neequote:Op dinsdag 23 september 2008 22:35 schreef ItaloDancer het volgende:
gouden eeuw is niet goed?
quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:37 schreef swarmahoer het volgende:
krakatou is niet goed en t sleutelwoord is wel goed indonesie![]()
geldt nederlands indie ook als indonesie? dan heeft physic gewonnen... anders italo
ik kan het verschil niet zo snel vinden namelijk....
quote:Nederlands-Indië, ook bekend onder de namen Nederlands Oost-Indië, Oost-Indië of Indië, was een Nederlandse kolonie (zie Nederlandse koloniën) die het gebied omvatte dat nu Indonesië is.
dat is aan jou.quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:37 schreef swarmahoer het volgende:
krakatou is niet goed en t sleutelwoord is wel goed indonesie![]()
geldt nederlands indie ook als indonesie? dan heeft physic gewonnen... anders italo
ik kan het verschil niet zo snel vinden namelijk....
neequote:Op dinsdag 23 september 2008 22:38 schreef swarmahoer het volgende:
de andere plaatjes mogen ook nog geraden worden toch?
juuuuuuistquote:Op dinsdag 23 september 2008 22:45 schreef swarmahoer het volgende:
voc tijd zat ik zelf aan te denken zo hadden we t altijd op school
als jullie dit geen periode vinden dan wil k ook best n punt geven aan degene die gouden eeuw zei
tja, ik zie de VOC als een een onderdeel van de Gouden Eeuw.quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:45 schreef swarmahoer het volgende:
voc tijd zat ik zelf aan te denken zo hadden we t altijd op school
als jullie dit geen periode vinden dan wil k ook best n punt geven aan degene die gouden eeuw zei
kortom: mag italic er een puntje bij hebben ?
en terecht, want als ie heel mierenneukerig was geweest dan had ik, hoe lullig ook, +5 gehadquote:Op dinsdag 23 september 2008 22:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
oh oh oh toch weer een puntje erbij geschraapt he
was voor mij makkelijker geweest dan was ik iig vlak achter de 1e plaats bliven staanquote:Op dinsdag 23 september 2008 22:52 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
en terecht, want als ie heel mierenneukerig was geweest dan had ik, hoe lullig ook, +5 gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |