Swets, ja! Ik was het aan het proberen. Op een windows computer raak ik altijd even verdwaald. Ik zag net ook voor het eerst Vista. Het programma werkt prima, dank, ik heb een half document terug gevonden. Alle verschillende delen van mijn scriptie waren in afzonderlijke files opgeslagen, voor mijn eigen overzicht, maar de hele map met files is gewoon verdwenen.quote:
Joepie...quote:Op zaterdag 27 september 2008 20:29 schreef Kremers het volgende:
www.kortingvangen.nl
12.5% korting op het Dixons assortiment op 1 oktoberHandig voor de nieuwe iPods
Weet niet direct of je nou Windows of OSX gebruikt, maar een programma als Data Rescue II (te vinden op elke gangbare BT-site) wil onder OSX vaak een hoop terug kunnen halen. Het is vaak even wachten tot dat programma de boel heeft gescand en je moet geduldig een hoop bestanden doorlopen (hij hernoemt ze nl. niet naar de door jou opgegeven bestandsnaam), maar is vaak wel succesvol.quote:Op maandag 29 september 2008 00:20 schreef MeneerTim het volgende:
Wat een ellende. Ik zie iedereen altijd zonder enige omhaal die USB sticks uit hun computer trekken. Ik sluit ze altijd netjes af, maar ik ben ook degene die nu zijn halve scriptie verliest.
Wij gedenken de proza.
quote:Do you have a corrupt hard drive or one that no longer mounts? Are other tools failing to even recognize your bad drive? Do you need to recover files that have been deleted? Data Rescue II is the best digital data recovery software on the market for recovering files from a problem hard drive or that have been previously deleted. Data Rescue II works when other tools fail. Data Rescue II is also completely safe to use since it does not attempt any risky repairs to the drive it's scanning. This is the safest, most powerful software to recover your hard drive. Data Rescue II is the same software used by many data recovery services!
You will need to save your recovered files to either an internal or external hard drive (USB or FireWire), removable media device (such as a Zip or MO) or a networked drive.
An optional emergency bootable DVD is available.
Q: Why is Data Rescue II different?
A: Focusing on data recovery, instead of hard drive repair, Data Rescue II will work in more cases, recover more effectively, and deliver your files in better condition than other utilities you may have tried in the past. Data Rescue II analyzes your entire hard drive looking for your data, then it meticulously re-assembles your files and stores them to a different location.
- Do I need to have Data Rescue II installed on my computer before the crash occurred?
- No, Data Rescue II is a program that is used after the files have been deleted or the hard drive has crashed.
- Can Data Rescue II recover files from a drive I accidentally initialized?
- In certain cases, yes. Try the free demo of Data Rescue II to see if these files are still available to be recovered.
- Do I have to be technical to understand how to use Data Rescue II?
- No, Data Rescue II features an easy-to-use "Wizard Mode" that walk you step by step through the recovery process.
Allemaal torrentz zonder serial, maar ik zoek even door. Wat een fascistische programma's: Aangeven dat de files er wel zijn, maar de mogelijkheid om ze terug halen wordt geblokkeerd in de trial.quote:Op maandag 29 september 2008 07:28 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Weet niet direct of je nou Windows of OSX gebruikt, maar een programma als Data Rescue II (te vinden op elke gangbare BT-site) wil onder OSX vaak een hoop terug kunnen halen. Het is vaak even wachten tot dat programma de boel heeft gescand en je moet geduldig een hoop bestanden doorlopen (hij hernoemt ze nl. niet naar de door jou opgegeven bestandsnaam), maar is vaak wel succesvol.
[..]
Voor jou natuurlijk frustrerend op dit moment, maar vanuit de softwaremakers is dat natuurlijk erg logisch. Een File Recovery programma gebruik je als het goed is maar één of enkele keren, dus als je een volledige 30-dagen trail of iets dergelijks gaat aanbieden betaalt niemand meer voor je programma.quote:Op maandag 29 september 2008 12:21 schreef MeneerTim het volgende:
[..]
Allemaal torrentz zonder serial, maar ik zoek even door. Wat een fascistische programma's: Aangeven dat de files er wel zijn, maar de mogelijkheid om ze terug halen wordt geblokkeerd in de trial.
Ik denk dat ik daar niet eens gebruik van ga maken, niks gaat boven ¤125,- korting vangen op een nieuwe iPod bij aanschaf voor een nieuwe Mac, zeker als iemand anders die Mac uiteindelijk toch betaald..quote:Op zaterdag 27 september 2008 20:29 schreef Kremers het volgende:
www.kortingvangen.nl
12.5% korting op het Dixons assortiment op 1 oktoberHandig voor de nieuwe iPods
Je moet die site ook meer zien als een marketing toolquote:Op maandag 29 september 2008 07:23 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Joepie...
[ afbeelding ]
Zelfs met een halfwakker hoofd kun je die 12.5% dus scoren.
1 2 3 4 5 | | |---|server |---|client PC |---|modem|---|switch|------------|router|---|client PC | |---|server |---|client PC | |---|server |---|client PC |
WAREZ!!!1111quote:Op maandag 29 september 2008 13:17 schreef Swetsenegger het volgende:
Serial voor 1.1.1
Name: Any or leave blank
S/N: 5100-0226-1077-8390-2
Moooi zoquote:Op maandag 29 september 2008 17:47 schreef MeneerTim het volgende:
Swetsenegger, je PM mailbox zit vol, maar ik ben je ongelooflijk veel dank verschuldigd, dus hierbij en publique: Ik heb met Data Rescue II bijna alles terug kunnen vinden. Hoera! En duizend veren!
Lijkt me wel. Anders had onze maatschappij verder moeten functioneren zonder het verband tussen criminaliteit en post conflict development.quote:
ConceptDrawquote:Op maandag 29 september 2008 23:05 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Wat is een goede vervanger voorMS Visio? Indesign doet het opzich ook wel, maar is er niet echt voor bedoeld natuurlijk. Het gaat vooral om wireframing. Omnigraffle ken ik wel, maar ik heb een hekel aan die losse-schermen-vibe die je helaas bij veel macprogramma's aantreft.
Ik hoop voor diegene van niet.quote:Op dinsdag 30 september 2008 14:46 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Had hier nu iemand eigenlijk aandelen AAPL...?
Ach wat is 25 dollar nu tegenwoordig ..quote:Op dinsdag 30 september 2008 14:46 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Had hier nu iemand eigenlijk aandelen AAPL...?
In VLC het bestand openen en op + of - drukken tijdens het afspelen.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:19 schreef -Menn0- het volgende:
Ik moet voor school een filmpje vertraagd iin mijn presentatie hebben. Ik zou alleen niet weten hoe dat vertragen voor elkaar ga krijgen. iMovie heb ik maar ik kan het niet vinden hoe het moet. Iemand hier een tip om dit snel even voor elkaar te krijgen?
Maar kan ik via VLC dan ook opslaan zodat ik het filmpje in powerpoint kan gooien?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:47 schreef Junkie het volgende:
[..]
In VLC het bestand openen en op + of - drukken tijdens het afspelen.
Weet het niet zosnel of het in iMovie 08 zit.
Maar iMovie 06 kan je downloaden.
En dan helpt dit schattige meisje je verder opweg.
Volgens mij niet. In VLC speel je het enkel versneld/vertraagd af op het moment van afspelen.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:12 schreef -Menn0- het volgende:
Maar kan ik via VLC dan ook opslaan zodat ik het filmpje in powerpoint kan gooien?
Heb je OSX of Windows? Heb je onder OSX iets verplaatst/hernoemd? Beheer je je muziek handmatig of laat je iTunes dat doen?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:44 schreef frank07 het volgende:
gisteren was mijn iTunes bibliotheek ineens verdwenen.
Als ik nu weer ga syncen dan betekend dat dat ik alle muziek weer opnieuw in de bibliotheek moet gaan zetten, albumcovers zoeken etc.. Toen ik mn ipod aanschafte ben ik daar n aardig tijdje mee zoet geweest en ik heb niet zo'n zin om dit weer opnieuw te moeten doen..
is er een manier om de itunes bibliotheek weer op orde te krijgen zonder alles opnieuw te hoeven sorteren enzo?
Help
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |