hoe oud benne jij en zij dan?quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:23 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Nee is mijn nieuwe vriendinnetje
hoe dichter bij de nul ......quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:36 schreef skippy22 het volgende:
Rekt het niet dan scheurt het wel Dat was hem
Jij ook alquote:Op dinsdag 23 september 2008 21:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Wat niet scheurt, knippen ze wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:33 schreef skippy22 het volgende:
Ja samzz zit nu in m,n buideltjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Wat scheurt moet genaaid wordenquote:Op dinsdag 23 september 2008 21:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Wat niet scheurt, knippen ze wel.
Je deed een poging!quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee hoor, dat dacht ik niet
Tis positief bedoelt heurquote:Op dinsdag 23 september 2008 22:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ben blond, maar dat is voor mij geen excuus.
En nee, ik zei alleen maar wat mij ooit eens gezegd is na "Wat niet rekt dat scheurt wel"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |