abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61854091
Wat kan ik me daar aan ergeren zeg, al die mensen die (verstandelijk) gehandicapten als complete retards behandelen .
JAAA OOOHHH HEB JIJ SCHOENEN AAN WAT MOOOII !!!
Dat je wat aardiger/kinderlijker doet tegen de zwaar geestelijk gehandicapten oke maar tegen de licht geestelijke en lichamelijk gehandicapten hoef je toch niet zo'n overdreven kinderlijk stemmetje op te zetten ?
Ik ken mensen die op een gehandicapteninstelling werken en er wel normaal mee om kunnen gaan, de meeste mensen kunnen er echter totaal niet mee omgaan.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  Redactie Frontpage dinsdag 23 september 2008 @ 17:09:23 #2
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_61854121
Liever kinderachtig gedrag, dan Marrokaantjesgedrag. Oftewel, spugen, uitschelden, banden van rolstoel lek steken etc...
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_61854167
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 17:09 schreef Djeez het volgende:
Liever kinderachtig gedrag, dan Marrokaantjesgedrag. Oftewel, spugen, uitschelden, banden van rolstoel lek steken etc...
Ja dat is 't andere uiterste . Er is ook nog een tussenweg .
pi_61854169
Eens met klacht.
pi_61854196
Eens, goed topic.
De meeste mensen snappen er echt niks van . Iemand met een lichte handicap staat voor hen gelijk aan iemand die totaal van de wereld af is en dus totaal niet meer aanspreekbaar. Moeten ze zelf eens de hele dag zo aangesproken worden, zullen ze leuk vinden.
  dinsdag 23 september 2008 @ 17:14:30 #6
199522 xalo
Internetheld op sokken.
pi_61854240
Geweldige klacht.
Op woensdag 15 juli 2009 22:20 schreef moonmovies het volgende:
[..]
En door figuren zoals jij wordt PUB gezellig :7
pi_61854259
Wat leeeeeeeeuk hebben jullie op de Paralympics meegedaan met rolstoelbasketbaaalll !!!
pi_61854287
terechte klacht
(__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination
pi_61854306
Zeer terechte klacht
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
  dinsdag 23 september 2008 @ 17:19:38 #10
202014 JJH
Knetter. O+
pi_61854368
Eens.

Heb ze dagelijks in de auto zitten, en ga er gewoon mee om. Vinden ze vaak ook erg leuk en soms heb je dan de geweldigste gesprekken!
pi_61854374
Mijn moeder doet dat ook met bejaarden. Vreselijk is dat.
pi_61854409
Oneens, ik ben dan ook een voorstander van prenatale selectie. Die kindjes dienen dood genegeerd te worden tot deze foutjes uitsterven.
pi_61854450
Bedankt voor dit topic, TS.

Het gaf me een flashback naar deze geniale reactie:
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 20:51 schreef Erick1985 het volgende:

[..]

Hoezo in godsnaam met stenen gaan gooien???? Ben je wel helemaal lekker?! Accepteer gewoon de handicap van die vrouw! Zij heeft zichzelf ook niet gemaakt, en dit gedrag heeft ze blijkbaar niet onder controle. Het feit dat jij je hier kwaad of wat dan ook, om maakt en dat je ook nog eens helemaal een topic hierover aanmaakt op Fok... dat vind ik uitermate triest. Triester dan die vrouw. Bewijst dat jij écht teveel vrije tijd om handen hebt...
pi_61854479
Ik ben het met je eens
pi_61854480
Waar ik juist een hekel aan heb is dat mensen vaak meer respect hebben voor een gehandicapte (= foutje vd natuur of niet?) dan voor een normaal persoon. Rekening houden ermee, oke, maar ik stond te wachten op de lift @ school, en ik moest anders 30 trappen lopen naar de 15e verdieping. Komt er een gozer in een rolstoel aan met een of ander duw-wijf. Dus de lift zit bijna vol, maar ik weet nog een plaatsje te spotten, dus ik loop langs die rolstoel, hoor ik achter me: "Hey mag deze jongen niet ff eerst, hij is gehandicapt hoor". Als ik niet zo'n aardige jongen was had ze een middelvinger ter grote van de eiffeltoren in dr gezicht gedrukt gekregen. Rot toch op.
  dinsdag 23 september 2008 @ 17:25:48 #16
57235 shroomer
Tonight's the night.
pi_61854540
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 17:23 schreef Enslaved het volgende:
Waar ik juist een hekel aan heb is dat mensen vaak meer respect hebben voor een gehandicapte (= foutje vd natuur of niet?) dan voor een normaal persoon. Rekening houden ermee, oke, maar ik stond te wachten op de lift @ school, en ik moest anders 30 trappen lopen naar de 15e verdieping. Komt er een gozer in een rolstoel aan met een of ander duw-wijf. Dus de lift zit bijna vol, maar ik weet nog een plaatsje te spotten, dus ik loop langs die rolstoel, hoor ik achter me: "Hey mag deze jongen niet ff eerst, hij is gehandicapt hoor". Als ik niet zo'n aardige jongen was had ze een middelvinger ter grote van de eiffeltoren in dr gezicht gedrukt gekregen. Rot toch op.
Ja lul de behanger jij kunt nog lopen hij niet. Haha ik zie het ook voor me net voor die rolstoel nog de lift inspringen, wat een asociaal jong ben je ook!
I like rice. Rice is great when your hungry and you want two thousand of something.
Have you heard that the bird is the word?
pi_61854544
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 17:23 schreef Enslaved het volgende:
Ohja dat wou ik ook nog in de post vermelden maar vergeten. Dat is ook inderdaad zeer achterlijk.
pi_61854604
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 17:21 schreef Emimich het volgende:
Oneens, ik ben dan ook een voorstander van prenatale selectie. Die kindjes dienen dood genegeerd te worden tot deze foutjes uitsterven.
En mensen die na hun geboorte gehandicapt raken, krijgen die een spuitje?
Toegang is geen open deur.
  dinsdag 23 september 2008 @ 17:29:52 #19
57235 shroomer
Tonight's the night.
pi_61854657
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 17:28 schreef SarahD. het volgende:

[..]

Hoe wordt je na je geboorte geestelijk gehandicapt? (daar gaat het om als je begrijpend zou lezen)
I like rice. Rice is great when your hungry and you want two thousand of something.
pi_61854686
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 17:29 schreef shroomer het volgende:

[..]

Hoe wordt je na je geboorte geestelijk gehandicapt? (daar gaat het om als je begrijpend zou lezen)
Ongeval, drugs, ziekte, ...
pi_61854785
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 17:28 schreef SarahD. het volgende:

[..]

Als het even kan wel, er zou geen ruimte en geld aan zwak uitschot verspild dienen te worden.
  dinsdag 23 september 2008 @ 17:34:43 #22
57235 shroomer
Tonight's the night.
pi_61854786
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 17:32 schreef Ps2K het volgende:

[..]

vraag het aan je ouders
Waarom aan mijn ouders dan?
pi_61854806
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 17:29 schreef shroomer het volgende:

[..]

Ik ken een jongen hier in de buurt die ooit de garagedeur van z'n vader op zijn hoofd kreeg, hij kan nog wel leren enzo, maar hij komt gewoon echt gehandicapt over.
pi_61854868
Blegh inderdaad. Sowieso mensen die gehandycapter voor andere mensen plaatsen zijn echt stupide.
  dinsdag 23 september 2008 @ 17:38:22 #25
57235 shroomer
Tonight's the night.
pi_61854870
Ah okeej maar ik denk dat dat een heel klein deel is van het aantal verstandelijke gehandicapten (<5%)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')