quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:23 schreef Yi-Long het volgende:
Wat vaak het meest treurige is van zulke MSN-zinnetjes, is dat ze het wel in het engels opschrijven, maar het dan meestal fout engels is![]()
...en bij sommigen ga je je stiekum zorgen maken of ze niet van plan zijn hun polsen door te snijden...
dan is het enigzins nog begrijpelijk te lezenquote:Op dinsdag 23 september 2008 23:23 schreef Yi-Long het volgende:
Wat vaak het meest treurige is van zulke MSN-zinnetjes, is dat ze het wel in het engels opschrijven, maar het dan meestal fout engels is![]()
...en bij sommigen ga je je stiekum zorgen maken of ze niet van plan zijn hun polsen door te snijden...
Dat jij alleen oude beppes van 40 in je lijst hebt staan kan ik ook niet helpen mijn vrindquote:Op dinsdag 23 september 2008 23:28 schreef Rekkie het volgende:
Jij hebt ze in je MSN-lijst staan....
Knap dat jij denkt te weten wie ik mijn MSN lijst heb staan....quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:29 schreef donpsp het volgende:
[..]
Dat jij alleen oude beppes van 40 in je lijst hebt staan kan ik ook niet helpen mijn vrind
Dat dus.quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:28 schreef Rekkie het volgende:
Jij hebt ze in je MSN-lijst staan....
quote:
Ehm, jij bent juist diegene die voorover gebukt staat.quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:33 schreef donpsp het volgende:
[..]
Ik laat mijn tanden niet zien tijdens de seks. Het zou dan meer zoiets worden [ afbeelding ]
Da;s wel een vet kamasutra-standje, die kon ik nog niet. Alleen weet niet of mijn gevalletje zo elastisch is.quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:35 schreef BreathMe het volgende:
[..]
Ehm, jij bent juist diegene die voorover gebukt staat.
En dan krijg je van die namen als 'bedankt schat!! ik hou ook van jou!!'quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:36 schreef Moozze het volgende:
Het is alleen maar omdat ze willen dat meer mensen een gesprek met ze gaan beginnen uit medelijden...
"<Naam> N.T.B HFSHESCVJJJJ!!!!"quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:37 schreef donpsp het volgende:
[..]
En dan krijg je van die namen als 'bedankt schat!! ik hou ook van jou!!'
Wordt dan gewoon pot
sommige spelen irl ook met elkaar, vraag me niet hoe ik dat weet,quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:37 schreef donpsp het volgende:
[..]
En dan krijg je van die namen als 'bedankt schat!! ik hou ook van jou!!'
Wordt dan gewoon pot
Gast, hoe weet jij dat nou?quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:48 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
sommige spelen irl ook met elkaar, vraag me niet hoe ik dat weet,
voor vandaag onnodig. Ze is offlinequote:
quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:28 schreef On het volgende:
Jonguhs sijn als lucht voor meh maar zonder lucht ken ik nie levuh!!
Uhm,quote:
Dit.quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:27 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Uitgelezen kans om haar totaal kapot schraal te rebounden!
quote:Op woensdag 24 september 2008 12:25 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Hehe een topic over iets wat me heel bekend voorkomt.
Of dat ze jouw als pers. voornaamwoord typen en jou als aanwijzend voornaamwoord![]()
En dan heb je ook natuurlijk de engelse versie: bijv "Your sweet" ipv you're
Die komen altijd weer terug
Wow, wat een pedo-giraf!quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:33 schreef donpsp het volgende:
[..]
Ik laat mijn tanden niet zien tijdens de seks. Het zou dan meer zoiets worden [ afbeelding ]
Christus ga terug naar school zegquote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:13 schreef Deniselovees het volgende:
als zei dat op haar msn wilt zetten zijn dat haar zakken , waarom maak je je hier zo druk om ?? als je het toch zo dom vindt volgens mij wil jij hier juist aandacht mee trekken om hier een blog over te maken en het is nog een gemeen iets om hier een blog over te maken als je het er zo nodig over wil hebben zeg het dan tegen haar...
Precies mijd, dat zein toch gewoon haar zakken.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:13 schreef Deniselovees het volgende:
als zei dat op haar msn wilt zetten zijn dat haar zakken , waarom maak je je hier zo druk om ?? als je het toch zo dom vindt volgens mij wil jij hier juist aandacht mee trekken om hier een blog over te maken en het is nog een gemeen iets om hier een blog over te maken als je het er zo nodig over wil hebben zeg het dan tegen haar...
Kanker op, kut puber. Ik schijt echt op tuig als jou van tegenwoordig. Hoe de fuck heeft het zo ver kunnen komen dat jullie paupers niet meer punctuatie hebben? Hij ergert zich aan dat mens (en dus ook aan jou, want jij doet dat blijkbaar ook).quote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:13 schreef Deniselovees het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
owjah geef ze nog aandacht ookquote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:15 schreef Huppelmuts het volgende:
Aandachtshoeren zijn het.
Flink uitwonen, liefst met man of 5 tegelijk is de enige oplossing
Ik ga jou zo hard geven, wat vind je daarvan!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:13 schreef Deniselovees het volgende:
doe jij eens lieff tegen een anderquote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ga jou zo hard geven, wat vind je daarvan!
Iets met liefdesbaby naar mij en/of peners noemenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ga jou zo hard geven, wat vind je daarvan!
HuppelPenis!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Iets met liefdesbaby naar mij en/of peners noemen
En vergeet het fameuze NIEUWE PF nietquote:wtf ga moeilijk doen ga lekker zelf ruzie zoeken
quote:
Nu al een bazenkindquote:
Ga alsjeblieft terug naar je mede KBers en val ons niet meer lastig. Tuig zoals zij (dus niet zei, analfabeet!) en zoals jij moeten echt eens normaal gaan doen en niet die lompe dingen doen. Dat je je op je twaalfde al laat naaien door elke jongen die je lekker noemt, moet je lekker zelf weten, maar alsjeblieft zeg, val een ander er niet mee lastig.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:13 schreef Deniselovees het volgende:
Alles voor de status.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:36 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ga alsjeblieft terug naar je mede KBers en val ons niet meer lastig. Tuig zoals zij (dus niet zei, analfabeet!) en zoals jij moeten echt eens normaal gaan doen en niet die lompe dingen doen. Dat je je op je twaalfde al laat naaien door elke jongen die je lekker noemt, moet je lekker zelf weten, maar alsjeblieft zeg, val een ander er niet mee lastig.
quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:23 schreef Yi-Long het volgende:
Het niveau van de posters op de rtl ontbijtnieuws hyves is ook om te jankenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:39 schreef xyzyx het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik zag een keer op hyves dat zo'n ma haar dochter had gekrabbeld met " I love you verry mutch"
Geen idee, maar die jan de goede hoop ofzo is wel baasquote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het niveau van de posters op de rtl ontbijtnieuws hyves is ook om te janken
Sowieso van die meisjes die meteen gaan dreigen met zelfmoord omdat een jongen ze niet aankeek in de stadquote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:46 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Geen idee, maar die jan de goede hoop ofzo is wel baas![]()
Wel terechte klacht overigens.. Puur aandacht trekkerij.. en dan vraag je wat er is krijg je te horen: nee ik zit er niet mee bla bla
Mijn naam is Steven: Huppel, wat doe je mij aan ik ga sodrect egt van n brug springen als je me niet pijptquote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sowieso van die meisjes die meteen gaan dreigen met zelfmoord omdat een jongen ze niet aankeek in de stad
Fixedquote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:50 schreef trolololo het volgende:
Volgende klacht:
Template msn naam huppels:
{eigen naam} (L) [naam playerige vriendje]
HVJ LYSFM wij NTB <datum> {10 roosjes/hartjes}
Kies je wel een hoge brug uit? Een die over een snelweg gaat heeft de voorkeurquote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mijn naam is Steven: Huppel, wat doe je mij aan ik ga sodrect egt van n brug springen als je me niet pijpt
verkapte doodsverwensing!!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kies je wel een hoge brug uit? Een die over een snelweg gaat heeft de voorkeur
Ja die moeten echt sterven, door dat soort lui worden mensen die serieus problemen hebben niet meer serieus genomenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sowieso van die meisjes die meteen gaan dreigen met zelfmoord omdat een jongen ze niet aankeek in de stad
Heul niet!!quote:
\quote:
Had haar een handje geholpenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:55 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ja die moeten echt sterven, door dat soort lui worden mensen die serieus problemen hebben niet meer serieus genomen
Wij hadden ook zo'n type in de klas, gadverdamme.. Vriend van mij heeft zelfmoord gepleegd dus ik ben aardig voorzichtig met dat soort dingen maar deze was echt zo duidelijk aandacht aan t trekken. Kon het niet laten om te roepen BLUF BLUF BLUF DOE HET DAN. Ging ze huilie doen en was ik meteen weer de klootzak terwijl zij gewoon de spot loopt te drijven met zelfmoord plegen.Gothics
Misselijke AAP!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
\
HEUL WEL!!
TR gemacht en de modjes ingelicht!!
Eigenlijk moet iemand die servers bij het Frederiksplein onklaar maken...quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het niveau van de posters op de rtl ontbijtnieuws hyves is ook om te janken
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:36 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik laat altijd via een stukje lyric van een liedje weten hoe ik me voel. Niet te oppervlakkig, maar zo kan ik bepaalde dingen wel een beetje kwijt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |