Ze waren bedrieglijk simpel, maar ik weet niet meerquote:Op dinsdag 23 september 2008 10:24 schreef freecell het volgende:
Dat ken ik niet, vertel(nieuwe recepten altijd welkom!)
Kloptquote:Op dinsdag 23 september 2008 11:00 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Dat is volgens mij weer het recept dat FleshWound gebruikt.
Gast. Hoe ontzettend banaalquote:Op dinsdag 23 september 2008 11:27 schreef Den_Haag het volgende:
maar heeft ze haar eitjes nu laten roeren of niet?
"Hey hallo! We hadden het toevallig net over roereieren en ik vroeg mij af of je je eigen eitjes al hebt laten roeren op de Duitse manier? "quote:Op dinsdag 23 september 2008 11:34 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Gast. Hoe ontzettend banaalAls je t zo graag wil weten, sms haar dan!
Oh. Kut. Kun je SMS'jes terughalen?quote:Op dinsdag 23 september 2008 11:40 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nee, ik denk niet dat zoiets gaat werken.
quote:Op dinsdag 23 september 2008 11:44 schreef Stereotomy het volgende:
Oh. Kut. Kun je SMS'jes terughalen?
Ja hoor. Reis af naar Zweden, jat haar telefoon en stamp er op. De kans is wel groot dat ze die al gelezen heeft.quote:Op dinsdag 23 september 2008 11:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oh. Kut. Kun je SMS'jes terughalen?
En wij genieten van de voorpret en dirty mindsquote:Op dinsdag 23 september 2008 11:47 schreef Stereotomy het volgende:
Heb niets verzonden.Laat Nynke gewoon even genieten.
Dat wil niet zeggen dat ik niet wel vaker zoiets gedaan heb.quote:Op dinsdag 23 september 2008 11:49 schreef Anthraxx het volgende:
Duh. Je zou wel ongelovelijk stom zijn om zoiets te SMSen.
mag ik ook een keer Steerenquote:Op dinsdag 23 september 2008 11:34 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Gast. Hoe ontzettend banaalAls je t zo graag wil weten, sms haar dan!
We? Jullie! Ik probeer een beetje niveau te behoudenquote:Op dinsdag 23 september 2008 12:46 schreef Stereotomy het volgende:
Maar straks jagen we DE weer weg.
Hai!quote:
Hoe dan? Waarmee?quote:Op dinsdag 23 september 2008 12:46 schreef Stereotomy het volgende:
Maar straks jagen we DE weer weg.
Klinkt heerlijk, wat heb je gekocht?quote:Op dinsdag 23 september 2008 12:53 schreef DarkElf het volgende:
zo Vanochtend naar de stad geweest en lekker geld uitgegeven, ja je moet wat he als vrouw met echtgenoot in t buitenland
Wat leuke shirts, boek en wat gepruts van de Douglas, allemaal erg girly dusquote:Op dinsdag 23 september 2008 12:54 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Klinkt heerlijk, wat heb je gekocht?
Oh, en heb jij kennis/verstand van Maldon zout?
Ja let me know, ik ben ook wel benieuwd wat er nou zo lekker/goed etc aan moet zijnquote:Op dinsdag 23 september 2008 13:03 schreef Leintjeuh het volgende:
Hoera voor shoppen! En alle vrouwen hebben van tijd tot tijd vrouwen-troep nodig. Zelfs vrouwen die geen meisje-meisje zijn, zoals MoBlo!
Ik ga zo even in de stad op zoek naar Maldon zout, wie weet is het wat
You go girlquote:Op dinsdag 23 september 2008 13:14 schreef Leintjeuh het volgende:
DE, ik ga t zoeken en testen, als t wat is, stuur ik je een zakje zout op
Ohh mag ik éven blij zijn met mezelf hier? Ik ben zó fucking goed bezig voor die stomme kutopleiding! Zit alweer de halve dag op school, brief voor de Examencommissie geschreven en verstuurd, proeve van bekwaamheid geschreven, deel van een hoofdstuk van scriptie geschreven... *zucht* ik ben goed![]()
Nu even de stad in
Tnxquote:Op dinsdag 23 september 2008 13:17 schreef ColdFeet het volgende:
MKFijn dat Milou al bijna aan de beurt is, en tof dat het zo goed gaat met je
Vooral vermoeiend begreep ik net toen hij belde... hij slaapt slecht en er moet heel veel gebeuren in en paar dagen met mensen die minder punctueel zijn dan de gemiddelde Hollanderquote:
donderdagnacht haal ik hem weer opquote:Op dinsdag 23 september 2008 14:44 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
ahh...hoe lang blijft hij weg?
das te overzien glkkgquote:Op dinsdag 23 september 2008 14:49 schreef DarkElf het volgende:
[..]
donderdagnacht haal ik hem weer op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |