neuh....quote:Op maandag 22 september 2008 20:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Denk het wel, tenzij dat er nog iets gestuurd is na donderdag
ProTools?quote:Op maandag 22 september 2008 20:11 schreef Piles het volgende:
Iemand hier nog tips voor een simpel, snel en goed muziek-knip-programma
Werk nu altijd met Premiere, maar beetje overkill voor alleen audio
Euhm dit bericht ken ik niet, verplaastsen we wel even naar msn.quote:Op maandag 22 september 2008 20:13 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
neuh....
naja, hoop dat zn pa toch wel snel opknapt. Ze beschouwen hem niet meer in levensgevaar dus hij is van de Intensive care naar de care verhuisd
Audacity bedoel je denk ikquote:Op maandag 22 september 2008 20:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
Soundforge of nu adobe audicity
Ken ik nietquote:
Audition heb ik, maar vind ik een beetje ingewikkeld en uitgebreid voor alleen knippen en opslaanquote:Je zou Audacity (gratis), Adobe Audition of zelfs Nero WaveEditor kunnen proberen.
hoeft niet persee, iedereen weet nu wat er aan de hand is, ik dacht jij ook al n beetje.quote:Op maandag 22 september 2008 20:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Euhm dit bericht ken ik niet, verplaastsen we wel even naar msn.
ProTools is een erg professioneel audio-editing pakket. Ze gebruiken het o.a. bij 3FM.quote:Op maandag 22 september 2008 20:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Audacity bedoel je denk ik
Ga ik zo proberen
[..]
Ken ik niet
[..]
Audition heb ik, maar vind ik een beetje ingewikkeld en uitgebreid voor alleen knippen en opslaan
Scary, hierbij sterkte gewenst aan broekie en familiequote:Op maandag 22 september 2008 20:18 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
hoeft niet persee, iedereen weet nu wat er aan de hand is, ik dacht jij ook al n beetje.
Zn pa is tijdens het postlopen zomaar inelkaar geklapt, meteen allerlei scans en onderzoekjes gehad maar niks geks kunnen vinden. Zijn lange en korte termijngeheugen waren in eerste instantie foetsjie maar nu alleen zijn lange termijn geheugen nog. Zo ongeveer. Broekie weet niet oftie as vrijdag mee kan naar Muijs.
quote:Op maandag 22 september 2008 20:18 schreef Sirolf het volgende:
ProTools is een erg professioneel audio-editing pakket. Ze gebruiken het o.a. bij 3FM.
Zou een beetje overkill zijn, vandaar de
quote:Op maandag 22 september 2008 20:18 schreef Brennel het volgende:
Wat is de nieuwe Novastar toch een juweeltje![]()
Deze vind ik... apart *beng beng*
Glücklichquote:Op maandag 22 september 2008 19:59 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
heb ik ook weleens last van hoorniks mis mee
Viele Spassquote:Op maandag 22 september 2008 20:22 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Glücklich
Ik ga naar een vriendin, tot de volgende keer!
toedelquote:Op maandag 22 september 2008 20:22 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Glücklich
Ik ga naar een vriendin, tot de volgende keer!
Mooi? Smaken verschillen gelukkigquote:Op maandag 22 september 2008 20:20 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
origineel weleens gehoord? dies ook heeeeel mooi
hier ? Ik dacht in Amsterdamquote:Op maandag 22 september 2008 20:27 schreef Againzender het volgende:
ik hier?
Gewoon mailen naar michiel at 3fm.nl, met als onderwerp: PEPERNOTENACTIEquote:Op maandag 22 september 2008 20:27 schreef muisje-eliza het volgende:
Maricha, ik wil ook stickers bestellen, maar ik heb geen windows-mail als standaard mail, daarom mog ik geen mail sturen zegt de computer tegen mij. Mag ik je mijn adres pmmen?
quote:Ja, ik wil graag de NEE!GEEN PEPERNOTEN TOT SINTERKLAAS! sticker ontvangen.
Naam:
Adres:
Postcode:
Stuur even een mail met als onderwerp: NEE! GEEN PEPERNOTEN TOT SINTERKLAAS en in de mail je naam, adres e.d. dan komt het ook goed. Liever geen PM want alles moet op 1 plek in de mailbox terecht komen.quote:Op maandag 22 september 2008 20:27 schreef muisje-eliza het volgende:
Maricha, ik wil ook stickers bestellen, maar ik heb geen windows-mail als standaard mail, daarom mog ik geen mail sturen zegt de computer tegen mij. Mag ik je mijn adres pmmen?
weer verdwaaldquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |