Als ik mafia was, was ik blij geweestquote:Op dinsdag 23 september 2008 20:01 schreef Robier het volgende:
Aan de andere kant vond ik het wel verdacht dat je gelijk zei dat je wel wilde ruilen.
Je bent mafia volgens mij?quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:02 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als ik mafia was, was ik blij geweest
De eerste stem heb ik al?quote:
We hebben de rol 15 minuten en jij als beginner komt mij nu al van dingen betichten?quote:
Net te laatquote:Op dinsdag 23 september 2008 20:06 schreef Gentlemen. het volgende:
Kan ik nog meedoen?
quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:06 schreef debbie_19 het volgende:
En wanneer krijgen we nu een clue?
Nadat de eerste doden gevallen zijn.quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:06 schreef debbie_19 het volgende:
En wanneer krijgen we nu een clue?
Meestal wordt het na dag één wel wat minderquote:Op dinsdag 23 september 2008 20:08 schreef Robier het volgende:
Als we op dit tempo door blijven posten hebben we trouwens wel 2 topics per dag nodig.
De onervarene of degene met ervaring die steeds hints oplost waardoor dorp wintquote:Op dinsdag 23 september 2008 20:08 schreef Robier het volgende:
Als we op dit tempo door blijven posten hebben we trouwens wel 2 topics per dag nodig.
Maar voorlopig dus de "strijd" tussen Yosander en hara.
Trigalti doet ook nog mee!quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:08 schreef Robier het volgende:
Maar voorlopig dus de "strijd" tussen Yosander en hara.
quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:11 schreef Robier het volgende:
Ze heeft wel een punt yosander, waarom zouden we op jou stemmen?
quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:02 schreef yosander het volgende:
Ik stel me ook verkiesbaar, voor het geval mensen op me willen stemmen.
Ohja, helemaal over het hoofd gezien, dus 3 kandidaten en pas 1 2 stemmenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |