Een hindoe-god heeft er inderdaad mee te maken jaquote:Op dinsdag 23 september 2008 15:43 schreef iamredleader het volgende:
Woei, maar ik ken WoW helemaal niet
Zal het iets met het Hindoe-goden te maken hebben?
Ok ook goedquote:Op dinsdag 23 september 2008 15:43 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
nee hoor, TS is zepo (kijk maar ik de index)
Daar heb je altijd wikipedia voorquote:Op dinsdag 23 september 2008 15:51 schreef iamredleader het volgende:
Tsja, ik ken de Hindoe-goden niet echt, en de link met WoW kan iemand anders vast wel maken (ik in elk geval niet), plus de onbekende (gemene) link met diarree.... ik zal helaas moeten afwachten wat dan het goede antwoord is.
wow die ben ik tegengekomen in het zoeken gisteravond maar op een heel andere manierquote:
En dat symbool is (in een andere kleur) een voorwerp in WoWquote:Op dinsdag 23 september 2008 15:54 schreef Tokamak het volgende:
[..]
Het gaat indd om een symbool (die een god gebruikt/heeft)
Haha link?quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:58 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
wow die ben ik tegengekomen in het zoeken gisteravond maar op een heel andere manier
Dr zijn nog veel meer goden, de god in kwestie is een onbekende(re)quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:01 schreef PhysicsRules het volgende:
Ik moet steeds aan Hare Krishna denken. Is dat het?
Of misschien was dat juist wel een link?quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:58 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
wow die ben ik tegengekomen in het zoeken gisteravond maar op een heel andere manier
Sequoia capital was indd de link, maar Redwood had k niet direct gezienquote:Op dinsdag 23 september 2008 16:03 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Of misschien was dat juist wel een link?
Sequoia -> Redwood
en ook nog Sequoia Capital
Nice tryquote:Op dinsdag 23 september 2008 16:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Peter Jackson maakt een film over Kuifje en er gaan ook geruchten dat hij de World of Warcraft film zou maken. De Kuifje-film maakt hij samen met Steven Spielberg, die tijdens het maken van een van de Indiana Jones-films als een van de weinige crewleden geen voedselvergifitging op liep (en dus niet aan de diarree ging) omdat hij stug pasta uit blik at. De andere weet ik geen link mee te verzinnen
Nee dat is Kuifjequote:Op dinsdag 23 september 2008 16:10 schreef PhysicsRules het volgende:
Is Kuifje trouwens Kuifje of een willekeurige kuif?
Sikhisme - Hindoeïsmequote:Op dinsdag 23 september 2008 16:16 schreef Tokamak het volgende:
[..]
de verbinding tussen kuif en sik is snel gemaakt natuurlijk, maar verder?
Het is t dus niet
quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:21 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Sikhisme - Hindoeïsme
Diarree - Ziek, sick
Elize - Lovesick
ja ja
Niet een persoon dus, geen mens iig, verder laat ik t ff in t middenquote:Op dinsdag 23 september 2008 16:24 schreef PhysicsRules het volgende:
wat bedoel je trouwens met een levend voorwerp. Voorwerpen leven niet. Bedoel je een persoon, dier, plant?
Dat komt zo wel als deze is opgelostquote:Op dinsdag 23 september 2008 16:24 schreef donroyco het volgende:
Die mooie OP staat er niet meer in, tevens tvp
Wel hoor, twee minuten voor jij dit posttequote:Op dinsdag 23 september 2008 16:24 schreef donroyco het volgende:
Die mooie OP staat er niet meer in, tevens tvp
Internet is hier niet zo snelquote:Op dinsdag 23 september 2008 16:27 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Wel hoor, twee minuten voor jij dit postteen hij staat nu ook op de wiki.
Ik weet niet helemaal of ik je dankbaar moet zijn voor deze nieuwe afleiding, maar het is wel leukquote:Op dinsdag 23 september 2008 16:31 schreef ItaloDancer het volgende:
jee jullie gaan hard, gelukkig ben ik er morgen overdag gewoon
quote:Op dinsdag 23 september 2008 16:33 schreef Tokamak het volgende:
5. Als je billen vies en vochtig zijn, veeg je dat af met het onovertroffen zachte Lotus Toiletpapier
Alsjeblieftquote:Op dinsdag 23 september 2008 16:34 schreef donroyco het volgende:
Misschien is het handig de plaatjes nog even bij de uitleg te posten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |