Ik ga de paniek wat groter maken, denk ik. Iets van 'maar ik heb helemaal geen lief?'. Zodat hij lekker in de war raakt.quote:Zeg eens tegen u lief dat tij stopt mee sturen naar mij. Want begin op mijn zenuwen te werken. Ik dacht dat tij iemand anders was. Mijn ex haar vriendje van in Kreta dus ja in ook een nederlander. Daarbij ken ik u niet eens en heb u paar smsjes gestuurd en was dan eerst nog per ongeluk. Dus ja en zijne zever van straat soldaten of wat dan ook. Geloof mij hij weet niet waar aan hij begint. Dus stop alle twee mee zagen. Doei.
als je zegt dat je geen lief hebt pakt hij jequote:Op woensdag 24 september 2008 12:09 schreef MLI het volgende:
Hehehehe, hij is er eindelijk achter dat het iets met mij te maken heeft.![]()
[..]
Ik ga de paniek wat groter maken, denk ik. Iets van 'maar ik heb helemaal geen lief?'. Zodat hij lekker in de war raakt.. Of gewoon iets erg beledigends. Maar dan krijg ik weer reactie en ik heb al genoeg geld aan uitgegeven aan deze eikel.
En ik ookquote:Op woensdag 24 september 2008 12:11 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
als je zegt dat je geen lief hebt pakt hij je
quote:
Bwhehhehequote:Op woensdag 24 september 2008 01:58 schreef P8 het volgende:
ik kreeg een smsje terug op mijn straatsoldaatsms. Dit is precies wat er in stond:
[..]
Mijn sms terug:
Grappig, tegen mij zegt ze dat je zo hard probeerde, dat ze altijd maar fakete om je je zin te geven. Anyway, je bent ook niet echt de slimste ofwel?
vervolgens word ik iets van 8 keer gebeld door 3 nummers, waarvan 1 met +30 begon![]()
maar ik was aan het trainen dus ik kon niet opnemen. Ik heb wel een onverstaanbaar voicemailbericht die ik morgen zal proberen te recorden en te uploaden.
quote:Op woensdag 24 september 2008 12:09 schreef MLI het volgende:
[..]
Ik ga de paniek wat groter maken, denk ik. Iets van 'maar ik heb helemaal geen lief?'. Zodat hij lekker in de war raakt.. Of gewoon iets erg beledigends. Maar dan krijg ik weer reactie en ik heb al genoeg geld aan uitgegeven aan deze eikel.
twinnie-sync-appreciation!quote:
Pauper alert!quote:Op woensdag 24 september 2008 13:37 schreef Moozzie het volgende:
vanaf waar kunnen we gratis smsen? Dan doe ik ook mee
Je kunt natuurlijk ook gewoon zeggen ''ik dacht dat jij het zo leuk vond om via de sms nieuwe mensen te ontmoeten? Dienstbaar als ik ben, heb ik je nummer online gegooid.''quote:Op woensdag 24 september 2008 12:09 schreef MLI het volgende:
[..]
hahahahahahhahahaha die is net als in de reclame van de naaktkijker ik snap hemquote:Op dinsdag 23 september 2008 20:19 schreef Ruiseart het volgende:
[..]
HIJ WERKT NATUURLIJK NIET ECHT! HIJ IS MAAR GLAZENWASSER!
quote:Op woensdag 24 september 2008 14:29 schreef Xennia het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook gewoon zeggen ''ik dacht dat jij het zo leuk vond om via de sms nieuwe mensen te ontmoeten? Dienstbaar als ik ben, heb ik je nummer online gegooid.''
slinter nieuw gejatquote:Op woensdag 24 september 2008 15:55 schreef Sjibble het volgende:
en is er een foto opgedoken?
Ik had nog ruzie met een turk op marktplaats. Verkocht zijn splinternieuwe PS3 voor 250 euroVast..
quote:Op woensdag 24 september 2008 14:29 schreef Xennia het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook gewoon zeggen ''ik dacht dat jij het zo leuk vond om via de sms nieuwe mensen te ontmoeten? Dienstbaar als ik ben, heb ik je nummer online gegooid.''
Shit dude, gelukkig leg je 'm even uitquote:Op woensdag 24 september 2008 15:04 schreef BartBunny het volgende:
[..]
hahahahahahhahahaha die is net als in de reclame van de naaktkijker ik snap hem
hou van sekx
Relkloon controle:quote:Op woensdag 24 september 2008 19:51 schreef Olivier25 het volgende:
Ik kreeg van iemand een linkje naar dezen site, wat heeft dit te betekenen!!!
Relkloon dusquote:Op woensdag 24 september 2008 20:06 schreef Olivier25 het volgende:
wat doet dat er toe, en wie heeft mijn berichten op deze site gezet, haal et eraf je weet niet waar me mee bezig bent
jammer had leuk kunnen worden...quote:
in het sms je stond dit:quote:Op woensdag 24 september 2008 19:59 schreef Flepke het volgende:
[..]
Relkloon controle:
Welke naam stond er onder het smsje?
Dat weet jij donders goedquote:
dan gelofof jij het niet, boeit mij wat, stond geen andere naam in dat smsje alleen deze link ik weet ook niet van wie die is.quote:Op woensdag 24 september 2008 20:28 schreef Flepke het volgende:
[..]
Dat weet jij donders goed
Als je nou de naam geeft in dat smsje geloven we dat je echt olivier bent
Nee dat stond er nietquote:Op woensdag 24 september 2008 20:24 schreef Olivier25 het volgende:
[..]
in het sms je stond dit:
Heey check SMS-oorlog
van welk nummer kwam het dan?quote:Op woensdag 24 september 2008 20:32 schreef Olivier25 het volgende:
[..]
dan gelofof jij het niet, boeit mij wat, stond geen andere naam in dat smsje alleen deze link ik weet ook niet van wie die is.
haal gwn deeze shit van mij eraf, anders ga ik maatregelen neme
waar is je belgische accent gebleven ?quote:Op woensdag 24 september 2008 20:32 schreef Olivier25 het volgende:
[..]
dan gelofof jij het niet, boeit mij wat, stond geen andere naam in dat smsje alleen deze link ik weet ook niet van wie die is.
haal gwn deeze shit van mij eraf, anders ga ik maatregelen neme
Ik ben vergeten te reageren op zijn laatste SMS!quote:Op woensdag 24 september 2008 14:29 schreef Xennia het volgende:
[..]
Als hij jouw nummer daarna ook online gooit, ontken ik iedere verantwoordelijkheidquote:Op donderdag 25 september 2008 01:04 schreef MLI het volgende:
[..]
Ik ben vergeten te reageren op zijn laatste SMS!
Ik wil toch een nieuw nummer. No problem.quote:Op donderdag 25 september 2008 01:08 schreef Xennia het volgende:
[..]
Als hij jouw nummer daarna ook online gooit, ontken ik iedere verantwoordelijkheid
quote:Op woensdag 24 september 2008 20:46 schreef MinderMutsig het volgende:
De echte Olivier zei tenminste u.
Tot hoors? Nee kerel, dat was nou net niet de bedoeling.quote:Als gij zo dom wilt doen moet gij dat wete maar slim ben je niet om dat toe te geven in sms dus ja als er iets van komt heb ik bewijzen dat gij mijn nummer maar op het net stelt. Dus voor in Brussel op school te zitten heb je toch niet zoveel verstand e! Tot hoors
Hij heeft geld, woont alleen en rijdt nen dikke auto, dus ja...quote:Op donderdag 25 september 2008 11:55 schreef Ulreazj het volgende:
Hij krijgt een dure sms rekening zo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |