Dat is heel Engels/Amerikaans. Of het ook practisch is...Wel lekker warm, zo uit de douche op een tapijtje.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:14 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
En weer een geval van tapijt in de badkamer, slechts 3,5 miljoen![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een huis....quote:
Waarom post je een huis dat vijf posts boven je ook al gepost is?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:45 schreef Gwywen het volgende:
[ afbeelding ]
En ik zie wel meer gekke dingen in dit huis:
[ afbeelding ]![]()
Ik vind het tof.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:45 schreef Gwywen het volgende:
En ik zie wel meer gekke dingen in dit huis:
[ afbeelding ]![]()
dat noemen ze een strooiveldquote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:51 schreef soapie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De graftuin ligt er ook al....
Dat bad met die spiegel is ook redelijk opmerkelijk...?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 17:01 schreef k_man het volgende:
[..]
Waarom post je een huis dat vijf posts boven je ook al gepost is?
Omdat ze even naar de makelaar wilde zwaaien (en die 2e foto stond er toch nog niet?)quote:Op donderdag 2 oktober 2008 17:01 schreef k_man het volgende:
[..]
Als ik kwoot zie je het plaatje niet en het ging me om die makelaar in de spiegelquote:Op donderdag 2 oktober 2008 17:01 schreef k_man het volgende:
[..]
Daar gaan wel wat potten Powerdek in.quote:
Dat is om een lapdance en paaldansen te kunnen combineren.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:53 schreef silverchairy het volgende:
[ afbeelding ]
Gezellig, zo'n paal in de zithoek.
Link
Ik denk in een vorig topic.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:42 schreef miss_dynastie het volgende:
Waar heb ik nou mijn schoen gelaten
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |