Dat is geen klacht, dat is een vraag.quote:Op maandag 22 september 2008 15:49 schreef ruftman het volgende:
Mijn klacht is dan ook: waarom gaat hij niet in een privedouchecabine douchen als hij toch geen contact zoekt en wel of niet op wil vallen.
quote:Op maandag 22 september 2008 15:51 schreef PushyGurl het volgende:
tja dat zal je toch echt aan hem moeten vragen...ja niet dan
Met dat latent valt het inmiddels wel mee.quote:
oh was dat jouw kloon van dit topic:quote:Op maandag 22 september 2008 15:53 schreef zovty het volgende:
ik zag laatst een hond aan zijn lul likken, ik open er even een topic over!
Inderdaadquote:Op maandag 22 september 2008 15:59 schreef rinzzz het volgende:
Contacten opdoen tijdens het douchen in de sportschool![]()
Dat is wel heel erg pré-HIV-hype ja....quote:Op maandag 22 september 2008 15:59 schreef rinzzz het volgende:
Contacten opdoen tijdens het douchen in de sportschool![]()
quote:Op maandag 22 september 2008 16:10 schreef Agiath het volgende:
[..]
hoelang sta je nou onder zo'n douche, hooguit een minuutje...
En? Wat nu? Hij is anders! Nou èn?quote:Op maandag 22 september 2008 16:12 schreef ruftman het volgende:
Geweldig altijd die reacties op Fok.
Maar geef toe, vreemd is het wel om in onderbroek te douchen als de rest dat niet doet.
Je zou es zijn capriolen moeten zien bij het omkleden, het lijkt wel aslof Mr. Bean zijn zwembroek aantrekt (voor degenen die de bewuste scene kennen).
Ja, ik her er een studie van gemaakt en nee, ik ben neit geinteresseerd in de inhoud.
De rest is vreemd.quote:Op maandag 22 september 2008 16:12 schreef ruftman het volgende:
vreemd is het wel om in onderbroek te douchen als de rest dat niet doet.
Even het zweet eraf douchen toch?quote:Op maandag 22 september 2008 16:14 schreef Rekkie het volgende:
[..]![]()
Nou na het sporten sta ik echt wel langer onder de douche hoor......
Nee, niet alleen even het zweet er af, want dan kleed ik me aan en zweet weer..... 0,0 effect!quote:Op maandag 22 september 2008 16:27 schreef Agiath het volgende:
[..]
Even het zweet eraf douchen toch?
Goed douchen doe ik de volgende ochtend wel weer.
Tenzij je echt in de modder heb getraind...
duhquote:Op maandag 22 september 2008 15:51 schreef PushyGurl het volgende:
tja dat zal je toch echt aan hem moeten vragen...ja niet dan
Als je daarna toch weer zweet is het in eerste instantie sowieso al nutteloos om te gaan douchenquote:Op maandag 22 september 2008 16:43 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nee, niet alleen even het zweet er af, want dan kleed ik me aan en zweet weer..... 0,0 effect!
Nee hoor, 1 minuut is ook voor mij niet genoeg. Een paar minuten langer werkt toch ook veel beter? Maar goed..quote:Op maandag 22 september 2008 16:47 schreef yamo het volgende:
[..]
Als je daarna toch weer zweet is het in eerste instantie sowieso al nutteloos om te gaan douchen
Ben je homofoob ofzo, vuile kankerzwerfer die niet gaat douchen.quote:Op maandag 22 september 2008 16:58 schreef Lakitu het volgende:
Mannen die samen douchen..![]()
Epic fail, stelletje kuthomo's.En ja, ik bedoel ook jou, TS.
Doen kampers dat dan?quote:Op maandag 22 september 2008 15:53 schreef Rekkie het volgende:
Het is een moslim of een kamper..... and who cares dan
Zoveel haat mien jong...quote:Op maandag 22 september 2008 17:06 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ben je homofoob ofzo, vuile kankerzwerfer die niet gaat douchen.
Je stinkt zeker ook nog naar stront, kutfaler.
Bij een sportschool ja.quote:Op maandag 22 september 2008 16:58 schreef Lakitu het volgende:
Heb je net zelf een kansloos topic geopend en nu moet je het even afreageren op iemand..?quote:Op maandag 22 september 2008 17:06 schreef Agiath het volgende:
[..]
Zwaardvechten onder de douche zeker?quote:Op maandag 22 september 2008 17:08 schreef cheqy het volgende:
[..]
Bij een sportschool ja.
Bij voetbal ligt het weer anders, wij deden na de wedstrijd of training altijd aan teambuilding.![]()
Nee, ringsteken.quote:Op maandag 22 september 2008 17:11 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Zwaardvechten onder de douche zeker?
Op de een of andere manier raakt een opmerking die denigrerend is voor homo's je nogal.quote:Op maandag 22 september 2008 17:06 schreef Agiath het volgende:
[..]
quote:Op maandag 22 september 2008 17:11 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Heb je net zelf een kansloos topic geopend en nu moet je het even afreageren op iemand..?
Cheqy, raap jij dat zeepje eens opquote:Op maandag 22 september 2008 17:08 schreef cheqy het volgende:
[..]
Bij een sportschool ja.
Bij voetbal ligt het weer anders, wij deden na de wedstrijd of training altijd aan teambuilding.![]()
Joskequote:Op maandag 22 september 2008 17:32 schreef afcajos het volgende:
[..]
Cheqy, raap jij dat zeepje eens op
Kom eraan, ff de topics van vandaag doornemenquote:
Jij geile donder.quote:Op maandag 22 september 2008 17:32 schreef afcajos het volgende:
[..]
Cheqy, raap jij dat zeepje eens op
Guttegut zegquote:Op maandag 22 september 2008 16:58 schreef Lakitu het volgende:
Huh? Als ik na 1 minuut onder de douche wegga zweet ik weer ja, als ik langer onder de douche sta dan niet meer.....quote:Op maandag 22 september 2008 16:47 schreef yamo het volgende:
[..]
Als je daarna toch weer zweet is het in eerste instantie sowieso al nutteloos om te gaan douchen
Ik ben niet homofoob, meer een homohater, ja.quote:Op maandag 22 september 2008 17:06 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ik vind het niet fijn als mannen naar m'n penis kijken, nee. Dat jij je daar prettig bij voelt, is geheel jouw probleem.quote:Op maandag 22 september 2008 17:38 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Guttegut zegWant je zou toch maar eens pardoes een blote piemel zien. En wat waarschijnlijk nog schokkender is; anderen die van jou!
Jij bent zwaar triest
Ik heb dat inderdaad hetzelfde. Als ik één minuutje douche en me dan gauw aan moet kleden zweet ik weer. Gewoon 10 minuten onder de douche, op je gemak aankleden en buiten weer gewoon baas lopen zijn.quote:Op maandag 22 september 2008 17:39 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Huh? Als ik na 1 minuut onder de douche wegga zweet ik weer ja, als ik langer onder de douche sta dan niet meer.....
Dat zei ik toch de 1e keer al
Waar je je al niet druk om maakt.quote:Op maandag 22 september 2008 17:48 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik ben niet homofoob, meer een homohater, ja.En hoe de fuck kom je erop dat ik niet zou douchen, vuile homo? Ik zei alleen dat douchen met andere mannen fucking gay is; ik douche zelf regelmatig, ofwel in m'n eentje of met m'n vriendin.
QFT. Wij hadden wel ooit eens een menneke van Turkse afkomst die douchte met een zwembroek aan. In het begin is dat raar, maar ach, is zijn cultuur he. Mensen die niet tegen piemels kunnen zijn wat mij betreft zwaar achter in hun ontwikkeling en tevens sociaal debiel.quote:Op maandag 22 september 2008 17:59 schreef cheqy het volgende:
[..]
Waar je je al niet druk om maakt.![]()
Bij het voetballen is het doodnormaal dat mannen samen douchen. We letten niet eens op elkaars leuters.
Volgens mij ben jij bang dat er bij jou verborgen gevoelens naar boven komen, vandaar dat je je er zo tegen afzet.
Dus als iemand bijv. pedofielen haat, is hij zelf bang om verborgen gevoelens te hebben?quote:Op maandag 22 september 2008 17:59 schreef cheqy het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij bang dat er bij jou verborgen gevoelens naar boven komen, vandaar dat je je er zo tegen afzet.
Dit is de meest zwakke vergelijking van het jaarquote:Op maandag 22 september 2008 18:04 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dus als iemand bijv. pedofielen haat, is hij zelf bang om verborgen gevoelens te hebben?
Alleen als jij het bent.quote:Op maandag 22 september 2008 18:04 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dus als iemand bijv. pedofielen haat, is hij zelf bang om verborgen gevoelens te hebben?
quote:Op maandag 22 september 2008 18:06 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Dit is de meest zwakke vergelijking van het jaar
Ik zie twee mannetjes die geen antwoord hebben op m'n vraag.quote:
Omdat de vraag zwaar irrelevant is aan de stelling. Jij hebt er duidelijk problemen mee om met andere mannen onder de douche te staan, plus een enorme afkeer tegen homosexuelen. Het ligt voor de hand om hier een verband in te zien. Welke weet ik nog niet, ik vind het alleen zwaar overdreven om zo'n afkeer, of zelfs haat, te koesteren tegen mannen die na het voetballen met elkaar onder de douche staanquote:Op maandag 22 september 2008 18:08 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[..]
Ik zie twee mannetjes die geen antwoord hebben op m'n vraag.
Sympathiek.quote:Op maandag 22 september 2008 18:15 schreef Broekpaling het volgende:
Ik douche altijd in m'n winteroutfit.
Verkapte-ik-wil-een-lemming-van-dit-topic-zien-omdat-ik-er-zelf-geen-durf-te-maken-post.quote:Op maandag 22 september 2008 19:16 schreef BabeWatcher het volgende:
Het verbaast me dat er nog geen lemming van dit topic gemaakt is.
Hij wil je gewoon geen minderwaardigheidscomplex bezorgen.quote:Op maandag 22 september 2008 15:49 schreef ruftman het volgende:
Na het sporten, vind ik het hygienisch om mij op de sportschool te douchen. De kleedruimte in de sportschool is dusdanig ingericht dat er zowel een gemeenschappelijke doucheruimte alswel enkele privedouchecbines aanwezig zijn.
Aangezien ik niet de enige ben die het hygienisch vindt om na het sporten te douchen, gaan we voor de gezelligheid in de gemeenschappelijke ruimte douchen.
Vaak kom ik dezelfde personen tegen in de douche, soms onbekende personen. Met de ene knoop je een praatje aan, met de andere niet. je kent het misschien wel.
Nu is er sinds kort een nieuw heerschap die totaal geen contact met anderen zoekt en........hij staat met zijn onderbroek aan onder de douche. Ik weet niet wat zijn reden hiervoor is (want hij zoekt geen contact), maar hij valt er juist extra door op.
Mijn klacht is dan ook: waarom gaat hij niet in een privedouchecabine douchen als hij toch geen contact zoekt en wel of niet op wil vallen.
hij schaamt zich voor zijn kleine penis en heeft claustrofobiequote:Op maandag 22 september 2008 15:49 schreef ruftman het volgende:
Nu is er sinds kort een nieuw heerschap die totaal geen contact met anderen zoekt en........hij staat met zijn onderbroek aan onder de douche. Ik weet niet wat zijn reden hiervoor is (want hij zoekt geen contact), maar hij valt er juist extra door op.
Dat dus.quote:Op maandag 22 september 2008 18:10 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Omdat de vraag zwaar irrelevant is aan de stelling. Jij hebt er duidelijk problemen mee om met andere mannen onder de douche te staan, plus een enorme afkeer tegen homosexuelen. Het ligt voor de hand om hier een verband in te zien. Welke weet ik nog niet, ik vind het alleen zwaar overdreven om zo'n afkeer, of zelfs haat, te koesteren tegen mannen die na het voetballen met elkaar onder de douche staanHet hoort erbij hoor. We staan daar echt niet elkaars avondeten door elkaar te roeren.
Daar begint het idd verdomt veel op te lijken.quote:Op maandag 22 september 2008 21:10 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Wil je zo graag zijn fallus zien?
Lekker veel relevantiequote:
quote:Op maandag 22 september 2008 15:49 schreef Posdnous het volgende:
O jee, iemand die niet met je wil praten onder de douche..
quote:
Je moest eens weten.quote:Op maandag 22 september 2008 19:38 schreef Irritatie100 het volgende:
Volgens mij heeft die Lakitu gewoon een kleine.
Whehehequote:Op maandag 22 september 2008 20:28 schreef Enslaved het volgende:
Ik heb et ook niet zo met homo's btw, maar dat ter zake.
Feyenoord.quote:Op dinsdag 23 september 2008 11:12 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Whehe, Lakitu is gay hij wil z'n lul aan mij laten zien!!!11!!!!!1111einzeinzeinz![]()
onverkapt-ik-ben-uitgeluld-en-weet-niet-meer-wat-ik-moet-zeggen-dus-zeg-ik-maar-iets-totaal-irrelevants-postquote:
Daar hebben we het nu niet over ja. Normaal zou ik je gelijk gegeven hebben, maar het gaat nu om jou.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |