Nee, doe eerst maar deze mee helpen oplossen, dan mag jij de volgende posten.. anders wordt het een zooitje ongeregeld (aangericht door kwiwiquote:
oepsquote:Op maandag 22 september 2008 21:31 schreef donroyco het volgende:
[..]
Nee, doe eerst maar deze mee helpen oplossen, dan mag jij de volgende posten.. anders wordt het een zooitje ongeregeld (aangericht door kwiwi)
Ja, godver, dan doe ik voor niets mijn bestquote:Op maandag 22 september 2008 21:35 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
graagdie van kwiwi telt niet
quote:Op maandag 22 september 2008 21:36 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ja, godver, dan doe ik voor niets mijn best
Ja maar hij slaat nergens op, daar kan ik ook weinig aan doen.quote:Op maandag 22 september 2008 21:36 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ja, godver, dan doe ik voor niets mijn best
de punten toch wel? alleen mag degene die het sleutelwoord raadt geen nieuwe posten?quote:Op maandag 22 september 2008 21:35 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
graagdie van kwiwi telt niet
quote:Op maandag 22 september 2008 21:37 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Ja maar hij slaat nergens op, daar kan ik ook weinig aan doen.
Dat kan in 3 secondenquote:Op maandag 22 september 2008 21:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
![]()
![]()
een half uur aan het knutselen geweest....
Neequote:Op maandag 22 september 2008 21:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
de punten toch wel? alleen mag degene die het sleutelwoord raadt geen nieuwe posten?
Leuk, maar het spel is wel enigszins serieus bedoeld.quote:Op maandag 22 september 2008 21:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
![]()
![]()
een half uur aan het knutselen geweest....
oh..quote:Op maandag 22 september 2008 21:41 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Nee
[..]
Leuk, maar het spel is wel enigszins serieus bedoeld.
How slechtquote:Op maandag 22 september 2008 21:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
oh..
nou dan zal ik het antwoord maar zeggen dan kan uhm.. ben even de naam kwijt, de zijne posten.
het was italodancer.
Omdat ie zo slecht is, en het gaat hier niet om users, maar om echte -buiten FOK! om- onderwerpenquote:Op maandag 22 september 2008 21:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar je hebt 'm ook niet geraden dus zo slecht was ie niet
Oke oke.. het was ook maar grapje. Wist niet dat jullie het zo serieus namen.quote:Op maandag 22 september 2008 21:46 schreef donroyco het volgende:
[..]
Omdat ie zo slecht is, en het gaat hier niet om users, maar om echte -buiten FOK! om- onderwerpen
quote:
Reken ik goed, +1quote:Op maandag 22 september 2008 21:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
3 Sequioah (General Sherman als je de naam van een specifieke sequioah moet hebben)
Die ex-Bondacteur zal Sean Connery zijn, en de film dan Dragonheart?quote:Op maandag 22 september 2008 22:11 schreef Tokamak het volgende:
OK tips:
1. Een ex-Bondacteur 'speelt' erin
4. Het ziekenhuis is vernoemd naar een beroemd schrijver/filosoof
Hiephoiquote:Op maandag 22 september 2008 22:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Die ex-Bondacteur zal Sean Connery zijn, en de film dan Dragonheart?
Neuhhquote:Op maandag 22 september 2008 22:25 schreef swarmahoer het volgende:
het heeft iets met miss verkiezingen te maken denk ik...
Bondgirls
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |