Nou ik ben al getrouwd, maar als ik zou willen trouwen dan zou ik in Slowakije trouwen, kun je de hele zaak voor 500 ¤ inclusief hotel etc afdoen idd.quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:47 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ik dacht ook elke keer dat ze met Praha 'Praag' bedoelden, maar zoveel liefde voor een stad bestaat natuurlijk niet
Praha betekent 'rechts', daar moest ik erg aan wennen. Slowakije is nog steeds armer dan Czechie, maar de tijd van de leuke 2e boerderij kopen in dit land is wel voorbij.
Heel gek, maar vrouwen wijzen hier de weg zoals mannen dat doen, zoals 3e afslag rechts enzo. Ik ben het gewend om te horen dat je tegen een groot gebouw aanloopt en dan naar rechts moet afslaan als je de weg in Nederland zou vragenquote:Op dinsdag 23 september 2008 22:50 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou ik ben al getrouwd, maar als ik zou willen trouwen dan zou ik in Slowakije trouwen, kun je de hele zaak voor 500 ¤ inclusief hotel etc afdoen idd..
Maar is Praha rechts joh? Wist ik niet.
Zijn wel lekkere wijven of niet?quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:52 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Heel gek, maar vrouwen wijzen hier de weg zoals mannen dat doen, zoals 3e afslag rechts enzo. Ik ben het gewend om te horen dat je tegen een groot gebouw aanloopt en dan naar rechts moet afslaan als je de weg in Nederland zou vragen
De pivo's zijn hier geweldig in elk geval. Ik denk dat ik er lekker lang mijn tijd voor ga nemen
Welnee, Praha betekent voor alle vrouwen simpelweg Prada.quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:47 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ik dacht ook elke keer dat ze met Praha 'Praag' bedoelden, maar zoveel liefde voor een stad bestaat natuurlijk niet
Praha betekent 'rechts', daar moest ik erg aan wennen. Slowakije is nog steeds armer dan Czechie, maar de tijd van de leuke 2e boerderij kopen in dit land is wel voorbij.
quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:55 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zijn wel lekkere wijven of niet?
Ga je iemand het hof maken?
Nog even ga ik door. Als er nog wat leuks is that is.quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:03 schreef Aoristus het volgende:
[..]
![]()
Ik ga maar eens naar bed, want dit gaat nergens over. Morgen weer op enzo. Dobri nots
Ik ga zo nog even wat bladzijden lezen en dan laat ik mij in Morpheus' armen vallen.quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:05 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nog even ga ik door. Als er nog wat leuks is that is.
Jij gaat nu een Oost-Europeaanse nuecken wrs?
Ik heb al een mooi wijf hè.quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:08 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ik ga zo nog even wat bladzijden lezen en dan laat ik mij in Morpheus' armen vallen.
Er zijn wel heel veel mooie vrouwen hier, heel anders dan dat je in NL gewend bent. Wil je er een hebben?
O?quote:Op woensdag 24 september 2008 08:52 schreef Swetsenegger het volgende:
Mjah, er is wel weer een andere fokker overleden.
quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:11 schreef Wheelgunner het volgende:
Inderdaad Aaah, geniet van de tijd die je nog rest, en dat die liever lang en gelukkig mag zijn.
quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:09 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
21 juni had ik, wat leek op een voorhoofdsholte ontsteking, duurde 3 dagen, maar kort, maar daarna bleef mijn oog staan, kon niet meer naar buiten draaien. Ik (met Stali) naar de huisarts, meteen naar het ziekenhuis, ct-scan, wat ander onderzoek. Maar niets te zien. Wrs vocht. Mri heb ik niet meer laten doen, want mijn oog kon na 3 weken weer meedoen en ik zag weer gewoon ipv dubbel. Ben alweer vanaf 8 augustus uit de zw. Maar goed, een beginnend niet juist gelocaliseerde tumor kan nog steeds tot de mogelijkheden behoren...
O, ja daarom hebben wij geen vakantie gehad dit jaar.
quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:09 schreef Ryan3 het volgende:
21 juni had ik, wat leek op een voorhoofdsholte ontsteking, duurde 3 dagen, maar kort, maar daarna bleef mijn oog staan, kon niet meer naar buiten draaien. Ik (met Stali) naar de huisarts, meteen naar het ziekenhuis, ct-scan, wat ander onderzoek. Maar niets te zien. Wrs vocht. Mri heb ik niet meer laten doen, want mijn oog kon na 3 weken weer meedoen en ik zag weer gewoon ipv dubbel. Ben alweer vanaf 8 augustus uit de zw. Maar goed, een beginnend niet juist gelocaliseerde tumor kan nog steeds tot de mogelijkheden behoren...
O, ja daarom hebben wij geen vakantie gehad dit jaar.
Alstie dan nog steeds met zijn ziel onder zijn arm loopt wel jaquote:Op woensdag 24 september 2008 12:34 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
met wat geluk maakt hij Balkenende V nog mee
veel sterkte toegewenst met je ziekte, Aaah
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |