 10 november 2008 01:37 schreef RozeAnjer het volgende:
7 keer over het rijexamen doenHopelijk kom ik die mensen nooit tegen op de weg
_!
Niet vergeten te achteruitkijkspiegel, zijspiegel, dode hoek. Bij elke bocht/afslag, zelfs als het compleet uitgestorven is. Remmen bij elk gelijkwaardig kruispunt tot aan een slakkengang, maar wat ze vooral willen zien is dat je ver vooruit kunt kijken, dus als over tweehonderd meter het stoplicht op rood springt, gelijk je voet van het gas afhalen.quote:Op dinsdag 11 november 2008 09:14 schreef Thunder0x het volgende:
morgen rond 3 uur afrijden! nog laatste tips? van mensen die geslaagd/gezakt zijn recentelijk?
Maar ja, als ie je laat afrijden als ie weet dat je sommige dingen nog niet goed kunt, brengt dat de slagingspercentage van de rijschool naar beneden...quote:Op dinsdag 11 november 2008 12:08 schreef Alec690 het volgende:
Maar goed, hij is de eigenaar en ik krijg het gevoel dat hij me graag nog een les of 10, 15 laat rijden om zijn eigen portefouille te spekken.
nee, idd vanaf de 5e keer is het een staatexamen, die bij een andere locatie plaatsvind, maar nog steeds gewoon van het CBR is.quote:Op maandag 10 november 2008 00:23 schreef L-IS het volgende:
wtf met 7 keer doe je toch niet meer via het CBR examen? Of wel?
tja, ik kan wel zoveel redenen noemen, maar komt er voornamelijk op neer dat ik steeds tijdens het examen te onrustig en niet kalm genoeg ben door spanning oa en gewoon domme foutjes maak. tijdens de rijlessen gaan die dingen haast nooit fout en rijd ik gewoon goed volgens de instructrice. ze zei ook altijd van dat ik tijdens de rijlessen goed reed en het echt wel kan halen.. en tijdens 2 a 3 examens werd ik ook wel erg streng beoordeelt, twijfelgevallen die nadelig uitvallen. kan me nog een keer herinneren dat ik 2 foutjes maakte met het voorsorteren bij het afslaan (niet dat ik op de verkeerde rijstrook stond ofso maar bijv links afslaan iets meer naar de linkerrijstrook rijden)quote:Op maandag 10 november 2008 00:34 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ik denk dat je het ook wel ergens bij jezelf moet gaan zoeken, 6 keer zakken en elke keer zat het tegen....wat waren exact de fouten die je maakte?
jaa lach maar jaa, je mag gerust denken dat ik als een malloot rij maar weet van me zelf dat het niet zo is en dat weet me rijinstructrice ook. kan wel begrijpen dat je denk van ohh 7 keer wat een kneus, maar dat is puur bevooroordeling.quote:Op maandag 10 november 2008 01:37 schreef RozeAnjer het volgende:
7 keer over het rijexamen doenHopelijk kom ik die mensen nooit tegen op de weg
_!
bedankt voor je reactiequote:Op maandag 10 november 2008 17:42 schreef vannelle het volgende:
Kijk eens naar de reactie boven die van jou, daar wordt de reden gevraagd zoals het hoort.
Jij gaat er automatisch al van uit dat het een slechte chauffeur zal zijn terwijl er meerdere oorzaken kunnen zijn voor het zakken tijdens een examen die NIKS met de rijvaardigheid te maken hebben.
Niet (ver)oordelen voor je de feiten kent.
Ik snap je punt, me nicht is in 1 keer geslaagd, tegenover gesteldequote:Op woensdag 12 november 2008 19:57 schreef Skywalker88 het volgende:
jaa lach maar jaa, je mag gerust denken dat ik als een malloot rij maar weet van me zelf dat het niet zo is en dat weet me rijinstructrice ook. kan wel begrijpen dat je denk van ohh 7 keer wat een kneus, maar dat is puur bevooroordeling.
Graag gedaan hoor.quote:Op woensdag 12 november 2008 19:57 schreef Skywalker88 het volgende:
bedankt voor je reactieals je mn reactie hierboven leest bergijp je me misschien wel meer..
Mag meteen, maar wel eerste je theorie (A) halen (als je rijbewijs B hebt, kan je meteen gaan lessen).quote:Op woensdag 12 november 2008 23:24 schreef Remake het volgende:
Weet iemand of je voor een motorrijbewijs eerst een autorijbewijs moet hebben?
Of kun je meteen na je 18de beginnen met motor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |