Jezus lukt dat je niet eens?quote:
Licht...quote:Op dinsdag 23 september 2008 11:35 schreef erikkll het volgende:
Huh. Het veertje moet tussen 1 en 2!
Het is dat je het even meldde, anders was ik daar echt nooooooooit achtergekomen.quote:Op dinsdag 23 september 2008 11:28 schreef leipelullo het volgende:
Je kan ook schrijven met nummertje 2 op het plaatje.
Nogmaals... Lichtquote:Op dinsdag 23 september 2008 15:47 schreef erikkll het volgende:
[..]
ja, dat heeft hij dus niet gedaan, hij heeft het veertje nummer 4 gegeven!
daar zat er blijkbaar al 1quote:Op dinsdag 23 september 2008 11:35 schreef erikkll het volgende:
Huh. Het veertje moet tussen 1 en 2!
ik heb hem 3 x gelezen maar ik snap er nog steeds geen aarsch van ?quote:Op dinsdag 23 september 2008 18:09 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Nogmaals... Licht
Tip van de dag: Lees het topic!
Niets aan de hand:quote:Op zondag 28 september 2008 13:57 schreef Andyy het volgende:
[..]
ik heb hem 3 x gelezen maar ik snap er nog steeds geen aarsch van ?
Hoe kom jij nu op dit ouwe topic? Heb je geSearched op parker ofzo?quote:Op donderdag 15 januari 2009 01:29 schreef Maanvis het volgende:
Ik weet niet of ik nu moet lachen, of moet huilen.
Het werd gelinkt vanaf een topic in R&P van dezelfde userquote:Op donderdag 15 januari 2009 08:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hoe kom jij nu op dit ouwe topic? Heb je geSearched op parker ofzo?
Serious issues....quote:Op donderdag 15 januari 2009 08:46 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Het werd gelinkt vanaf een topic in R&P van dezelfde user.
(Blijkbaar heeft ie het er nog steeds moeilijk mee)
Hij heeft wel gelijk.quote:Op dinsdag 23 september 2008 18:09 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Nogmaals... Licht
Tip van de dag: Lees het topic!
Ja, maar het veertje zit bij de meeste parker-pennen tussen 1 en 2.quote:Op zondag 28 september 2008 14:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Niets aan de hand:
TS was in paniek omdat ie de pen van zn pa niet meer in elkaar kreeg en bang was voor een flik voor zn kop. Maar heeft de pen zelf door logisch nadenken weer in elkaar kunnen krijgen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |