dit schreeuwt om foto'squote:Op woensdag 24 september 2008 12:46 schreef appelsientje het volgende:
Ik heb het gevoel dat er op dit moment meer verf op mij zit dan op de muren
ben er nu al 3x over heen gegaan... en nu worden ze langzaam wit....
Leuk man klussen
zo dat was een hele dag schilderen.. en nog niet klaarquote:
Heb je gouden tanden genomen ?quote:Op woensdag 24 september 2008 19:15 schreef SCH het volgende:
Ik had godverdomme een tandartsrekening van 2500 euro en nu blijk ik er godverdomme geen cent van terug te krijgen. Mag ik even stampvoeten?
Liever nietquote:Op woensdag 24 september 2008 19:15 schreef SCH het volgende:
Ik had godverdomme een tandartsrekening van 2500 euro en nu blijk ik er godverdomme geen cent van terug te krijgen. Mag ik even stampvoeten?
gelukkig is mijn beste vriend tandarts... mocht het zover komen ga ik naar hem toe, dan verdien ik de treinreis naar Zwolle wel terug denk ikquote:Op woensdag 24 september 2008 19:15 schreef SCH het volgende:
quote:
Moet je je tanden maar beter verzorgen.quote:Op woensdag 24 september 2008 19:15 schreef SCH het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |