Iedereen kan datquote:
Geen probleemquote:
Wat ongezelligquote:Op maandag 22 september 2008 21:01 schreef Reflectionne het volgende:
Dus, fijne avond.. Ik geniet van GuusTot morgen!
ahh gelukkig. Mijn beeld van jouquote:Op maandag 22 september 2008 21:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Tss, wat denk je wel niet van me![]()
![]()
Ging gewoon over een nieuw topic openen
Dat wist ik welquote:Op maandag 22 september 2008 21:20 schreef HostiMeister het volgende:
Hallo Kees, ik heet Guus, aangenaam.
quote:
Viezerikquote:Op maandag 22 september 2008 21:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat wist ik wel
Legde de link alleen ff niet
[..]
Wel goedgelovig trouwens
Gezelligquote:Op maandag 22 september 2008 22:05 schreef Californium het volgende:
Zow iemand in de buurt heeft hier even dik onbeveiligd internetLeve draadloos
![]()
Carequote:Op maandag 22 september 2008 21:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Zonder spatie
Nu ben je moe van de dood
Maar wat heb je gedaan dan?
Onze wardrivsterquote:Op maandag 22 september 2008 22:08 schreef Californium het volgende:
zeker ! geen stage en toch internetwel nieuw want ik check stiekem elke avond even of er een leuk draadloos lijntje is maar vanavond is de eerste keer dat hij het doet!!
quote:
Hallo Cfquote:
Jeeeeejquote:Op maandag 22 september 2008 22:12 schreef Californium het volgende:
maakt niet uit.... Ik heb internetspammmmeeeeeen
![]()
mash_iki heb internet!!!!!
Ja niet echt slim van me !quote:
ik ookquote:Op maandag 22 september 2008 22:19 schreef mash_ het volgende:
Bleh ik wil een massage
Bij jou wil ik wel langskomen, maar kan dat nietquote:
Bij jou kan ik wel langskomen, maar wil ik dat nietquote:
mag je ook niet!!!quote:Op maandag 22 september 2008 22:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Bij jou wil ik wel langskomen, maar kan dat niet
[..]
Bij jou kan ik wel langskomen, maar wil ik dat niet
quote:Op maandag 22 september 2008 22:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Bij jou wil ik wel langskomen, maar kan dat niet
[..]
Bij jou kan ik wel langskomen, maar wil ik dat niet
Zeg ik een keer niks, krijg ik nog zo'n reactiequote:Op maandag 22 september 2008 22:21 schreef mash_ het volgende:
[..]
mag je ook niet!!!
Nouja langs komen mag welmaar geen massage
Kan jij goed massages geven? dan is dat mooie meisjes gedeelte geregeldquote:Op maandag 22 september 2008 22:23 schreef Californium het volgende:
mij maakt het niet uit.... Geen me maar een lekkere kerel of een mooi meisje... massage
Ja, makkelijk praten als je daar zitquote:Op maandag 22 september 2008 22:24 schreef Californium het volgende:
ik wil lood wel een massage gevenen mash_ en Pilleke
en Cue en iedereen
O vast wel....quote:Op maandag 22 september 2008 22:23 schreef mash_ het volgende:
[..]
Kan jij goed massages geven? dan is dat mooie meisjes gedeelte geregeld
oh hoe fout
Ik heb jullie allemaal uitgenodigd om hier te komenquote:Op maandag 22 september 2008 22:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, makkelijk praten als je daar zit
Ja jij mag bijna allesquote:Op maandag 22 september 2008 22:24 schreef Californium het volgende:
[..]
O vast wel....mag ik dan ook een beschuitje eten
Lees de PIquote:Op maandag 22 september 2008 22:25 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik heb jullie allemaal uitgenodigd om hier te komenjullie wilden niet
Tja... kan je sportmassages geven...quote:
quote:
Ik kan helemaal geen massages gevenquote:Op maandag 22 september 2008 22:26 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Tja... kan je sportmassages geven...
doe ikquote:
Zuchtquote:Op maandag 22 september 2008 22:27 schreef Californium het volgende:
[..]
doe ikwas ook niet serieus maar ik ben te lui om zelf een PI neer te zetten
arme jijquote:Op maandag 22 september 2008 22:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik kan helemaal geen massages geven
Ik kan helemaal niks, dat weet je toch zo onderhand welquote:Op maandag 22 september 2008 22:28 schreef PieterBas het volgende:
[..]
arme jij
Ik kan wel massages geven...
quote:Op maandag 22 september 2008 22:27 schreef mash_ het volgende:
[..]
dingen die me lief niet zo leuk vind
Nouja je zit op kickboxenquote:Op maandag 22 september 2008 22:29 schreef Californium het volgende:
[..]
je lief vind vast voetbal niet leuk en en en vechten
dat zal ik niet doen hooooooorrrr
![]()
quote:
O oke.... nouja.... voetbalvind ze niet leuk dus dat zal ik dan niet doenquote:Op maandag 22 september 2008 22:29 schreef mash_ het volgende:
[..]
Nouja je zit op kickboxendus vechten vind ze wel leuk
Ok okquote:Op maandag 22 september 2008 22:30 schreef Californium het volgende:
[..]
O oke.... nouja.... voetbalvind ze niet leuk dus dat zal ik dan niet doen![]()
quote:Op maandag 22 september 2008 22:31 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ok okDan mag je langs komen om massage te geven
ja maar! als jij hier heen komt kan je ook nog even langs familie enzoquote:Op maandag 22 september 2008 22:33 schreef Californium het volgende:
heyals jij herheen komt kost het net zoveel he
Nu alquote:Op maandag 22 september 2008 22:31 schreef Californium het volgende:
heb trouwens zin in kersthele winkels staan al vol met kerst en halloween dingen
![]()
De kruidnoten en pepernoten liggen al bij de supermarkt.quote:
Ook veel te vroegquote:Op maandag 22 september 2008 22:36 schreef PieterBas het volgende:
[..]
De kruidnoten en pepernoten liggen al bij de supermarkt.
Ga zo naar bedquote:
Ik heb nogquote:
-3 uit de 3FM reeks hèquote:Op maandag 22 september 2008 22:51 schreef mash_ het volgende:
Userstats van mash_
Totaal aantal posts: 2484
Totaal aantal topics geopend: 4bijna 2500!
Trustequote:Op maandag 22 september 2008 22:54 schreef PieterBas het volgende:
Ik ga naar bedje toe
Misschien tot morgen
Luctorquote:
Ik mag ook uitslapenquote:morgen uitslapenMag een bus later nemen
![]()
Pilesquote:
Ga je dan niet met de treinquote:Op maandag 22 september 2008 23:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik mag gewoon t/m vrijdag werken, maar heb morgen om 10:00 uur meeting in Breda
bij het tolplein word ik door mijn collega's opgehaald.quote:Op maandag 22 september 2008 23:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Ga je dan niet met de trein
Of eerst nog naar werk?
quote:Op maandag 22 september 2008 23:10 schreef mash_ het volgende:
Ik hen net besloten 1e 5uur vrij te nemen
Ah, okquote:Op maandag 22 september 2008 23:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
bij het tolplein word ik door mijn collega's opgehaald.
ja hoef er maar 2uur voor te spijbelenquote:Op maandag 22 september 2008 23:18 schreef Piles het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Ah, ok
Die komen van d'overkant natuurlijk
jep..quote:Op maandag 22 september 2008 23:18 schreef Piles het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Ah, ok
Die komen van d'overkant natuurlijk
Iddquote:Op maandag 22 september 2008 23:21 schreef mash_ het volgende:
ja hoef er maar 2uur voor te spijbelendus vind ik het wel een goede deal
quote:Op maandag 22 september 2008 23:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar ik ga slapen, anders heb ik nog niets aan het uitslapen![]()
Altijd tijd voor wakker liggen, maar niet als ik wil slapenquote:Op maandag 22 september 2008 23:51 schreef The_Dean het volgende:
Juist!
Geen tijd voor wakker liggen, auto schuren
Ik blijf nog maar ff zitten, nog ff wat audio knippen enzoquote:Op maandag 22 september 2008 23:51 schreef HostiMeister het volgende:
Ik ga nog een dikke joint draaien, dan ben ik ook weer klaar voor bed
Als ik iets therapeutisch wil doen ga ik altijd vrouwen photoshoppenquote:Op maandag 22 september 2008 23:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Altijd tijd voor wakker liggen, maar niet als ik wil slapen
[..]
Ik blijf nog maar ff zitten, nog ff wat audio knippen enzo
Ja, kan ookquote:Op maandag 22 september 2008 23:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als ik iets therapeutisch wil doen ga ik altijd vrouwen photoshoppen
Nog maar ff nietquote:
Neejoh, het is pas half 9quote:
Werkse!quote:
quote:
quote:Op dinsdag 23 september 2008 08:46 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]arme schat
ik heb al 11 pagina's doorgelzen![]()
Goeie smorgens op deze prachtige morgen!quote:
Prachtig?quote:Op dinsdag 23 september 2008 08:52 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Goeie smorgens op deze prachtige morgen!
Zwart, Blauw of ROod?quote:Op dinsdag 23 september 2008 08:53 schreef Bravebart het volgende:
Wie kan mij even een pen PM-en? Ik ben te lui om er een te halen
Hoe is het met Cue?quote:
Blauw gaarnequote:
Zwartkijkersquote:
Laten we het er dan maar op houden dat ik de laatste weken een echte zwartkijker benquote:
Dankuquote:Op dinsdag 23 september 2008 08:56 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Je pen is er, wel een echte merkpen he!
Mag ik vragen hoe dat komt?quote:Op dinsdag 23 september 2008 08:56 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Laten we het er dan maar op houden dat ik de laatste weken een echte zwartkijker ben
Van mij welquote:
It's all in your head! Alles is prachtig, tenzij je weigert het te zienquote:Op dinsdag 23 september 2008 08:56 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Ja maar, het is ook hartstikke grijs buiten! En hier is het ook al geen feest
Wat aardig van jequote:
Optimist!quote:Op dinsdag 23 september 2008 09:00 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
It's all in your head! Alles is prachtig, tenzij je weigert het te zien
Daar de weinige lichtpuntjes in het leven. Het allemaal zat zijn, dat soort dingen.quote:
Bb hoort nu heel hard aan het schrijven te zijn met z'n mooie nieuwe blauwe Bic-pen!quote:Op dinsdag 23 september 2008 09:01 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Wat aardig van je
Hoe is het met Bb?
Dat is idd lief van jequote:
zal dat te maken hebben met het meissie dat ie leuk vind?quote:
Hij heeft een roze bril op!quote:Op dinsdag 23 september 2008 09:02 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
zal dat te maken hebben met het meissie dat ie leuk vind?
Ik wil je wel opvrolijkenquote:Op dinsdag 23 september 2008 09:01 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Daar de weinige lichtpuntjes in het leven. Het allemaal zat zijn, dat soort dingen.
Leave me alonequote:Op dinsdag 23 september 2008 09:03 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Hij heeft een roze bril op!
Ja, zo ben ikquote:Op dinsdag 23 september 2008 09:01 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Wat aardig van je
Hoe is het met Bb?
Dat zal wel niet, Bb kennendequote:Op dinsdag 23 september 2008 09:01 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Bb hoort nu heel hard aan het schrijven te zijn met z'n mooie nieuwe blauwe Bic-pen!
Dat laatste er natuurlijk bij vermeldendquote:Op dinsdag 23 september 2008 09:03 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik wil je wel opvrolijken
Kom het weekend naar Rotterdam dan doen we gezellig (zonder bij bedoelingen natuurlijk)
BB zit nu heel hard een Zweeds raadsel te doen jaquote:Op dinsdag 23 september 2008 09:01 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Bb hoort nu heel hard aan het schrijven te zijn met z'n mooie nieuwe blauwe Bic-pen!
Onkruid vergaat niet he en met slechte mensen gaat het altijd goedquote:Op dinsdag 23 september 2008 09:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, zo ben ik![]()
GoedgoedEn met G.?
Oke, tot ziensquote:
Maar je gebruikt de pen wel?quote:Op dinsdag 23 september 2008 09:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
BB zit nu heel hard een Zweeds raadsel te doen ja
quote:
Ja precies jaquote:Op dinsdag 23 september 2008 09:05 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Onkruid vergaat niet he en met slechte mensen gaat het altijd goed
Ahhh. Ik wil wel even kijken of ik richting Enschede kan komen. If your up for it, off course...quote:Op dinsdag 23 september 2008 09:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat laatste er natuurlijk bij vermeldend
Maar kan niet, heb het geld er niet voor
quote:Op dinsdag 23 september 2008 09:05 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Maar je gebruikt de pen wel?
Vroeger dacht ik altijd: waaom gebruiken mensen dit soort domme clichés nog. Nu gebruik ik ze zelfquote:
Zal dat te maken hebben met het ouder en wijzer worden?quote:Op dinsdag 23 september 2008 09:08 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Vroeger dacht ik altijd: waaom gebruiken mensen dit soort domme clichés nog. Nu gebruik ik ze zelf
Ik? Wijzer. Dat zal wel nietquote:Op dinsdag 23 september 2008 09:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zal dat te maken hebben met het ouder en wijzer worden?
Ouder welquote:
Je glijdt afquote:Op dinsdag 23 september 2008 09:08 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Vroeger dacht ik altijd: waaom gebruiken mensen dit soort domme clichés nog. Nu gebruik ik ze zelf
Truequote:
Ohoh G.quote:Op dinsdag 23 september 2008 09:16 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
True
En je hebt gelijk BB, ik glijd af
Geen antwoord = pijnlijke vraag?quote:Op dinsdag 23 september 2008 09:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ohoh G.
Hoe is het met je vriendin?
Blijkbaarquote:Op dinsdag 23 september 2008 09:32 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Geen antwoord = pijnlijke vraag?
Het is nog niet mijn vriendinquote:Op dinsdag 23 september 2008 09:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ohoh G.
Hoe is het met je vriendin?
Of hij is WEL heel hard aan het werk, of er zijn weinig vorderingen, of hij kijkt niet op fok, of...quote:Op dinsdag 23 september 2008 09:32 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Geen antwoord = pijnlijke vraag?
Duurt lang!quote:Op dinsdag 23 september 2008 09:34 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Het is nog niet mijn vriendin
Maar het is goed met dr
Heb jij al gereageerd op mijn aanbod?quote:Op dinsdag 23 september 2008 09:35 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Of hij is WEL heel hard aan het werk, of er zijn weinig vorderingen, of hij kijkt niet op fok, of...
quote:Op dinsdag 23 september 2008 09:41 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Heb jij al gereageerd op mijn aanbod?
Gevondenquote:Op dinsdag 23 september 2008 09:07 schreef G.Fawkes het volgende:
Ahhh. Ik wil wel even kijken of ik richting Enschede kan komen. If your up for it, off course...
quote:Op dinsdag 23 september 2008 09:47 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Gevonden
Je bent altijd welkom en lijkt me gezelligalleen vraag ik me dan af wat we dan in godsnaam hier kunnen doen dat het het waard is om dat pokkeeind te rijden
je bent een zwartkijker of je bent het niet
![]()
Terras!quote:Op dinsdag 23 september 2008 09:51 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Wat daar te doen is weet ik ook niet natuurlijk
Wat is er bv te doen zaterdag middag in Enschede?
Als t beetje weer isquote:
Het wordt toch een beetje mooi weer zaterdag?? Toch??quote:Op dinsdag 23 september 2008 09:54 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Als t beetje weer is
En verder bar weinig ..
quote:Op dinsdag 23 september 2008 09:35 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Of hij is WEL heel hard aan het werk, of er zijn weinig vorderingen, of hij kijkt niet op fok, of...
Geen idee, ik kijk nooit naar de weerberichtenquote:Op dinsdag 23 september 2008 09:59 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Het wordt toch een beetje mooi weer zaterdag?? Toch??
Ik dacht dat ik dat hoorde straks..quote:Op dinsdag 23 september 2008 10:00 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Geen idee, ik kijk nooit naar de weerberichten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik bedenk me niet: Kunnen we beter volgende week doen. Dan mag ik ook weer eten enzoquote:Op dinsdag 23 september 2008 10:00 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Geen idee, ik kijk nooit naar de weerberichten
Ik hoorde het net nog een keer; Vanaf donderdag wordt het weer mooier weer. maar tot wanneer weet ik niet..quote:Op dinsdag 23 september 2008 10:00 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik dat hoorde straks..
quote:Op dinsdag 23 september 2008 10:01 schreef Piles het volgende:
Goedemorgen
Nog in bedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 23 september 2008 10:01 schreef Piles het volgende:
Goedemorgen
GoedemorgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
quote:
quote:Op dinsdag 23 september 2008 09:01 schreef Cuegirllie het volgende:
Daar de weinige lichtpuntjes in het leven. Het allemaal zat zijn, dat soort dingen.
Je praat poepquote:
Ga je wat nuttigs doen vandaag?quote:Op dinsdag 23 september 2008 10:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Maar ga nu maar eens opstaan denk ik, anders wordt het een uur of 1
Moet wel eigenlijkquote:Op dinsdag 23 september 2008 10:18 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Ga je wat nuttigs doen vandaag?
Haha, geniet van je vrije dagen!quote:Op dinsdag 23 september 2008 10:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Moet wel eigenlijk
Maar totaal geen zin, dus zal wel niet te veel worden
Ik praat geen poep, daar wordt mijn mond vies vanquote:Op dinsdag 23 september 2008 10:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je praat poepIk ben geen nep anti-tukker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Zeg dat nou nietquote:Op dinsdag 23 september 2008 10:21 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Haha, geniet van je vrije dagen!
quote:Op dinsdag 23 september 2008 10:22 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik praat geen poep, daar wordt mijn mond vies vanDan zou jij me nooit meer zoenen
Zeg jij dat nouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:
quote:Op dinsdag 23 september 2008 10:22 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik praat geen poep, daar wordt mijn mond vies vanDan zou jij me nooit meer zoenen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Dat was een geheim, stil nouquote:Op dinsdag 23 september 2008 10:24 schreef Californium het volgende:
I know you like me..... I know you do!
Ja! Anders zing je even de pussy cat dollsquote:Op dinsdag 23 september 2008 10:24 schreef Californium het volgende:
I know you like me..... I know you do!
Heb ik even zin inquote:Op dinsdag 23 september 2008 10:26 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ja! Anders zing je even de pussy cat dolls
quote:
Ik heb ook wel eens zin om in mijn neus te peuteren. Maar ik doe het nooit!quote:
Gaat het zo slecht met je?quote:
Dat lijkt me verstandig, al weet ik niet of ik volgende week toevallig net wat gepland heb, is even afwachtenquote:Op dinsdag 23 september 2008 10:02 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik bedenk me net: Kunnen we beter volgende week doen. Dan mag ik ook weer eten enzo
Vind je het erg
quote:
Was idd even soepje drinken en met collega's roddelen over de stagiairquote:
Waarom niet?quote:Op dinsdag 23 september 2008 10:29 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik heb ook wel eens zin om in mijn neus te peuteren. Maar ik doe het nooit!
Dan doe ik nog een rondje Pink..quote:Op dinsdag 23 september 2008 10:31 schreef Californium het volgende:
nee ik heb gewoon even zin om even een lekker kansloos pussycat dolls te draaien.... wordt ik lekker vrolijk en warm van binnen van
Omdat mijn vingers dan plakkerig worden.quote:
Dan moet je ze aflikkenquote:Op dinsdag 23 september 2008 10:32 schreef G.Fawkes het volgende:
Omdat mijn vingers dan plakkerig worden.
En over volgende week dan: ik hoor het wel als het door gaat... We hebben het er nog wel over op msn
Geil wijffie!!quote:
heb ik ook wel.....maar dit lied was in en heb ik veel gehoord toen ik bepaalde gevoelens had....Die ik nu ook heb.... Dan is het lekker om dit weer te horenquote:Op dinsdag 23 september 2008 10:33 schreef Bravebart het volgende:
Ik dacht dat iedereen toch wel enige muzieksmaak had, maar dat blijkt toch een illusie
Als pink geen muzieksmaak is, dan heb ik maar geen smaakquote:Op dinsdag 23 september 2008 10:33 schreef Bravebart het volgende:
Ik dacht dat iedereen toch wel enige muzieksmaak had, maar dat blijkt toch een illusie
Internet addict?quote:Op dinsdag 23 september 2008 10:34 schreef HostiMeister het volgende:
Mijn internet thuis is stuk
Zit nu gewoon op school omdat hier tenminste wel internet is
quote:Op dinsdag 23 september 2008 10:34 schreef Piles het volgende:
Ik ga opstaan![]()
Tot het volgende topic ofzo
Mooi zoquote:
Oh, dus ik moet weer terug lezenquote:Op dinsdag 23 september 2008 10:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Mooi zo
Mij hebben we hier al behandeld
quote:Op dinsdag 23 september 2008 10:33 schreef Bravebart het volgende:
Moest ook nog een opdracht maken die een beetje moeilijk zonder het internet op te lossen is.quote:
quote:Op dinsdag 23 september 2008 10:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dit ben ik nu op mijn iPod aan het pompen
welke opdracht?quote:Op dinsdag 23 september 2008 10:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Moest ook nog een opdracht maken die een beetje moeilijk zonder het internet op te lossen is.
Ik ga geen snot aflikkenquote:Op dinsdag 23 september 2008 10:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan moet je ze aflikken
komt goed
WTF? Cue, Cali?quote:
Heb je dat hardcore remix filmpje van Terror gezien?quote:Op dinsdag 23 september 2008 10:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dit ben ik nu op mijn iPod aan het pompen
Ik dacht dat je na de spice girls wel wist dat niet iedereen muzieksmaak hadquote:Op dinsdag 23 september 2008 10:33 schreef Bravebart het volgende:
And we love itquote:Op dinsdag 23 september 2008 10:45 schreef Californium het volgende:
Cue en ik zijn gewoon lekker ranzig met z'n 2-en
dat dusquote:
Hé, respect voor de Spice Girlsquote:Op dinsdag 23 september 2008 10:52 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik dacht dat je na de spice girls wel wist dat niet iedereen muzieksmaak had
Cali! Hoe is het leven?quote:
Little dirty girlsquote:
Hehe, druk en veel aan het sporten. Vandaag even dagje studie vrij dus straks maar even beetje nietsen, daarna trainen en kapot gaan en daarna is het alweer slaap tijd. Korte dagenquote:Op dinsdag 23 september 2008 10:58 schreef Californium het volgende:
Prima hoor!!! druk druk druk druk !!! Maar wel heel goed Hoe is het daar in de lage landen?
Samen winkelen?quote:Op dinsdag 23 september 2008 11:05 schreef Californium het volgende:
ik zou gaan winkelenmaar jij bent een kerel
Geen idee
quote:
Geil tochquote:
Waar is hier ook alweer?quote:Op dinsdag 23 september 2008 11:08 schreef Californium het volgende:
[..]
kom je hiernaartoe!! hier kun je leuk winkelen
...
Kom d'r aan!quote:Op dinsdag 23 september 2008 11:10 schreef Californium het volgende:
edinburghPrincess street is geweldig om te winkelen
dat vind ie stiekem wel!quote:
quote:
coolquote:
trek wat uitquote:
quote:
blablabla, warmte. Nee, keidharde lapdance!quote:Op dinsdag 23 september 2008 11:28 schreef Yesse het volgende:
[..]
"So our body's can keep us warm".. (Disaster Movie)
hehe Disaster moviequote:Op dinsdag 23 september 2008 11:28 schreef Yesse het volgende:
[..]
"So our body's can keep us warm".. (Disaster Movie)
Dat ik 23 ben geworden een maandje terugquote:
Oja klopt ookquote:Op dinsdag 23 september 2008 12:02 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dat ik 23 ben geworden een maandje terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |