Ja denk het ook ja.quote:
gebeurt dat vaker als je met je 20 cm staat te zwaaienquote:
Kan nog ja, alleen is het handig om op iemand te stemmen die zichzelf verkiesbaar heeft gesteld. Maar dat is just my two cents hoorquote:Op dinsdag 23 september 2008 22:24 schreef tamiiii het volgende:
## tim
(eh kan ik nog stemmen?? in dat geval:P stem ik op tim)
PP can try but he will not succeedquote:Op dinsdag 23 september 2008 22:27 schreef -SG- het volgende:
Het topic leeeeft weer![]()
.
Heb je die 20 cm overleeft Hara?
Harajuku.quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:29 schreef tamiiii het volgende:
voor de rest weet ik niet wie dr verkiesbaar staat :S
Ik zeg toch dat je nog kan stemmenquote:Op dinsdag 23 september 2008 22:31 schreef tamiiii het volgende:
ach nu is het volgensm ij toch te laat
quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:31 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat je nog kan stemmen
Zeg je nou dat timmmm een oetlul isquote:Op dinsdag 23 september 2008 22:31 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Harajuku.
Trigalti
yosander
Misschien handig om het topic te lezen zodat je weet op wie je stemt ipv dat je misschien zomaar op een oetlul stemt.
Inlezen is voor je eigen bestwil hoorquote:Op dinsdag 23 september 2008 22:34 schreef tamiiii het volgende:
kijk sommige mensen hebben een leven, en vinden het nutteloos een hele avond op een topic rondtehangen (maar dat is mijn bescheiden mening)
Daarnaast is het redelijk asociaal je eigen naam bovenaan het lijstje te zetten.
En dan ook nog is timmmm geen oetlul,
en ik stem op trigalti (wss ben jij een geweldige burgenmeester maar het gaat tegen mijn principe in)
## trigalti
Ik ga veder niet eens in discussie hoorquote:
quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:15 schreef -SG- het volgende:
Oke jongens, door een fout van mij zijn er 6 Mafia's alleen deze mogen maar 2 kills maken.
Maar als er 5 waren mochten ze er toch ook 3 maken?quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:38 schreef -SG- het volgende:
Volgens mij heeft de helft het niet gelezen dus quote ik het nog maar even.
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |