Haiii allemaal
Ff-tjes een half uurtje achter de comp.
Kleine update:
Milou gaat volgende week woensdag onder het mes
Ik ben gister dan eindelijk bij de gyn geweest, zijn verschillende onderzoeken gedaan, en ik moet nog een onderzoek over een paar weken, een paar weken daarna krijg ik alle uitslagen.
Met Milou gaat het echt super. Heb een heel strak regime in huize SOL toegepast, dat komt er eik op neer dat ik zelf er de dupe van ben
Elke ochtend gaat de wekker om 6 uur, dan drink ik ff een bakkie thee of koffie en maak het ontbijt klaar.
Half 7 maak ik Milou wakker en gaan we douchen. Daarna als we weer aangekleed zijn lekker ontbijten.
'S Avonds zorg ik dta haar schooltas is gepakt en lig ik rond 22.00 uur al in bed
Ik heb besloten Milou dit jaar zelf naar school te brengen ipv met de taxi, dus dat betekent dat we elke ochtend om 7.45 uur vertrekken richting bus.
Inmiddels heb ik de aanvraagformulieren binnen van het CIZ voor een duo-fiets, dus kunnen we hopelijk als het ding toegewezen wordt op de fiets naar school en dan hoeven we pas om 8.20 uur van huis
Met mij gaat het eik ook best wel erg goed.
Weer een heerlijk weekend met vriendlief gehad, zondagochtend had ik weer een uitgebreid ontbijt gemaakt met verse jus, champagne, scrambled eggs met gerookte zalm, toast en nog veul meer lekkere dingetjes
Gisteren heb ik voor het eerst een granaatappel gekocht wat een lekker werkje zeg om schoon te maken zeg
Hoop dta alles goed gaat hier met iedereen.
Den_Haag, ik las dat je een mri-scan moest, veel succes en hopelijk een goede uitslag.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 23-09-2008 13:15:21 ]