Whehe, Simon Whitlockquote:Op maandag 22 september 2008 13:05 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Alsof je een Viking bent als je lang haar en een baard hebt.
Hij is een keer afgewezen voor een kamer, zij een vrouw van 73 "Geen metal-types hier"quote:Op maandag 22 september 2008 13:05 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Alsof je een Viking bent als je lang haar en een baard hebt.
Nu je het zegtquote:Op maandag 22 september 2008 13:09 schreef gers het volgende:
maarre krijgen we geen taart en tieten van noorsbloed
Fok!kenquote:Op maandag 22 september 2008 13:09 schreef NoelGallagher het volgende:
Weet iemand nog wat leuks te doen?
Net eindelijk weer eens een heerlijke peuk gerookt, hhhhhhhhhhmmm.
zuipen?quote:Op maandag 22 september 2008 13:09 schreef NoelGallagher het volgende:
Weet iemand nog wat leuks te doen?
Net eindelijk weer eens een heerlijke peuk gerookt, hhhhhhhhhhmmm.
Paaskonijn, maakt nog wat van z'n leven, of doet een poging tot..quote:
WAT SNAP JE NIET AAN WEER? DOMME KNEUS!>quote:
Jazekers. Ik word super slim!!quote:Op maandag 22 september 2008 13:11 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Paaskonijn, maakt nog wat van z'n leven, of doet een poging tot..
Vrijdag moest je ook naar school, dus kan het zijn dat je weer (na weekend gehad te hebben) naar school moet.quote:Op maandag 22 september 2008 13:11 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
WAT SNAP JE NIET AAN WEER? DOMME KNEUS!>
Je komt uit Helmond. Domme lui daaro.quote:Op maandag 22 september 2008 13:12 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Jazekers. Ik word super slim!!
Ohoooooquote:Op maandag 22 september 2008 13:12 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Jazekers. Ik word super slim!!
Jij, faalt.quote:Op maandag 22 september 2008 13:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Vrijdag moest je ook naar school, dus kan het zijn dat je weer (na weekend gehad te hebben) naar school moet.
Faalhaas.
Ik ook, maar ik word nóg slimmer!quote:
Nou dat getuigt anders niet van enige slimheid.quote:Op maandag 22 september 2008 13:15 schreef Paaskonijn het volgende:
En nu ga ik langs de AH XL en dan nach schüle!
Klopt. Veluwe ftw!quote:Op maandag 22 september 2008 13:15 schreef KingOfPop het volgende:
Faalhazen uit Limburg, Brabant, hier allemaal hé
Blijf daar maar.quote:Op maandag 22 september 2008 13:15 schreef Paaskonijn het volgende:
En nu ga ik langs de AH XL en dan nach schüle!
maar hij is wel grootquote:Op maandag 22 september 2008 13:16 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Nou dat getuigt anders niet van enige slimheid.
Ik kom uit het Oosten van het midden.quote:Op maandag 22 september 2008 13:19 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
De wijzen komen uit Oosten, of niet, Joske?
Ach ja, je kunt altijd nog beter Deutscher zijn en Adolf heten dan uit Limburgquote:Op maandag 22 september 2008 13:19 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik kom uit het Oosten van het midden.
Limburgquote:Op maandag 22 september 2008 13:20 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ach ja, je kunt beter Deutscher zijn dan uit Limburgkomen.
Limburg afstoten naar België, soort zoekt soort.quote:Op maandag 22 september 2008 13:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Limburg![]()
Limburgers
Mensen die naar Limburg gaan
Mensen die familie in Limburg hebben
Mensen die vrienden in Limburg hebben
quote:Op maandag 22 september 2008 13:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Limburg![]()
Limburgers
Mensen die naar Limburg gaan
Mensen die familie in Limburg hebben
Mensen die vrienden in Limburg hebben
quote:Op maandag 22 september 2008 13:27 schreef McFearless het volgende:
Ik kreeg een PM over mijn avatar.
Wat stond er in?quote:Op maandag 22 september 2008 13:27 schreef McFearless het volgende:
Ik kreeg een PM over mijn avatar.
Ik zal je even ontnuchterenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Wie is dat in je avater?quote:Op maandag 22 september 2008 13:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat stond er in?![]()
''bedankt voor je indirecte hulp van mijn ejaculatie''
quote:Op maandag 22 september 2008 13:29 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ik zal je even ontnuchteren
Helpt niet echt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jouw vriendin verdiend geld door te masturberen en video's daarvan op internet te zetten.quote:Op maandag 22 september 2008 13:29 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
M'N VRIENDIN, JAAAAA, T IS HEUS WAAR.
CHECK DIE HOGEDRUKSPUIT, OHOHOHO MENSEN DAT GAAT HARDquote:
I second that!!!!!!!!quote:Op maandag 22 september 2008 13:20 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ach ja, je kunt altijd nog beter Deutscher zijn en Adolf heten dan uit Limburgkomen.
quote:Op maandag 22 september 2008 13:34 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
CHECK DIE HOGEDRUKSPUIT, OHOHOHO MENSEN DAT GAAT HARD
Zolang ik de winst maar krijg, zal het me aan m'n aars roesten.quote:Op maandag 22 september 2008 13:31 schreef McFearless het volgende:
[..]
Jouw vriendin verdiend geld door te masturberen en video's daarvan op internet te zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |