Ik zit ook al naar die thermostaat te loeren.quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:15 schreef DarkElf het volgende:
/edit:ik ga de verwarming eens aandoen, kouwe boel hier in Vlaanderen
nou hier staat ie lekker aanquote:Op dinsdag 23 september 2008 15:56 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik zit ook al naar die thermostaat te loeren.
* bodywarmer aantrekt
Ja stiekum is hij ook heel liefquote:Op dinsdag 23 september 2008 10:16 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik vond het zo lief van je 'kleine' broertje dat we mochten bellen om te checken of El Plancho con Queso veilig thuisgekomen was
Z'n middenrif voelde in ieder geval rock hard aanquote:Op dinsdag 23 september 2008 18:42 schreef MissHobje het volgende:
Ja stiekum is hij ook heel liefmaar meestal erg stoer
Freelancen, beebquote:
quote:Op dinsdag 23 september 2008 19:56 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Freelancen, beeb
Hee en weet je, ik heb een leuke ambachtelijke slager/wildhandel ontdekt hier... Stonden plastic bakjes vijgencompote met port op de toonbank, dus ik vroeg hoe lang ik dat zou kunnen bewaren. Was het dus echt kakelvers daar gemaakt, het was nog warm![]()
Eens bedenken of dat nou lekkerder is bij kaas of bij eend!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ze dacht dat het wel een aantal maanden houdbaar was, mits bakje dicht en gekoeldquote:Op dinsdag 23 september 2008 20:17 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
damn *kwijlt* als het niet ingemaakt is zou ik zeggen houdbaar tot het weekeinde. Klinkt lekker zeg
Eend is idd wel een gouden combi maar met een kaassie klinkt ook wel
Maar je wíl helemaal niet dat t een aantal maanden goed blijftquote:Op dinsdag 23 september 2008 21:04 schreef ColdFeet het volgende:
Ze dacht dat het wel een aantal maanden houdbaar was, mits bakje dicht en gekoeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |