quote:The reports of my death are greatly exaggerated
Steve
Sent from my iPhone
Apple SC #256: iTunes Genius does not suggest Marco Borsato.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 09:42 schreef LOCALMOTION het volgende:iemand anders
nog meer infos voor me!
Wat wel 's wil helpen 's even de laatste combo-update (als je Leopard hebt is dat 10.5.5) downloaden van de Apple downloadsite en even de combo-update draaien en daarna herstarten.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 11:02 schreef Ludacriss het volgende:
:S
Volgens mij is de Airport van mijn imac stuk. SInds een aantal dagen wil hij niet meer verbinden met mijn draadloze netwerk. Als ik er een ethernet kabel in steek doet ie het perfect maar draadloos wil ie niet en dat terwijl mijn iphone en playstation en wel gewoon doen. Is dit een bekend probleem? Ik zal sowieso anders apple wel even opbellen.
Dit zuigt, want ik hoopte ooit nog 's een versie te zien waarin ondertitels verwerkt konden worden.quote:Development of VisualHub has been discontinued.
VisualHub will continue to work for you as it always has, but there will be no future improvements.
Here are directions on how to properly back up VisualHub for safe-keeping, as new downloads are no longer available....
...After much soul-searching (it's not you, it's me), for personal reasons, Techspansion is closing its virtual doors.
Het verhaal krijgt nog een staartje. De Amerikaanse beurswaakhond SEC heeft het vermoeden dat dit verhaal bewust online gepaatst is om de waarde van Apple aandelen te doen laten dalen, om zo goedkoop Apple aandelen te kunnen inkopen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:15 schreef Mr.Noodle het volgende:
Voor als je mensen een hartaanval wil bezorgen...
[ afbeelding ]
http://www.alleyinsider.c(...)n-citizen-journalist
[..]![]()
In Amerika is het verbod op short-selling weer opgeheven.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 20:58 schreef portier het volgende:
De reden dat shorts verboden zijn tegenwoordig in oa NL.
topquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 21:33 schreef Kremers het volgende:
[..]
In Amerika is het verbod op short-selling weer opgeheven.
Het is inderdaad tijdelijk. In Nederland voorlopig ook. Wat mij betreft mag het volledig uitgebannen worden. Maar zeker in Amerika hebben ze nog niet zo door dat ze misschien wat beter hun best moeten doen om die kredietcrisis te verzachten.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 21:33 schreef Kremers het volgende:
[..]
In Amerika is het verbod op short-selling weer opgeheven.
http://9to5mac.com/macbook-brickquote:The MacBook Brick is a block of high-quality, aircraft grade aluminum. It is the beginning.
The beginning of what?
It is the beginning of the new Apple manufacturing process to make MacBooks. It is totally revolutionary, a game changer. One of the biggest Apple innovations in a decade.
The MacBook manufacturing process up to this point has been outsourced to Chinese or Taiwanese manufacturers like Foxconn. Now Apple is in charge. The company has spent the last few years building an entirely new manufacturing process that uses lasers and jets of water to carve the MacBooks out of a brick of aluminum.
Het is (via een kleine omweg) wel mogelijk om ondertitels in een film te verwerken via VisualHub. Helaas worden dit wel 'harde' ondertitels (niet uit te zetten dus).quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 13:48 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Start ik VisualHub weer 's op, krijg je dit
[..]
Dit zuigt, want ik hoopte ooit nog 's een versie te zien waarin ondertitels verwerkt konden worden.
+1 Mac mini heeft echt een update nodigquote:Op maandag 6 oktober 2008 17:25 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Daar lijkt alles op te wijzen inderdaad. Ik zit alleen stiekem te hopen dat ook de Mac Mini over 2 weken een flinke upgrade krijgt.
Whehe, en ik heb net een nieuwe gekochtquote:Op maandag 6 oktober 2008 16:49 schreef Mr.Noodle het volgende:
Hmmm, lijkt erop dat het nieuwe Macbooks worden over 2 weken. Macbooks zijn niet meer te bestellen bij de leverancier voorraad is "0"
2 weken?quote:Op maandag 6 oktober 2008 16:49 schreef Mr.Noodle het volgende:
Hmmm, lijkt erop dat het nieuwe Macbooks worden over 2 weken. Macbooks zijn niet meer te bestellen bij de leverancier voorraad is "0"
Mjah, de verwachting dat 14 Oktober een nieuwe macbook wordt aangekondigt, waarschijnlijk aluminium met een nvidia chipset (en dus behoorlijke graphics) circuleren toch al maanden.quote:Op maandag 6 oktober 2008 17:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Whehe, en ik heb net een nieuwe gekocht
Ja achquote:Op maandag 6 oktober 2008 19:45 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Mjah, de verwachting dat 14 Oktober een nieuwe macbook wordt aangekondigt, waarschijnlijk aluminium met een nvidia chipset (en dus behoorlijke graphics) circuleren toch al maanden.
je kan zeggen wat je wilt maar Sony maakt al sedert mensenheugnis voor de pcwereld vette designs. Zelfs Jobs heeft dat ooit toegegeven dat de eerste Powerbook afgekeken was van de Sony Viaio.quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:12 schreef Mr.Noodle het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zal toch niet echt zijn he?
Gelukkig maar dat Sony in de Benelux alleen maar laptops verkoopt .. wel een herkenbaar design ja , ook het toetsenbord.quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:12 schreef Mr.Noodle het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zal toch niet echt zijn he?
De verwachting was eerst volgende week, maar aangezien er gisteren nog geen uitnodiging voor een Special Event is geweest (meestal komen die een week van te voren) is dat nu nog niet zeker.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:05 schreef donderopman het volgende:
wanneer komen de nieuwe macbooks pro
Het kan ook nog zijn dat het gewoon word geïntroduceerd net als de eerste MacBook.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:22 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
De verwachting was eerst volgende week, maar aangezien er gisteren nog geen uitnodiging voor een Special Event is geweest (meestal komen die een week van te voren) is dat nu nog niet zeker.
Ja zeker. Ik gebruik 'm via de antenne voor NED 1 , 2 en 3. En het beeld is vrij goed. Nu is dat gratis maar je kunt ook via Digitenne de rest ook digitaal ontvangen , hier heb je wel weer een extra kastje en abbonement voor nodig. Daarnaast kun je met zo'n Hybrid ook analoge televisie bekijken. Dat is wel wat minder dan analoog maar wel oké. Handige functie van de software is toch wel de televisiegids die je een jaar gratis krijgt als je 'n eyeTV aanschaft. Opnemen kan niet makkelijker. Veder kan de software je recordings ook omzetten voor ATV of iPod. Al met al prima en dat voor 40 euro.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:38 schreef Mr.Noodle het volgende:
Iemand nog ervaring met die EyeTv dingetjes en EyeTv 3 software? Werkt dat een beetje?
Eerste vraag is dan:quote:Op donderdag 9 oktober 2008 08:17 schreef super-muffin het volgende:
Wat heb ik nodig om films vanaf mijn MacBook op mijn TV te kijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |