Graagquote:Op dinsdag 23 september 2008 19:58 schreef swarmahoer het volgende:
ik vind het wel leuk om zo'n spel te maken, heb ik wel n half uurtje voor nodig denk iklaat maar weten of ik t zal doen of niet ?
Is goed hoorquote:Op dinsdag 23 september 2008 19:58 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Als je het besluit niet te doen, verlies je 3 pnt (zie OP)die gaan naar degene die 'm maakt (omdat als je 'm maakt kun je zelf geen punten verdienen, en het kost natuurlijk wat tijd/moeite enzo)
Ja, eigenlijk wel jaquote:Op dinsdag 23 september 2008 20:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
donroyco ging voor het snelheidsrecord
Klein verbeterpuntjequote:Op dinsdag 23 september 2008 20:35 schreef swarmahoer het volgende:
donroyco komt uit nijmegen Heijen![]()
die vorige moet nog goedgekeurd worden daarna kunnen de punten daarvan geteld worden, en dan de punten uit mn vorige post erbij opgeteld dan klopt t weer
stimmtquote:Op dinsdag 23 september 2008 20:35 schreef swarmahoer het volgende:
donroyco komt uit nijmegen![]()
die vorige moet nog goedgekeurd worden daarna kunnen de punten daarvan geteld worden, en dan de punten uit mn vorige post erbij opgeteld dan klopt t weer
Ik linkte ze geen van allen met Nijmegen. Maar sowieso, Nijmegenquote:Op dinsdag 23 september 2008 20:38 schreef swarmahoer het volgende:
ik was op zoek naar pierson voor de graffiti
en het teken van t kopinghuis is niet doorgekomen
en ik dacht doe 2 makkelijke plaatjes met moeilijke links, de snelbinder (fietsbrug) en doornroosje (muziek iets) link je niet gelijk met nijmegen, royco wel dus
Ja, ik had er eentje van tevoren gemaaktquote:
Oké, dan post ik de mijne nu wel!quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:48 schreef swarmahoer het volgende:
donroyco, die andere stand moet nog worden upgedate aangezien ik niet weet wat de goede antwoorden zijn.....
physic 3 puntenquote:Op dinsdag 23 september 2008 20:50 schreef PhysicsRules het volgende:
swarmahoer, kun je anders even een lijstje maken met de punten van jouw vraag? Dan kunnen we ze straks makkelijker weer samenvoegen.
quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:53 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
physic 3 punten
royco heeft t goede woord dus 5 punten
ik had m bedacht 3 punten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |