Nog niet gezien.quote:Op maandag 22 september 2008 12:53 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
, Bij de drie, zie je ricko daar wel eens?
quote:Op maandag 22 september 2008 12:54 schreef NoelGallagher het volgende:
Reetkever, we zijn bijna even oud, houden beide van voetbal. Dus lekker lullen terwijl we aan het fakkelen zijn, kan best dacht ik zo.
spaanse chickasquote:
Weet ik tochquote:
beetje verquote:
leg aub uit, ben heel benieuwd wat je daar precies mee bedoelt...quote:Op maandag 22 september 2008 12:54 schreef reetveter het volgende:
[..]
het feit dat je walter als userpic hebt spreekt wel voor je
cntrl+c + cntrl + v + cntrl + vquote:Op maandag 22 september 2008 12:57 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
leg aub uit, ben heel benieuwd wat je daar precies mee bedoelt...
Sorry.quote:Op maandag 22 september 2008 12:56 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Weet ik toch, het was meer iets van: "Wie weet?
"
dat heet dementiequote:Op maandag 22 september 2008 12:59 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Sorry.
Ik word ook een dagje ouder.
quote:Op maandag 22 september 2008 12:58 schreef reetveter het volgende:
[..]
cntrl+c + cntrl + v + cntrl + v
Who cares, oale viking?quote:Op maandag 22 september 2008 12:59 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Sorry.
Ik word ook een dagje ouder.
ik blow nietquote:Op maandag 22 september 2008 13:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, gewoon even een keer een lekkere blow-meeting.
de wa?quote:
Alsof je een Viking bent als je lang haar en een baard hebt.quote:Op maandag 22 september 2008 13:02 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Who cares, oale viking?
Bij mij in de klas zit er ook een viking, zo'n kerel van 18 met haar waar ie z'n kont mee kan afvegen, zou niks verbazen als ie het ook deed, en een baard waar je u tegen zegt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |