Ja dat is 't andere uiterstequote:Op dinsdag 23 september 2008 17:09 schreef Djeez het volgende:
Liever kinderachtig gedrag, dan Marrokaantjesgedrag. Oftewel, spugen, uitschelden, banden van rolstoel lek steken etc...
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:51 schreef Erick1985 het volgende:
[..]
Hoezo in godsnaam met stenen gaan gooien???? Ben je wel helemaal lekker?! Accepteer gewoon de handicap van die vrouw! Zij heeft zichzelf ook niet gemaakt, en dit gedrag heeft ze blijkbaar niet onder controle. Het feit dat jij je hier kwaad of wat dan ook, om maakt en dat je ook nog eens helemaal een topic hierover aanmaakt op Fok... dat vind ik uitermate triest. Triester dan die vrouw. Bewijst dat jij écht teveel vrije tijd om handen hebt...
Ja lul de behanger jij kunt nog lopen hij niet. Haha ik zie het ook voor me net voor die rolstoel nog de lift inspringen, wat een asociaal jong ben je ook!quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:23 schreef Enslaved het volgende:
Waar ik juist een hekel aan heb is dat mensen vaak meer respect hebben voor een gehandicapte (= foutje vd natuur of niet?) dan voor een normaal persoon. Rekening houden ermee, oke, maar ik stond te wachten op de lift @ school, en ik moest anders 30 trappen lopen naar de 15e verdieping. Komt er een gozer in een rolstoel aan met een of ander duw-wijf. Dus de lift zit bijna vol, maar ik weet nog een plaatsje te spotten, dus ik loop langs die rolstoel, hoor ik achter me: "Hey mag deze jongen niet ff eerst, hij is gehandicapt hoor". Als ik niet zo'n aardige jongen was had ze een middelvinger ter grote van de eiffeltoren in dr gezicht gedrukt gekregen. Rot toch op.
Ohja dat wou ik ook nog in de post vermelden maar vergeten. Dat is ook inderdaad zeer achterlijk.quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:23 schreef Enslaved het volgende:
Waar ik juist een hekel aan heb is dat mensen vaak meer respect hebben voor een gehandicapte (= foutje vd natuur of niet?) dan voor een normaal persoon. Rekening houden ermee, oke, maar ik stond te wachten op de lift @ school, en ik moest anders 30 trappen lopen naar de 15e verdieping. Komt er een gozer in een rolstoel aan met een of ander duw-wijf. Dus de lift zit bijna vol, maar ik weet nog een plaatsje te spotten, dus ik loop langs die rolstoel, hoor ik achter me: "Hey mag deze jongen niet ff eerst, hij is gehandicapt hoor". Als ik niet zo'n aardige jongen was had ze een middelvinger ter grote van de eiffeltoren in dr gezicht gedrukt gekregen. Rot toch op.
En mensen die na hun geboorte gehandicapt raken, krijgen die een spuitje?quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:21 schreef Emimich het volgende:
Oneens, ik ben dan ook een voorstander van prenatale selectie. Die kindjes dienen dood genegeerd te worden tot deze foutjes uitsterven.
Hoe wordt je na je geboorte geestelijk gehandicapt? (daar gaat het om als je begrijpend zou lezen)quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:28 schreef SarahD. het volgende:
[..]
En mensen die na hun geboorte gehandicapt raken, krijgen die een spuitje?
Ongeval, drugs, ziekte, ...quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:29 schreef shroomer het volgende:
[..]
Hoe wordt je na je geboorte geestelijk gehandicapt? (daar gaat het om als je begrijpend zou lezen)
Als het even kan wel, er zou geen ruimte en geld aan zwak uitschot verspild dienen te worden.quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:28 schreef SarahD. het volgende:
[..]
En mensen die na hun geboorte gehandicapt raken, krijgen die een spuitje?
Waarom aan mijn ouders dan?quote:
Ik ken een jongen hier in de buurt die ooit de garagedeur van z'n vader op zijn hoofd kreeg, hij kan nog wel leren enzo, maar hij komt gewoon echt gehandicapt over.quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:29 schreef shroomer het volgende:
[..]
Hoe wordt je na je geboorte geestelijk gehandicapt? (daar gaat het om als je begrijpend zou lezen)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |