Whehe, Simon Whitlockquote:Op maandag 22 september 2008 13:05 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Alsof je een Viking bent als je lang haar en een baard hebt.
Hij is een keer afgewezen voor een kamer, zij een vrouw van 73 "Geen metal-types hier"quote:Op maandag 22 september 2008 13:05 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Alsof je een Viking bent als je lang haar en een baard hebt.
Nu je het zegtquote:Op maandag 22 september 2008 13:09 schreef gers het volgende:
maarre krijgen we geen taart en tieten van noorsbloed
Fok!kenquote:Op maandag 22 september 2008 13:09 schreef NoelGallagher het volgende:
Weet iemand nog wat leuks te doen?
Net eindelijk weer eens een heerlijke peuk gerookt, hhhhhhhhhhmmm.
zuipen?quote:Op maandag 22 september 2008 13:09 schreef NoelGallagher het volgende:
Weet iemand nog wat leuks te doen?
Net eindelijk weer eens een heerlijke peuk gerookt, hhhhhhhhhhmmm.
Paaskonijn, maakt nog wat van z'n leven, of doet een poging tot..quote:
WAT SNAP JE NIET AAN WEER? DOMME KNEUS!>quote:
Jazekers. Ik word super slim!!quote:Op maandag 22 september 2008 13:11 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Paaskonijn, maakt nog wat van z'n leven, of doet een poging tot..
Vrijdag moest je ook naar school, dus kan het zijn dat je weer (na weekend gehad te hebben) naar school moet.quote:Op maandag 22 september 2008 13:11 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
WAT SNAP JE NIET AAN WEER? DOMME KNEUS!>
Je komt uit Helmond. Domme lui daaro.quote:Op maandag 22 september 2008 13:12 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Jazekers. Ik word super slim!!
Ohoooooquote:Op maandag 22 september 2008 13:12 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Jazekers. Ik word super slim!!
Jij, faalt.quote:Op maandag 22 september 2008 13:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Vrijdag moest je ook naar school, dus kan het zijn dat je weer (na weekend gehad te hebben) naar school moet.
Faalhaas.
Ik ook, maar ik word nóg slimmer!quote:
Nou dat getuigt anders niet van enige slimheid.quote:Op maandag 22 september 2008 13:15 schreef Paaskonijn het volgende:
En nu ga ik langs de AH XL en dan nach schüle!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |