quote:
Nu weer verder met de discussie want dit gaat nergens over en iedereen weet dat dit niet het onderwerp is.quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:38 schreef Ps2K het volgende:
[..]
(Technisch gezien zou het dan eigenlijk een fysieke handicap zijn...)
Hier kan ik altijd zo pissig over worden, stel nou dat het jouw kind is???quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:34 schreef Emimich het volgende:
[..]
Als het even kan wel, er zou geen ruimte en geld aan zwak uitschot verspild dienen te worden.
Ben je serieus zo achterlijk?quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:29 schreef shroomer het volgende:
[..]
Hoe wordt je na je geboorte geestelijk gehandicapt? (daar gaat het om als je begrijpend zou lezen)
Dan zou ik hem afstaan ter adoptie. Niet dat ik kinderen neem zoals ik er nu over denk, maar mocht dat veranderen dan geen geestelijk gehandicapt kind.quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Hier kan ik altijd zo pissig over worden, stel nou dat het jouw kind is???![]()
Ook dan een spuitje???
Terwijl hij gewoon zittend op de lift kan wachten! Luie donder!quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:23 schreef Enslaved het volgende:
Waar ik juist een hekel aan heb is dat mensen vaak meer respect hebben voor een gehandicapte (= foutje vd natuur of niet?) dan voor een normaal persoon. Rekening houden ermee, oke, maar ik stond te wachten op de lift @ school, en ik moest anders 30 trappen lopen naar de 15e verdieping. Komt er een gozer in een rolstoel aan met een of ander duw-wijf. Dus de lift zit bijna vol, maar ik weet nog een plaatsje te spotten, dus ik loop langs die rolstoel, hoor ik achter me: "Hey mag deze jongen niet ff eerst, hij is gehandicapt hoor". Als ik niet zo'n aardige jongen was had ze een middelvinger ter grote van de eiffeltoren in dr gezicht gedrukt gekregen. Rot toch op.
Je zegt dit waarschijnlijk alleen maar om te provoceren, maar dan nog is het walgelijk.quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:34 schreef Emimich het volgende:
[..]
Als het even kan wel, er zou geen ruimte en geld aan zwak uitschot verspild dienen te worden.
Hoezo, wat is er mis met een samenleving waarin de zwakkeren verdwijnen en uitgeschakeld worden?quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:34 schreef SarahD. het volgende:
[..]
Je zegt dit waarschijnlijk alleen maar om te provoceren, maar dan nog is het walgelijk.
bedoelde eigenlijk ook meer dat ik het dan vervelender vindquote:Op dinsdag 23 september 2008 22:14 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Lijkt me toch eerder met een rolstoel josti
Precies.quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:34 schreef Emimich het volgende:
Als dat de beste oplossing zou zijn voor beide partijen, dan zeker.quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Hier kan ik altijd zo pissig over worden, stel nou dat het jouw kind is???![]()
Ook dan een spuitje???
Te beginnen met jou? Echt wat een kansloze opmerking.quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:15 schreef Emimich het volgende:
[..]
Hoezo, wat is er mis met een samenleving waarin de zwakkeren verdwijnen en uitgeschakeld worden?
quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:15 schreef Emimich het volgende:
[..]
Hoezo, wat is er mis met een samenleving waarin de zwakkeren verdwijnen en uitgeschakeld worden?
Failpost van 2008.quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:15 schreef Emimich het volgende:
[..]
In principe niets, het is èèn mogelijke samenleving. De Spartanen maakten ook de zwakke kinderen af. Dat is een manier om met elkaar om te gaan, die zeker niet per definitie leidt tot de ondergang van een samenleving. Het is een hele efficiënte manier van samenleven zelfs. Maar persoonlijk lijkt het mij verschrikkelijk om in een dergelijke samenleving te leven en dat geldt, gelukkig, voor heel veel mensen.quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:15 schreef Emimich het volgende:
[..]
Wat is er mis met het selecteren van mensen op basis van bepaalde criteria en daar bepaalde consequenties aan te verbinden? Vrijwel elke geestelijke gehandicapte zal nooit een bijdrage aan de samenleving kunnen leveren in elk opzicht, waarbij de financiële balans het meest confronterend is, een gehandicapte kan zichzelf nooit rendabel maken. Een gehandicapte kost de belastingbetaler bijzonder veel geld en dat probleem zou op een eenvoudige manier opgelost kunnen worden door deze groep op te ruimen.quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Te beginnen met jou? Echt wat een kansloze opmerking.Als we zo gaan beginnen kunnen we misschien beter eerst alle gevangenen een spuitje geven (deze kosten de maatschappij toch alleen maar geld en hebben er zelf voor gekozen om daar te zitten) daarna al het hangjongerentuig etc. Daar heb je meer aan imo.
Tegen deze ijzersterke argumentatie valt niets te doen.quote:Op woensdag 24 september 2008 11:42 schreef SarahD. het volgende:
[..]
! Ik kan er niks anders van maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |