Die headsets zijn toch bij iedere Mac hetzelfde? neem tenminste aan dat die dingen in massa besteld worden.quote:Op maandag 22 september 2008 18:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hahaha, weet jij hoe die er bij ons uitziet dan?
er zit aan 1 kant een grote bobbel op met allerlei knopjes en de kleur daarvan is rood (zoiets ongeveer)quote:Op maandag 22 september 2008 18:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hahaha, weet jij hoe die er bij ons uitziet dan?
Grote bobbel is t niet. Is kleiner dan de koptelefoons van tegenwoordigquote:Op maandag 22 september 2008 18:21 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
er zit aan 1 kant een grote bobbel op met allerlei knopjes en de kleur daarvan is rood (zoiets ongeveer)
quote:Op maandag 22 september 2008 18:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Bij de Mc in Nijverdal zien ze er veeeeel lelijker uit dan bij ons.
quote:Op maandag 22 september 2008 18:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
En nu ga ik werken, dag lieve ToF-ers!
van 7 tot 1 zei jequote:Op maandag 22 september 2008 17:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, met een stomme headset op mn kop bestellingen opnemen van auto's, afrekenen, en zorgen dat ze het eten krijgen voor ze gaan zeuren
david ook?quote:Op maandag 22 september 2008 18:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Bij de Mc in Nijverdal zien ze er veeeeel lelijker uit dan bij ons.
ga je mee?quote:
tjah, ik ben wel druk met tribalwars. uurtje pauze voor de mcdrive kan toch welquote:Op maandag 22 september 2008 19:07 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
kan niet, ben bezig met Virtual DJ
hoe krijg je dat voor mekaar?quote:
grote jongenquote:
Ik weet het nietquote:Op maandag 22 september 2008 19:15 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hoe krijg je dat voor mekaar?
eigelijk niet zo.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |