Daarom dus!quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:08 schreef GGMM het volgende:
Omdat er veel aso's zijn zoals jij die gewoon doorrijden.
Hand opsteken?quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:08 schreef JanusAnus het volgende:
Ach waarom niet even je hand opsteken?
Ja, okee, en wat moeten wij daar mee?quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:09 schreef Roi het volgende:
Radio is draadloze telefonie en telegrafie, maar de betekenis is ruimer dan dat alleen. Het woord radio wordt eveneens gebruikt als afkorting voor radio-omroep, radio-ontvanger en zend- en ontvangapparatuur. Het is een techniek om met radiogolven draadloos boodschappen over te brengen van zender naar ontvanger.
En wat heeft die reactie met dit topic te maken?quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:09 schreef Roi het volgende:
Radio is draadloze telefonie en telegrafie, maar de betekenis is ruimer dan dat alleen. Het woord radio wordt eveneens gebruikt als afkorting voor radio-omroep, radio-ontvanger en zend- en ontvangapparatuur. Het is een techniek om met radiogolven draadloos boodschappen over te brengen van zender naar ontvanger.
Omdat het geen moeite is en wel zo netjes.quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:07 schreef henkde_j het volgende:
Waarom?! Je hebt toch ver^$$. voorrang! Waarom bedanken!
Wat triest dat je niet even een liedje zingt zeg. Hoe ben jij opgevoed?quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:10 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Hand opsteken?
Ik loop altijd even naar de auto, maak een praatje, geef ze een bos bloemen en een doos bon-bons en ga daarna de toeterende automobilisten erachter gerust stellen door ze stuk voor stuk even rustig aan te spreken.
Gaat het goed te gaan met ons?quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:09 schreef Roi het volgende:
quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat triest dat je niet even een liedje zingt zeg. Hoe ben jij opgevoed?
quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:10 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Hand opsteken?
Ik loop altijd even naar de auto, maak een praatje, geef ze een bos bloemen en een doos bon-bons en ga daarna de toeterende automobilisten erachter gerust stellen door ze stuk voor stuk even rustig aan te spreken.
Dat mag niet meer van de politiemeneer omdat ik vals zongquote:Op dinsdag 23 september 2008 23:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat triest dat je niet even een liedje zingt zeg. Hoe ben jij opgevoed?
Blijkt maar weer dat dat veel mensen niks meer zegt.quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:12 schreef Yi-Long het volgende:
Het is gewoon sociaal gedrag zeg maar.
Dat klopt inderdaad... Het is zelfs zó vanzelfsprekend dat er doorgereden wordt, dat ik vaak genoeg fietsers en voetgangers tegenkom die niet eens voorrang meer WILLEN nemen, ook al hebben ze die gewoon.quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:08 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Daarom dus!
Het is tegenwoordig niet meer vanzelfsprekend dat je voorrang krijgt, zelfs niet op een zebrapad!
quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:10 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Hand opsteken?
Dat is echt kut. En dan tegelijkertijd denken dat de ander wacht. En dus tegelijk gaan rijden, dat van elkaar zien en dus weer tegelijkertijd remmen.quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:16 schreef Omniej het volgende:
[..]
Dat klopt inderdaad... Het is zelfs zó vanzelfsprekend dat er doorgereden wordt, dat ik vaak genoeg fietsers en voetgangers tegenkom die niet eens voorrang meer WILLEN nemen, ook al hebben ze die gewoon.
Had er vandaag ook weer eentje. Oude man op een fiets die rechtdoor ging, ik sloeg rechtsaf en die vent had dus voorrang. Ik stop netjes voor de haaientanden en kijk hem aan, blijft hij maar staan wachten en geeft aan dat IK voor moet gaan.
Ja jezus... Dat is zo mogelijk nog veel irritanter.
Eens.quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:16 schreef Omniej het volgende:
[..]
Ik stop netjes voor de haaientanden en kijk hem aan, blijft hij maar staan wachten en geeft aan dat IK voor moet gaan.
Ja jezus... Dat is zo mogelijk nog veel irritanter.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |