quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:20 schreef Gwywen het volgende:
Eerst proeven... dan foto's maken![]()
[ afbeelding ]
Staat zelfs in de OPquote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:14 schreef k_man het volgende:
Deze is uit hetzelfde huis, maar ik geloof dat ie al vaker gepost is:
[ afbeelding ]
Linkje?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:19 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ook een voormalige koffieshop wordt nu als gezellig woonhuis aangeboden:
[ afbeelding ]
met de originele pot van Ali Baba....
[ afbeelding ]
en de ultieme efficiënte slaapplek![]()
[ afbeelding ]
*kwartje valt....quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:56 schreef Gwywen het volgende:
Dat is een ouwe, die heb ik al gezien in een vorig deel.
Dat is zo verneukeratief aan een foto, die ruimte is er echt wel.quote:Op maandag 29 september 2008 16:40 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
[..]
Die badkamer uit dat eerste huis... Of het perspectief is nogal vreemd op deze foto, of die douche is vrij moeilijk te bereiken
[ afbeelding ]
Nou, er zit niet voor niets een rubberdop op de badombouwquote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:44 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Dat is zo verneukeratief aan een foto, die ruimte is er echt wel.
Dan nog...quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:09 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Nou, er zit niet voor niets een rubberdop op de badombouw
Ik noem dat soort huizen altijd crematoria. Daar doen ze me aan denken... zeker met zo'n tuin.quote:
Alleen de schoorsteen ontbreekt nogquote:Op donderdag 2 oktober 2008 08:26 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik noem dat soort huizen altijd crematoria. Daar doen ze me aan denken... zeker met zo'n tuin.
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Alleen de schoorsteen ontbreekt nog
Ideaal voor als je niet van tuinieren houdt, maar wel van een grote tuin.quote:vind ik gewoon een eng huis![]()
En het uitstrooiveldje.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:16 schreef homerjay het volgende:
[..]
Ideaal voor als je niet van tuinieren houdt, maar wel van een grote tuin.
Ik mis alleen wel de markering van de parkeervakken.
Ik denk hierom:quote:
Zo dicht op het strand en met een behoorlijk groot perceel... dat zal wel de waarde van de woning bepalen.quote:Unieke vrijstaande woning met garage (in afbouw), oprit en tuin (in aanleg) op totaal 1000 m² eigen grond, fraai gesitueerd tegen duinrand, op loopafstand van Noordzeestrand en de dorpskern van Oostvoorne.
En waar is die douche?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:14 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
En weer een geval van tapijt in de badkamer, slechts 3,5 miljoen![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |