Nee maar dan is hij in ieder geval klaar, die is zo weg en komt niet eerder weer dan 1900, dussssquote:Op dinsdag 23 september 2008 21:33 schreef tripack het volgende:
[..]
klopt.... maar het hangt niet alleen van PP af
dus maak het niet uit of ze nu of over 10 minuten stemd
ik was vergeten hoe volhardend je ook alweer wasquote:Op dinsdag 23 september 2008 21:34 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee maar dan is hij in ieder geval klaar, die is zo weg en komt niet eerder weer dan 1900, dussss
Uitstekende burgemeester kwaliteit dacht ik zoquote:Op dinsdag 23 september 2008 21:37 schreef tripack het volgende:
[..]
ik was vergeten hoe volhardend je ook alweer was
OMFG Heb jij ooit 20 cm. lang - kloppend - paars in je reet gehad?quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:33 schreef tripack het volgende:
[..]
klopt.... maar het hangt niet alleen van PP af
dus maak het niet uit of ze nu of over 10 minuten stemd
of dorpsgekquote:Op dinsdag 23 september 2008 21:37 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Uitstekende burgemeester kwaliteit dacht ik zo
WTF?quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:38 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
OMFG Heb jij ooit 20 cm. lang - kloppend - paars in je reet gehad?
Zie z'n ondertitel.quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:38 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
whehehe een slip of the vingerquote:Op dinsdag 23 september 2008 21:38 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Je hebt het topic gedoodquote:Op dinsdag 23 september 2008 21:38 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Ja denk het ook ja.quote:
gebeurt dat vaker als je met je 20 cm staat te zwaaienquote:
Kan nog ja, alleen is het handig om op iemand te stemmen die zichzelf verkiesbaar heeft gesteld. Maar dat is just my two cents hoorquote:Op dinsdag 23 september 2008 22:24 schreef tamiiii het volgende:
## tim
(eh kan ik nog stemmen?? in dat geval:P stem ik op tim)
PP can try but he will not succeedquote:Op dinsdag 23 september 2008 22:27 schreef -SG- het volgende:
Het topic leeeeft weer![]()
.
Heb je die 20 cm overleeft Hara?
Harajuku.quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:29 schreef tamiiii het volgende:
voor de rest weet ik niet wie dr verkiesbaar staat :S
Ik zeg toch dat je nog kan stemmenquote:Op dinsdag 23 september 2008 22:31 schreef tamiiii het volgende:
ach nu is het volgensm ij toch te laat
quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:31 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat je nog kan stemmen
Zeg je nou dat timmmm een oetlul isquote:Op dinsdag 23 september 2008 22:31 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Harajuku.
Trigalti
yosander
Misschien handig om het topic te lezen zodat je weet op wie je stemt ipv dat je misschien zomaar op een oetlul stemt.
Inlezen is voor je eigen bestwil hoorquote:Op dinsdag 23 september 2008 22:34 schreef tamiiii het volgende:
kijk sommige mensen hebben een leven, en vinden het nutteloos een hele avond op een topic rondtehangen (maar dat is mijn bescheiden mening)
Daarnaast is het redelijk asociaal je eigen naam bovenaan het lijstje te zetten.
En dan ook nog is timmmm geen oetlul,
en ik stem op trigalti (wss ben jij een geweldige burgenmeester maar het gaat tegen mijn principe in)
## trigalti
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |