Go for it zou ik zeggen!
quote:wat is er mis met dat idee?
Op donderdag 21 maart 2002 15:39 schreef LOVE het volgende:
Dat is waar maar het idee dat ze met dat ding bezig is. vrouwen hebben jullie ook een aanrader voor haar????
quote:LOL! heb je en keuze dan? wilde je het haar verbieden..?
Op donderdag 21 maart 2002 15:36 schreef LOVE het volgende:
moet ik daar mee akkoord gaan?????
Zoals gezegt als ze het maar niet met de buurman/melkboer/kolenman doet
quote:Ik ben bang dat de buurman het daar niet mee eens is.
Op donderdag 21 maart 2002 15:40 schreef WefDiNaini het volgende:
Beter toch dan dat ze de buurman pakt ??
quote:Uhmmm, je bent toch niet JALOERS op een ...D.....
Mijn vriendin wil graag een dildo voor als ik er niet ben, want dan heeft ze ook wel eens zin en vingeren vindt ze niet lekker dus wat raden jullie aan????? of is dit wel een goede keuze????? moet ik daar mee akkoord gaan?????
quote:tja je kan ook mij ff laten langskomen dan zorg ik wel dat ze aan haar "trekken" komt
Mijn vriendin wil graag een dildo voor als ik er niet ben, want dan heeft ze ook wel eens zin en vingeren vindt ze niet lekker dus wat raden jullie aan????? of is dit wel een goede keuze????? moet ik daar mee akkoord gaan?????
quote:Lees nogeens goed........
Op donderdag 21 maart 2002 15:58 schreef Fliepke het volgende:
Ik zou maar gewoon instemmen, beter als de buurman idd.
en wat is het verschil nu eigenlijk tussen een dildo of vingeren...
Eindresultaat is hetzelfde.
quote:ja man das leuk kunnen jullie er tijdens de sex ook mee spelen enzo. alleen een tip zorg dat ie niet groter is dan je eigen geslachtsvoorwerp.
Wat betreft welke je dan zou moeten kopen: ik weet het ook niet precies maar ik heb gehoord dat de tarzan II de meest verkochte is dus misschien zegt dat wat (en nee ik heb hem niet zat al te kijken bij christine le duc maar kon hem niet vinden).
leuk instapmodelletje...
Dus maak je maar geen zorgen over dat zij niks meer met jou zou willen doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |