De nick Yashaaaaa was al bezetquote:
Dan ben ik liever een knieschijf verbrijzelende hardrijdende badGUY.quote:
Ye, mijn eeste naamtopic en dan ben ik ook nog meteen een homoseksueel.quote:Op maandag 22 september 2008 15:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ah heeft ie een typo gemaakt! De doerak!
Pffff is dat alles ... ik heb zelfs mijn eigen bedank topic in FB Angel, bedankt!quote:Op maandag 22 september 2008 15:44 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ye, mijn eeste naamtopic en dan ben ik ook nog meteen een homoseksueel.
We leven in Nederland daar is een cultuur van gedogen ... ik denk zelfs dat wij het woord gedogen hebben uitgevonden.quote:Op maandag 22 september 2008 15:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar hoezo word jij nu gedoogd dan eigenlijk?
The Killersquote:Op maandag 22 september 2008 15:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
Vocals?quote:Op maandag 22 september 2008 16:17 schreef Cocktailprikker het volgende:
Belt iemand me dus zaterdagavond op, van dat feestje, wilde mee mee laten genietenOke leuk en aardig, maar ik hoorde echt een geweldig nummer, alleen de naam kan ik me dus niet herinneren
Was van ergens eind 90 begin 2000, beetje dance/trance als paul van dijk, armin etc
Projectenquote:Op maandag 22 september 2008 16:23 schreef LastRequest het volgende:
Ik ga straks naar de bios in Arnhem.. voor project
Mijn algemene feitenkennis is niet zo barquote:Op maandag 22 september 2008 13:58 schreef swarmahoer het volgende:
denk dat pietje wel redelijk hoog zal scoren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |