Haha, wat sneu. Geef nou maar gewoon toe dat ze te goed voor je zijn.quote:Op dinsdag 23 september 2008 13:20 schreef thumper het volgende:
[..]
Nou, ik ken dan alleen Minerva, en hoewel er qua uiterlijk best ongelofelijk knappe meiden bij zitten kun je geen zinnig gesprek met ze beginnen...![]()
Ik bedoel, ze hebben allemaal dezelfde intellectuele bagage als de topicstarter, en daar gaat mijn plasser echt niet van omhoog staan...
Maar die hebben geen echte vriendschappenquote:Op dinsdag 23 september 2008 13:40 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Kan heel goed, geen probleem overigens ieder zijn eigen ding vind ik. Het enige wat ik wilde benadrukken is dat er vaak een fout beeld bestaat wat eigenlijk nergens voor nodig is.
[..]
Hele zooi bekende mensen, ook nobelprijs winnaars en bekende wetenschappers. Dat jij de beste man daar geen hoge pet van op heeft zal me een worst wezen. Die mensen hebben toch echt wel wat bereikt in hun leven.
Aantrekkelijk is meer dan alleen uiterlijk voor mij, maar daar zal jij met je oneindige intelligentie natuurlijk niet mee eens zijn. En verder, lees mijn boverstaande postsquote:Op dinsdag 23 september 2008 13:41 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
Haha, wat sneu. Geef nou maar gewoon toe dat ze te goed voor je zijn.
Daarnaast spreek je jezelf nu aardig tegen, want er blijken dus wel aantrekkelijke dames rond te lopen. Je probeert verenigingen zwart te maken zonder ook maar enige kennis van zaken te hebben. Klinkt als een gevalletje 'ik wou dat ik lid was'.
Mag ik vragen van welke vereniging je lid geweest bent?quote:Op dinsdag 23 september 2008 13:44 schreef thumper het volgende:
[..]
Aantrekkelijk is meer dan alleen uiterlijk voor mij, maar daar zal jij met je oneindige intelligentie natuurlijk niet mee eens zijn. En verder, lees mijn boverstaande posts
Nee ik heb gewoon het gedrag van een WO-er die ook niet op alles in gaat. Frustrerend voor jou, maar je bent vast wel intelligent genoeg om dat gewoon te negerenquote:Op dinsdag 23 september 2008 13:38 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Heb jij mijn stuk wel gelezen of wil je gewoon je puntje drukken zonder het goed te beargumenteren. Als je daar niet op in wil gaan en alleen maar met losse flodders wil schieten kan je beter stoppen met reageren. Ik dacht dat we hier inhoudelijk bezig waren.
Misschien is het toch wel tijd voor het idee wat al eerder geopperd was om een WO-only subforum te openen waar we op niveau een discussie kunnen houden
Tot nu toe vind ik de WO-argumenten dit topic beduidend sterker dan de rest.quote:Op dinsdag 23 september 2008 13:46 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Nee ik heb gewoon het gedrag van een WO-er die ook niet op alles in gaat. Frustrerend voor jou, maar je bent vast wel intelligent genoeg om dat gewoon te negeren
LSV Minerva, in '97quote:Op dinsdag 23 september 2008 13:46 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
Mag ik vragen van welke vereniging je lid geweest bent?
Waarom noem je nu dan ook nét de grootste flapdrol uit de politiekquote:Op dinsdag 23 september 2008 13:38 schreef Biels het volgende:
[..]
Balkenende heeft bij een studentenvereniging gezeten. Die heeft wel wat weten te bereiken.
Hadden we het niet over studentenverenigingen? Een beetje flamen ben je inderdaad wel goed in. Dat niemand reageert op mijn post op de vorige pagina zeg ook wel genoeg. Ik heb het HBO en WO meegemaakt (en het WO nu bijna afgerond) dus ik denk dat ik wel wat recht van spreken heb. Maar daar wordt niet op in gegaan..quote:Op dinsdag 23 september 2008 13:48 schreef Biels het volgende:
[..]
Tot nu toe vind ik de WO-argumenten dit topic beduidend sterker dan de rest.
Er zijn er absoluut veel meer, maar van hem weet ik toevallig ook welke. En ach, minister president, dan ben je niet de grootste shenkie ter wereld ofzo.quote:Op dinsdag 23 september 2008 13:53 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Waarom noem je nu dan ook nét de grootste flapdrol uit de politiek
Tsja, dat vind ik ook. Maar de leden denken daar natuurlijk anders over. Kom je toch niet uit..quote:Op dinsdag 23 september 2008 13:57 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mensen die een vereniging nodig hebben om vrienden te maken
Onze minister president is wel het lulletje van Europa anders hoor..En in Nederland kan hij, zeker tegenwoordig, ook niet op bijster veel bijval rekenen.quote:Op dinsdag 23 september 2008 13:58 schreef Biels het volgende:
[..]
Er zijn er absoluut veel meer, maar van hem weet ik toevallig ook welke. En ach, minister president, dan ben je niet de grootste shenkie ter wereld ofzo.
Maar hoe kom je er dan pas na een half jaar achter dat het niks voor je is, je weet van te voren toch wat je er kan verwachten of niet? En had je het tijdens de KMT al niet door dan?quote:
Nee joh, dat kun je (zeker als jonge naïve beginnende student) helemaal niet inschatten. Daar kom je pas later achter. Ik ken erg veel mensen die het geprobeerd hebben maar na een paar maanden weggegaan zijn.quote:Op dinsdag 23 september 2008 14:03 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
Maar hoe kom je er dan pas na een half jaar achter dat het niks voor je is, je weet van te voren toch wat je er kan verwachten of niet? En had je het tijdens de KMT al niet door dan?
Ik ken heel veel mensenschuwe beta HBO'ers. Die zijn ook allemaal lelijk.quote:Op dinsdag 23 september 2008 14:07 schreef Oksel het volgende:
Ik ben het met T.S. eens, ook al ben ik zelf ook maar een simpele HBO'er.. (die toevallig wel na afstuderen de ing. titel mag voeren..), alleen 1 vraag; waarom ziet zo'n groot gedeelte van de WO'ers er zo afschuwelijk mensenschuw uit? En zien ze er niet alleen zo uit, maar zijn het ook.. merk ik uit eigen ervaring.
En dan heb ik het vooral over de beta WO'ers.. mijn God.
Dat ligt er natuurlijk ook aan uit wat voor milieu je komt..quote:Op dinsdag 23 september 2008 14:05 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nee joh, dat kun je (zeker als jonge naïve beginnende student) helemaal niet inschatten. Daar kom je pas later achter. Ik ken erg veel mensen die het geprobeerd hebben maar na een paar maanden weggegaan zijn.
Heb je het over mijn argumenten?quote:Op dinsdag 23 september 2008 13:48 schreef Biels het volgende:
[..]
Tot nu toe vind ik de WO-argumenten dit topic beduidend sterker dan de rest.
Wat heeft dit met de OP te maken?quote:Op dinsdag 23 september 2008 14:09 schreef Oksel het volgende:
Overigens werk ik als ENIGE HBO'er in een bedrijf waar de rest WO'er is, waarvan 80% gepromoveerd. En ik kan dingen die zij nooit zouden kunnen.. NOOIT. En andersom kunnen zij dingen die ik nooit zou kunnen.. of zou WILLEN kunnen. Dus, beste WO'ers.. zonder HBO'ers zouden jullie aardig kansloos zijn. Net zoals zonder MBO'ers, en de rest.
quote:Op dinsdag 23 september 2008 14:03 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
Maar hoe kom je er dan pas na een half jaar achter dat het niks voor je is, je weet van te voren toch wat je er kan verwachten of niet? En had je het tijdens de KMT al niet door dan?
Dat dusquote:Op dinsdag 23 september 2008 14:05 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nee joh, dat kun je (zeker als jonge naïve beginnende student) helemaal niet inschatten. Daar kom je pas later achter. Ik ken erg veel mensen die het geprobeerd hebben maar na een paar maanden weggegaan zijn.
Hoezo toevallig ing.? Dat mag ik ook en iedere afgestudeerde aan een technische HBO instelling.quote:Op dinsdag 23 september 2008 14:07 schreef Oksel het volgende:
Ik ben het met T.S. eens, ook al ben ik zelf ook maar een simpele HBO'er.. (die toevallig wel na afstuderen de ing. titel mag voeren..), alleen 1 vraag; waarom ziet zo'n groot gedeelte van de WO'ers er zo afschuwelijk mensenschuw uit? En zien ze er niet alleen zo uit, maar zijn het ook.. merk ik uit eigen ervaring.
Wat heeft je milieu er nou weer mee te maken?!quote:Op dinsdag 23 september 2008 14:09 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
Dat ligt er natuurlijk ook aan uit wat voor milieu je komt..
eigenlijk logisch. als je ergens heel goed in wil zijn kost het veel tijd.quote:Op dinsdag 23 september 2008 14:07 schreef Oksel het volgende:
Misschien zijn familieleden, vrienden of kennissen etc. al lid of lid geweest?quote:Op dinsdag 23 september 2008 14:14 schreef thumper het volgende:
[..]
Wat heeft je milieu er nou weer mee te maken?!
Ik denk dat hij het over je ouders heeft. Dat je vader zegt dat het hartstikke tof is enzo en dat je het daarom maar doet. En je wilt je vader niet afvallen dus vandaar.quote:Op dinsdag 23 september 2008 14:14 schreef thumper het volgende:
[..]
Wat heeft je milieu er nou weer mee te maken?!
Heb je mijn stukje wel gelezen of wil je gewoon je puntje drukken zoals vele anderen hier?quote:Op dinsdag 23 september 2008 13:58 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Tsja, dat vind ik ook. Maar de leden denken daar natuurlijk anders over. Kom je toch niet uit..
Hij is in de war met ir. denk ik.quote:Op dinsdag 23 september 2008 14:12 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hoezo toevallig ing.? Dat mag ik ook en iedere afgestudeerde aan een technische HBO instelling.
Toch vreemd dat ik genoeg studenten ken die de helft van hun jaarclub leden niet kunnen luchten..quote:Op dinsdag 23 september 2008 14:17 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Heb je mijn stukje wel gelezen of wil je gewoon je puntje drukken zoals vele anderen hier?
Hoe kom je er nou toch bij dat je gedwongen vriendschappen maakt? Dat is gewoon compleet ongefundeerd. Je kiest ook op een vereniging gewoon je eigen vrienden uit hoor, het is gewoon een plek waar je elkaar kunt vinden. Net als een kroeg of een voetbalvereniging.
Op de MBO-opleidingen ICT vind je meer nerds dan bij universitaire studies als psychologie en Nederlands recht.quote:Op dinsdag 23 september 2008 14:14 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
eigenlijk logisch. als je ergens heel goed in wil zijn kost het veel tijd.
die tijd kan je dan niet steken in het sociale leven.
ik denk ook dat een aantal WO-ers niet echt slimmer zijn dan de gemiddelde MBO scholier.. alleen zijn deze meer met de wereld bezig (en dan bedoel ik zuipen en het andere geslacht en zorgen dat ze mooiboy/breezah zijn) dan dat ze zich op hun studie focussen of gefocust hebben
Klopt. En op HBO Milieukunde zitten minder nerds dan op WO Mileukunde (ervaring).quote:Op dinsdag 23 september 2008 14:20 schreef cultheld het volgende:
[..]
Op de MBO-opleidingen ICT vind je meer nerds dan bij universitaire studies als psychologie en Nederlands recht.
Een club is ook vaak een compromis, maar je kent daarnaast toch ook mensen? Vereniging is niet gelijk aan jaarclub. Ik ga niet alleen maar met mn club om. Als ik daar sta te borrelen sta ik over het algemeen met jan en alleman te praten. En de gasten waar je wel veel mee om gaat uit je club kies je gewoon zelf. Zeker als je geen sociaal zwak persoon bent en een leuke club hebt.quote:Op dinsdag 23 september 2008 14:20 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Toch vreemd dat ik genoeg studenten ken die de helft van hun jaarclub leden niet kunnen luchten..
Verder is het wel verplicht leuk doen natuurlijk. Ik kom al jaren op studentenverenigingen bij open feesten dus ik weet wel waar ik het over heb. Verder spreek ik ook voldoende leden van deze verenigingen. De bijkomende verplichtingen, vooral als 'groentje' staan me al helemaal niet aan trouwens.
Dat bedoel ik, hij denkt waarschijnlijk dat hij dezelfde titel mag dragen als de WO ingenieurs.quote:Op dinsdag 23 september 2008 14:21 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Geen enkele HBO'er mag de titel Ir. dragen.
Wageningse Studenten Corps ken ik zo niet (mis ik zo te horen ook niks aanquote:Op dinsdag 23 september 2008 14:24 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Een club is ook vaak een compromis, maar je kent daarnaast toch ook gewoon mensen? Ik ga niet alleen maar met mn club om. Als ik daar sta te borrelen sta ik over het algemeen met jan en alleman te praten. En de gasten waar je wel veel mee om gaat uit je club kies je gewoon zelf. Zeker als je geen sociaal zwak persoon bent en een leuke club hebt.
Ik heb een club met gasten waar ik iedereen van mag en waar ik zelf gewoon heb gekozen. Als je sociaal zwak bent word je geplaatst, en dan is het inderdaad kut. Maar dan heb je het in een normale kroeg ook zwaar.
Ik neem trouwens aan dat je het over het Wageningse Studenten Corps hebt? Mijn vriendin die daar afgelopen weekend op 1 of ander feest is geweest vertelde dat het nerd-niveau daar vrij hoog lag. Maar goed ik heb het ook maar van horen zeggen natuurlijk.
[..]
Dat bedoel ik, hij denkt waarschijnlijk dat hij dezelfde titel mag dragen als de WO ingenieurs.
Ceres = corpsquote:Op dinsdag 23 september 2008 14:29 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wageningse Studenten Corps ken ik zo niet (mis ik zo te horen ook niks aan) Maar bij Ceres en SSR-W lopen toch een hoop mensen rond die aan het stereotype beeld van de studentenverenigingslid voldoen. Alleen bij KSV vind ik de sfeer meestal gemoedelijk en gedragen de leden zich niet zo 'popie jopie'. En Unitas is wel relaxed (wel veel alternatieve figuren) maar dat is een jongerenvereniging dus dat is anders.
Dat was slechts om aan te geven dat het niveau er niet toe doet. Denk maar niet dat men bij MBO bouwkunde socialer is dan bij HBO bouwkunde; alsof intelligentie in de meeste gevallen iets zegt over hoe sociaal iemand is. Dit zal hooguit opgaan bij hoog- en laagbegaafden. De gemiddelde WO'er zal grosso modo echt niet minder sociaal zijn dan de gemiddelde MBO'er.quote:Op dinsdag 23 september 2008 14:22 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Klopt. En op HBO Milieukunde zitten minder nerds dan op WO Mileukunde (ervaring).
Wat jij doet is appels met peren vergelijken.
Omdat er maar 5 HBO opleidingen zijn waarbij dat nog mag..quote:Op dinsdag 23 september 2008 14:12 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hoezo toevallig ing.? Dat mag ik ook en iedere afgestudeerde aan een technische HBO instelling.
tuurlijk... en WO natuurkunde heeft ook 1 normale sociale studentquote:Op dinsdag 23 september 2008 14:20 schreef cultheld het volgende:
[..]
Op de MBO-opleidingen ICT vind je meer nerds dan bij universitaire studies als psychologie en Nederlands recht.
Broekiequote:Op dinsdag 23 september 2008 14:30 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
Ceres = corps
en nu houd ik er over op, moet naar college
Ik vind het vooral grappig dat intelligentieniveau wordt gekoppeld aan sociale vaardigheden eigenlijk.quote:Op dinsdag 23 september 2008 14:31 schreef Beauregard het volgende:
Oeh, dit topic is erg hard gegaan in de tijd dat ik weg was.
Ik ga niet op iedere dwaas reageren die dit topic heeft vervuild met een belachelijke post. Ik los het anders op.
"! " en/of "
" naar alle proleten die:
... zeggen dat WO'ers sociaal minder vaardig zijn dan HBO'ers. Laat me niet lachen.
... menen dat opleidingsniveau niets zegt over intelligentie. Dat is werkelijk de mop van de dag.
... mij bestempelen als autist, wat direct aangeeft hoe beperkt hun kennis is over iets als 'autisme'.
... hier beginnen te mekkeren over studentenverenigingen. Dat is offtopic.
... mensen die hier een poging tot ontzettend serieus reageren doen, terwijl mijn OP waterdicht is en eigenlijk niet ter discussie dient te staan. Leg je gewoon neer bij mijn OP.
Dat was het.
Bij deze nodig ik alle minderwaardigen uit om even stevig te happen en met wat nieuwe non-argumenten te komen, zodat ik kan gaan huilen van het lachen. Heerlijk.
quote:Op maandag 22 september 2008 21:01 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Deze noteer ik en schuif ik door naar de moppentrommel.
Inderdaad. In tijden niet zo'n goeie gehoord. Je kunt zeggen wat je wil, maar humor hebben ze, die scholieren.quote:Op dinsdag 23 september 2008 14:33 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Ik vind het vooral grappig dat intelligentieniveau wordt gekoppeld aan sociale vaardigheden eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |