Niet met je tanden hoop ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:22 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Niet met je tanden hoop ikKan mn tanden er niet uithalen, dus moet wel metSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kan mn tanden er niet uithalen, dus moet wel met
Truste beebquote:Op dinsdag 23 september 2008 23:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
HahaNee, zo gaat dat dan weer niet, maar dat ga ik niet uitleggen.
I'm off!
Trusten alvast allemaal!
Dat ga je niet uitleggen?quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
HahaNee, zo gaat dat dan weer niet, maar dat ga ik niet uitleggen.
I'm off!
Trusten alvast allemaal!
105 jaar oud, wanking moet wel gezond zijn.quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:36 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Heracles Almelo wankers since 1903
Lijkt me toch nietquote:Op dinsdag 23 september 2008 23:39 schreef Blawh het volgende:
[..]
105 jaar oud, wanking moet wel gezond zijn.
Wat moet je daar mee dan ?quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:44 schreef Jojoortje het volgende:
HEUJ!
Wie heeft dat ene filmpje voor mij?
Zo'n radioprogramma waarin mannen kwamen die allemaal hele kleine piemeltjes hadden?
http://www.liveleak.com/view?i=ea950a6625quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:44 schreef Jojoortje het volgende:
HEUJ!
Wie heeft dat ene filmpje voor mij?
Zo'n radioprogramma waarin mannen kwamen die allemaal hele kleine piemeltjes hadden?
Heldquote:Op dinsdag 23 september 2008 23:48 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
http://www.liveleak.com/view?i=ea950a6625
quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:48 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
http://www.liveleak.com/view?i=ea950a6625
Het kan dus nog kleinerquote:Op dinsdag 23 september 2008 23:52 schreef Jojoortje het volgende:
Nah Paultjuhhh heeft een minderwaardigheidscomplex over zijn jongeheer, dus ik moet hem ff dit filmpje laten zien...
Dankjeee
Webcamquote:Op dinsdag 23 september 2008 23:55 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Voor de webcam lijkt alles groot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vervelend, maar dat betekent wel dat wij nu een kans makenquote:Op woensdag 24 september 2008 10:50 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen
Ik schrijf mijn stagerapport en het schiet niet op. En het is uit.
Vandaag is er nog niet eens zoveel gespammed, volgens mij het meeste gisteravond.quote:Op woensdag 24 september 2008 17:32 schreef Oldenzaal het volgende:
En deze is ook alweer bijna vol
Straks weer werken...
tjah, ik was gisteravond aan het behangenquote:Op woensdag 24 september 2008 17:35 schreef Blawh het volgende:
[..]
Vandaag is er nog niet eens zoveel gespammed, volgens mij het meeste gisteravond.
Wie heb je achter het behang geplakt?quote:Op woensdag 24 september 2008 17:35 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah, ik was gisteravond aan het behangen
Basquote:
lijmquote:Op woensdag 24 september 2008 17:37 schreef Blawh het volgende:
[..]
Wie heb je achter het behang geplakt?
Nathaliequote:
ja goed hequote:Op woensdag 24 september 2008 17:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Like I said, met mij wel goed![]()
Met jou?
eet smakelijkquote:Op woensdag 24 september 2008 17:56 schreef Blawh het volgende:
Geen idee hoe zwaar je blessure is, maar als je nu gaat trainen dan kost je dat misschien weer een paar weken extra. Persoonlijk zou ik ook gaan.
Eten.
wat voor sport deed je ook al weer?quote:Op woensdag 24 september 2008 18:00 schreef Fems het volgende:
We hebben oefenwedstrijd, dus dan stekt dat henig an doen me niks, want dan ga ik er toch voor !![]()
Ik overleg wel eventjes met trainer/coach straks, denk dat ik na die 5 maanden maar eigenwijs ga doen!
quote:Op woensdag 24 september 2008 17:57 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja goed he
hele dag gewerkt en zometeen weer.
van alles en nog wat.quote:Op woensdag 24 september 2008 18:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat doe je voor een werk dan?
basketbal!quote:Op woensdag 24 september 2008 18:04 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wat voor sport deed je ook al weer?
wtf doe jij nog op school?quote:Op woensdag 24 september 2008 17:04 schreef Blawh het volgende:
Net thuis, paar uur op school gezeten zonder eigenlijk wat te doen.
Niet alleen mijn fout overigens, kon de eerste 1,5 uur niet op de pc omdat er te weinig pc's zijn op school.
School is altijd wel gezellig verder. Du?
Even plan van aanpak van vroegere projecten even bekijken, alleen kon ik dus niet achter een pc. Druk op school, en het aantal pc's is minder geworden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |