Ik zit ook al naar die thermostaat te loeren.quote:Op dinsdag 23 september 2008 15:15 schreef DarkElf het volgende:
/edit:ik ga de verwarming eens aandoen, kouwe boel hier in Vlaanderen
nou hier staat ie lekker aanquote:Op dinsdag 23 september 2008 15:56 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik zit ook al naar die thermostaat te loeren.
* bodywarmer aantrekt
Ja stiekum is hij ook heel liefquote:Op dinsdag 23 september 2008 10:16 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik vond het zo lief van je 'kleine' broertje dat we mochten bellen om te checken of El Plancho con Queso veilig thuisgekomen was
Z'n middenrif voelde in ieder geval rock hard aanquote:Op dinsdag 23 september 2008 18:42 schreef MissHobje het volgende:
Ja stiekum is hij ook heel liefmaar meestal erg stoer
Freelancen, beebquote:
quote:Op dinsdag 23 september 2008 19:56 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Freelancen, beeb
Hee en weet je, ik heb een leuke ambachtelijke slager/wildhandel ontdekt hier... Stonden plastic bakjes vijgencompote met port op de toonbank, dus ik vroeg hoe lang ik dat zou kunnen bewaren. Was het dus echt kakelvers daar gemaakt, het was nog warm![]()
Eens bedenken of dat nou lekkerder is bij kaas of bij eend!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ze dacht dat het wel een aantal maanden houdbaar was, mits bakje dicht en gekoeldquote:Op dinsdag 23 september 2008 20:17 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
damn *kwijlt* als het niet ingemaakt is zou ik zeggen houdbaar tot het weekeinde. Klinkt lekker zeg
Eend is idd wel een gouden combi maar met een kaassie klinkt ook wel
Maar je wíl helemaal niet dat t een aantal maanden goed blijftquote:Op dinsdag 23 september 2008 21:04 schreef ColdFeet het volgende:
Ze dacht dat het wel een aantal maanden houdbaar was, mits bakje dicht en gekoeld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
rond die tijd, idd! En idd, knackebrod!quote:Op dinsdag 23 september 2008 10:13 schreef Stereotomy het volgende:
Zou Nynke een knäckerbrodje aan het eten zijn met die gozer nu
Ik heb echt geen idee wat er nu zo speciaal is aan m'n roereieren. Maar nee, we hadden wat weinig tijd om te ontbijten voordat we weer naar de uni moesten.quote:Op dinsdag 23 september 2008 10:23 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Of ze heeft van die heerlijke roer-eieren Nynke-stijl gemaakt
Maar ik heb niets gezien!quote:Op dinsdag 23 september 2008 11:44 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
![]()
Je hebt net mn dag goed gemaakt
Niet als je net een hot date gehad hebtquote:Op dinsdag 23 september 2008 21:28 schreef AKnynke het volgende:
zeg, mag ik ook gewoon een leven hebben??
tsja. Het was tof! Niet aan happy feet toegekomen, maar eigenlijk de hele avond zitten en liggen kletsen. Hij is echt tof, en vind mij ook tof. Het enige nadeel is dat hij twijfelt aan de studie die we doen, en wellicht gaat wegverhuizen uit Uppsala. Dus dat vind ik wel een heel klein beetje lastig. Of eigenlijk een heleboel lastig, maar daar denk ik gewoon niet aan.quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:32 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Niet als je net een hot date gehad hebt
Dat komt omdat ik naar Zweden ben gevlogen, je telefoon heb gestolen terwijl jij aan het vunzen was, het kapot getrapt heb, en het daarna heb vervangen met een identieke Nokia. En uiteraard je oude SIM er weer in gezet.quote:
nope, sorryquote:Op dinsdag 23 september 2008 21:28 schreef AKnynke het volgende:
[..]
zeg, mag ik ook gewoon een leven hebben??
De Jongeling is een beetje ouder dan dat ik ben. Maar niet zoveel. en hij heet Johannes. En ik had pasta met spinazie, pijnboompitten en gorgonzola gekookt. Viel in de smaak.quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:39 schreef ColdFeet het volgende:
NynkeWhoopty-fuckin'-doo
Hoe heet de jongeling? En is hij net zo oud als jij? En wat had je nou gekookt?
Alles sal reg kom.quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:35 schreef AKnynke het volgende:
tsja. Het was tof! Niet aan happy feet toegekomen, maar eigenlijk de hele avond zitten en liggen kletsen. Hij is echt tof, en vind mij ook tof. Het enige nadeel is dat hij twijfelt aan de studie die we doen, en wellicht gaat wegverhuizen uit Uppsala. Dus dat vind ik wel een heel klein beetje lastig. Of eigenlijk een heleboel lastig, maar daar denk ik gewoon niet aan.
Het is ook tof! Ik kreeg zostraks echt een lief smsje: "Hey, was just thinking about you. How is everything going?"quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:49 schreef ColdFeet het volgende:
Zal ik hem een bemoedigende mail sturen? Het klinkt echt
Ik heb vanmiddag de hele middag een stom spel zitten spelen, en eigenlijk net pas thuis. Moet voor morgen eigenlijk nog ene kleine 100 bladzijden lezen, maar dat laat ik maar even schieten. Kan best 1x niet voorbereid zijn...ben voor de rest altijd voorbereid.quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:53 schreef ColdFeet het volgende:
Woei, ik voel een vlaag van medelevende vreugdeik word er blij van!
Kom je nog wel aan studeren toe?
Afwisseling is essentieëlquote:Op dinsdag 23 september 2008 21:54 schreef AKnynke het volgende:
Ik heb vanmiddag de hele middag een stom spel zitten spelen, en eigenlijk net pas thuis. Moet voor morgen eigenlijk nog ene kleine 100 bladzijden lezen, maar dat laat ik maar even schieten. Kan best 1x niet voorbereid zijn...ben voor de rest altijd voorbereid.
Mij!quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:06 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
tvp
ik heb deze maand 600 belminutenwie mag ik bellen
ja, mij!quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:06 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
tvp
ik heb deze maand 600 belminutenwie mag ik bellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |