Mijn PC staat 24/7 aan dus ik vind het wel prima.quote:Op dinsdag 30 september 2008 11:50 schreef kroegtijger het volgende:
tja, zou wel moeten kunnen maar is 't niet een klein beetje omslachtig om zo te werken??
Ah ok...Hopelijk kan iemand een simpele guide vinden...anders ga ik vanavond ff rustig lezenquote:Op dinsdag 30 september 2008 12:00 schreef Cmoredeth het volgende:
Het kan wel maar dan moet je even een proxy programma op je computer zetten.
Misschien dat een van deze je kan helpen
Ah...nog beterquote:Op dinsdag 30 september 2008 12:01 schreef Adfundum het volgende:
Dat kan, je moet je pc dan instellen als host
hier staat hoe het mes vista kan.
http://windowshelp.micros(...)a6545dd1e9e1043.mspx
en hier voor XP
http://support.microsoft.com/kb/306126
Inderdaad...gewoon een switch er tussen plakken is genoegquote:Op dinsdag 30 september 2008 12:00 schreef Cmoredeth het volgende:
Het kan wel maar dan moet je even een proxy programma op je computer zetten.
Misschien dat een van deze je kan helpen
[edit] Maar misschien is t makkelijker als je een klein switchje koopt van 20 euro ofzo en die er tussenhangt. scheelt je nogal wat instellingen.[/edit]
quote:Op dinsdag 30 september 2008 12:13 schreef Cmoredeth het volgende:
Hmm misschien moeten we toch beter lezen kroegtijger want hij heeft namelijk geen kabel naar boven lopen.
Dus dan is idd nog maar de enige optie een bridged netwerk of een proxy :<
ICS is een optie voor bridging inderdaad, maar er zijn natuurlijk nog een hoop andere software-oplossingen te vinden dan de bridge van Msquote:Op dinsdag 30 september 2008 12:43 schreef Cmoredeth het volgende:
Internet delen = bridgen as far as i know
Dus je moet toch naar een proxy gaan kijken dan.
Agooshie... Op je teentjes getrapt?quote:Op dinsdag 30 september 2008 13:23 schreef kikoooooo het volgende:
Jah stoer, kankerfanboy.
Tief maar lekker op
Wifi is handig. Maar gebruik het enkel als luxe.quote:Op dinsdag 30 september 2008 13:30 schreef Devrim_ het volgende:
Het is al gelukt![]()
Binnenkort moet ik toch nog wat kabels trekken..Doe ik nog wel een extra internet kabel bij (WiFi is)
WiFi is handig op een laptop waarmee je een paar uurtjes werkt.quote:Op dinsdag 30 september 2008 13:35 schreef Junkie het volgende:
[..]
Wifi is handig. Maar gebruik het enkel als luxe.
Een bedraad netwerk is veel makkelijker en veel sneller.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |