abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61865183
Waarom?! Je hebt toch ver^$$. voorrang! Waarom bedanken!
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
  Forum Admin dinsdag 23 september 2008 @ 23:08:05 #2
35723 crew  GGMM
pi_61865211
Omdat er veel aso's zijn zoals jij die gewoon doorrijden.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  dinsdag 23 september 2008 @ 23:08:46 #3
204660 JanusAnus
Zitten te rieleksen
pi_61865240
Ach waarom niet even je hand opsteken?
pi_61865247
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 23:08 schreef GGMM het volgende:
Omdat er veel aso's zijn zoals jij die gewoon doorrijden.
Daarom dus!

Het is tegenwoordig niet meer vanzelfsprekend dat je voorrang krijgt, zelfs niet op een zebrapad!
pi_61865268
Idd !
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_61865271
Radio is draadloze telefonie en telegrafie, maar de betekenis is ruimer dan dat alleen. Het woord radio wordt eveneens gebruikt als afkorting voor radio-omroep, radio-ontvanger en zend- en ontvangapparatuur. Het is een techniek om met radiogolven draadloos boodschappen over te brengen van zender naar ontvanger.
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_61865274
En dan heb je nog die kut fietsers die ook even proberen mee te piepen!
Nou daar stop ik niet voor haaientanden biaaatch.
pi_61865285
Ik vind het altijd wel aardig en blijkbaar is het meer uitzondering dan regel dat een voetganger voorrang krijgt op een zebrapad. Er zijn zat debielen die keihard door racen.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_61865293
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 23:08 schreef JanusAnus het volgende:
Ach waarom niet even je hand opsteken?
Hand opsteken?
Ik loop altijd even naar de auto, maak een praatje, geef ze een bos bloemen en een doos bon-bons en ga daarna de toeterende automobilisten erachter gerust stellen door ze stuk voor stuk even rustig aan te spreken.
pi_61865311
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 23:09 schreef Roi het volgende:
Radio is draadloze telefonie en telegrafie, maar de betekenis is ruimer dan dat alleen. Het woord radio wordt eveneens gebruikt als afkorting voor radio-omroep, radio-ontvanger en zend- en ontvangapparatuur. Het is een techniek om met radiogolven draadloos boodschappen over te brengen van zender naar ontvanger.
Ja, okee, en wat moeten wij daar mee?
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_61865315
quote:
En wat heeft die reactie met dit topic te maken?
  dinsdag 23 september 2008 @ 23:11:00 #12
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_61865321
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 23:07 schreef henkde_j het volgende:
Waarom?! Je hebt toch ver^$$. voorrang! Waarom bedanken!
Omdat het geen moeite is en wel zo netjes.
And now for something completely different, I'm on a horse.
  Forum Admin dinsdag 23 september 2008 @ 23:11:05 #13
35723 crew  GGMM
pi_61865325
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 23:10 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Hand opsteken?
Ik loop altijd even naar de auto, maak een praatje, geef ze een bos bloemen en een doos bon-bons en ga daarna de toeterende automobilisten erachter gerust stellen door ze stuk voor stuk even rustig aan te spreken.
Wat triest dat je niet even een liedje zingt zeg. Hoe ben jij opgevoed?
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_61865331
quote:
Gaat het goed te gaan met ons?
pi_61865342
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 23:11 schreef GGMM het volgende:

[..]

pi_61865347
Doe ik ook weleens.

Wat irritant is, bij een rotonde waarbij je geen voorrang hebt, dat mensen op de rem gaan staan om je voor te laten gaan
pi_61865353
quote:

[..]

Hand opsteken?
pi_61865373

[ Bericht 89% gewijzigd door Juup© op 23-09-2008 23:20:47 ]
  dinsdag 23 september 2008 @ 23:12:55 #19
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_61865375
Soms bedank ik, soms niet. hangt ook een beetje af van of de auto eigenlijk nog net voor me langs had kunnen rijden, of dat hij gewoon netjes geduldig wacht, etc etc.
Ik vind het zelf ook wel aardig van mensen wanneer ze je even bedanken als je hun voorrang geeft, of ze daar nou recht op hebben of niet. Het is gewoon sociaal gedrag zeg maar.
pi_61865376
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 23:11 schreef GGMM het volgende:

[..]

Dat mag niet meer van de politiemeneer omdat ik vals zong
pi_61865416
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 23:12 schreef Yi-Long het volgende:
Het is gewoon sociaal gedrag zeg maar.
Blijkt maar weer dat dat veel mensen niks meer zegt.
pi_61865502
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 23:08 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Daarom dus!

Het is tegenwoordig niet meer vanzelfsprekend dat je voorrang krijgt, zelfs niet op een zebrapad!
Dat klopt inderdaad... Het is zelfs zó vanzelfsprekend dat er doorgereden wordt, dat ik vaak genoeg fietsers en voetgangers tegenkom die niet eens voorrang meer WILLEN nemen, ook al hebben ze die gewoon.

Had er vandaag ook weer eentje. Oude man op een fiets die rechtdoor ging, ik sloeg rechtsaf en die vent had dus voorrang. Ik stop netjes voor de haaientanden en kijk hem aan, blijft hij maar staan wachten en geeft aan dat IK voor moet gaan.

Ja jezus... Dat is zo mogelijk nog veel irritanter.
  dinsdag 23 september 2008 @ 23:18:42 #23
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_61865559
quote:

[..]

Hand opsteken?
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
  dinsdag 23 september 2008 @ 23:23:09 #24
169335 Cypress_Hill
Back again motherfuckers
pi_61865659
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 23:16 schreef Omniej het volgende:

[..]

Dat klopt inderdaad... Het is zelfs zó vanzelfsprekend dat er doorgereden wordt, dat ik vaak genoeg fietsers en voetgangers tegenkom die niet eens voorrang meer WILLEN nemen, ook al hebben ze die gewoon.

Had er vandaag ook weer eentje. Oude man op een fiets die rechtdoor ging, ik sloeg rechtsaf en die vent had dus voorrang. Ik stop netjes voor de haaientanden en kijk hem aan, blijft hij maar staan wachten en geeft aan dat IK voor moet gaan.

Dat is echt kut. En dan tegelijkertijd denken dat de ander wacht. En dus tegelijk gaan rijden, dat van elkaar zien en dus weer tegelijkertijd remmen.
"Unless you have an IQ higher than mine, I’m not interested in what you think."
Dr. Walter Bishop
pi_61865677
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 23:16 schreef Omniej het volgende:

[..]

Ik stop netjes voor de haaientanden en kijk hem aan, blijft hij maar staan wachten en geeft aan dat IK voor moet gaan.

Eens.
Regels zijn er niet alleen om te pesten maar ook om duidelijkheid te scheppen.
Als iedereen zijn eigen regels maakt of van de bestaande regels afwijkt komt er alleen maar onduidelijkheid en mogelijk misverstanden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')