ja voorbeeld moet duidelijk zijnquote:Op maandag 22 september 2008 14:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
ik dacht ik begin makkelijk
+ 1 voor Cocktailprikker
ik las hosselenquote:Op maandag 22 september 2008 14:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
Plaatjes wel even zelf hosten anders doet hij het niet,
Ja ik was al aan het zoekenquote:Op maandag 22 september 2008 14:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
Tis wel de bedoeling dat je nu een neie post he CP
Als je op mijn kamer doelt: hahaquote:Op maandag 22 september 2008 14:42 schreef swarmahoer het volgende:
dr zit daar ook zon koffiehuis met opslagplaatsen voor junks ofzo
buiten centrum maakt het wel lastiger = leukerquote:Op maandag 22 september 2008 14:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
We moeten nog even beslissen of we alleen centrum nijmegen doen of ook dukenburg, lindenholt etc.
Google? er staat een link in de OP...quote:Op maandag 22 september 2008 15:23 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ja ik ga zelf wel foto;s schieten vd week. Google is schijt![]()
Ja nee dat is origineel, "hier is een foto" + "oja hij komt van deze site"quote:Op maandag 22 september 2008 15:27 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Google? er staat een link in de OP...
quote:CP> 1e bekeuring binnenzegt:
ik ga posten
Yashi zegt:
ok
Yashi zegt:
en dat noem je moeilijk
CP > 1e bekeuring binnenzegt:
nee
ik kan weinig leuks vinden @ google
lol en dan nog fout doen XD
Yashi zegt:
jah ik keek verkeerd
quote:
Je kunt hem toch ergens anders hosten.quote:Op maandag 22 september 2008 15:29 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ja nee dat is origineel, "hier is een foto" + "oja hij komt van deze site"![]()
![]()
Alle straten van Nijmegen staan op die site hoor. Dus doe gewoon niet zo moeilijk. Je ziet de plaatjes niet op die site of je moet als een debiel alle straatnamen 1 voor 1 aan gaan klikken.quote:Op maandag 22 september 2008 15:29 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ja nee dat is origineel, "hier is een foto" + "oja hij komt van deze site"![]()
![]()
[..]
[..]
![]()
A bridge too farquote:
quote:Op maandag 22 september 2008 15:33 schreef Posdnous het volgende:
Archipelstraat.
-edit- en wat is Fok pokketraag zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |