quote:Op maandag 22 september 2008 16:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Heb er wel eens van gehoord, maar weet megod niet waar het ligt of wat![]()
in neequote:
Mijne vanavond om 1 uur pas, alweer. En ik moet om 7 uur beginnen.quote:Op maandag 22 september 2008 17:05 schreef BroesWillems het volgende:
Mijn werkdag zit er op.... henig an leu...
wat moet je vanavond doen dan?quote:Op maandag 22 september 2008 17:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mijne vanavond om 1 uur pas, alweer. En ik moet om 7 uur beginnen.
Dacht al dat Nee Neede zou zijn, iets anders kon ik me niet bedenken. Maar Neede is toch ook niet echt een place 2 be?quote:
Werkenquote:Op maandag 22 september 2008 17:11 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wat moet je vanavond doen dan?
weer bij de mcdrive?quote:
Nee niet echtquote:Op maandag 22 september 2008 17:11 schreef Blawh het volgende:
[..]
Dacht al dat Nee Neede zou zijn, iets anders kon ik me niet bedenken. Maar Neede is toch ook niet echt een place 2 be?
Nee, met een stomme headset op mn kop bestellingen opnemen van auto's, afrekenen, en zorgen dat ze het eten krijgen voor ze gaan zeurenquote:
dat ding staat gewoon niemand, zo lelijk is hijquote:Op maandag 22 september 2008 17:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, met een stomme headset op mn kop bestellingen opnemen van auto's, afrekenen, en zorgen dat ze het eten krijgen voor ze gaan zeuren
Hahaha, weet jij hoe die er bij ons uitziet dan?quote:Op maandag 22 september 2008 18:15 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat ding staat gewoon niemand, zo lelijk is hij
Die headsets zijn toch bij iedere Mac hetzelfde? neem tenminste aan dat die dingen in massa besteld worden.quote:Op maandag 22 september 2008 18:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hahaha, weet jij hoe die er bij ons uitziet dan?
er zit aan 1 kant een grote bobbel op met allerlei knopjes en de kleur daarvan is rood (zoiets ongeveer)quote:Op maandag 22 september 2008 18:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hahaha, weet jij hoe die er bij ons uitziet dan?
Grote bobbel is t niet. Is kleiner dan de koptelefoons van tegenwoordigquote:Op maandag 22 september 2008 18:21 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
er zit aan 1 kant een grote bobbel op met allerlei knopjes en de kleur daarvan is rood (zoiets ongeveer)
quote:Op maandag 22 september 2008 18:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Bij de Mc in Nijverdal zien ze er veeeeel lelijker uit dan bij ons.
quote:Op maandag 22 september 2008 18:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
En nu ga ik werken, dag lieve ToF-ers!
van 7 tot 1 zei jequote:Op maandag 22 september 2008 17:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, met een stomme headset op mn kop bestellingen opnemen van auto's, afrekenen, en zorgen dat ze het eten krijgen voor ze gaan zeuren
david ook?quote:Op maandag 22 september 2008 18:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Bij de Mc in Nijverdal zien ze er veeeeel lelijker uit dan bij ons.
ga je mee?quote:
tjah, ik ben wel druk met tribalwars. uurtje pauze voor de mcdrive kan toch welquote:Op maandag 22 september 2008 19:07 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
kan niet, ben bezig met Virtual DJ
hoe krijg je dat voor mekaar?quote:
grote jongenquote:
Ik weet het nietquote:Op maandag 22 september 2008 19:15 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hoe krijg je dat voor mekaar?
eigelijk niet zo.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |