sorry ik vergeleek het met mezelf, ik ben van mezelf niet sterk genoeg om in bepaalde stappen te stoppen. moest het in één keer doen, . maar als je het maar volhoudtquote:Op maandag 22 september 2008 11:21 schreef Logician het volgende:
[..]
Gelukkig weet ik wat ik aan mezelf heb
Beetje jammer dat je niet leest wat de stappen zijn trouwens, aangezien ik dus wel helemaal ga stoppen..
en nu ophouden want ik ben vreselijk sjagerijnig
quote:Op maandag 22 september 2008 11:16 schreef Logician het volgende:
[..]
Wellus! van anderhalf pakje per dag naar 2 per dag is best extreem
Mijn planning is deze wk elke dag 2, volgende wk elke dag 1 en daarna 0.. Ik merk nl serieus dat die drang minder begint te worden met de dag nu.. (ben trouwens wel af en toe flink sjagerijnigen vreselijk verkouden inene
).
Hier nog eenquote:Op maandag 22 september 2008 11:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
Zo, ik kom jullie even melden dat ik geen zin meer heb.... en dat ik opzoek ben naar een martel werktuig...
kijk s , precies wat je zoektquote:Op maandag 22 september 2008 11:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
Zo, ik kom jullie even melden dat ik geen zin meer heb.... en dat ik opzoek ben naar een martel werktuig...
kan ik je ergens aan helpen?quote:Op maandag 22 september 2008 11:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
geef hem melkpoeder uit chinaquote:Op maandag 22 september 2008 11:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
WL ik wist niet dat je daarvan hieldquote:Op maandag 22 september 2008 11:32 schreef WhiteLightning het volgende:
je kan natuurlijk ook je kamer zo in gaan richten
[ afbeelding ]
hey maar jij had toch een roze muur ?quote:Op maandag 22 september 2008 11:34 schreef tripack het volgende:
[..]
WL ik wist niet dat je daarvan hield
het is ook bij de mensen die je het minst verwacht... denk dat crazy M het ook zo heeftquote:Op maandag 22 september 2008 11:34 schreef tripack het volgende:
[..]
WL ik wist niet dat je daarvan hield
jah hard roxequote:Op maandag 22 september 2008 11:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hey maar jij had toch een roze muur ?
nah, ik heb een kelder onder mn huisquote:Op maandag 22 september 2008 11:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
het is ook bij de mensen die je het minst verwacht... denk dat crazy M het ook zo heeft
en je bent aardig sterk in metselen zeker ?quote:Op maandag 22 september 2008 11:39 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nah, ik heb een kelder onder mn huis
World greatest dadquote:
gtmaquote:Op maandag 22 september 2008 11:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en je bent aardig sterk in metselen zeker ?
Great Minds Think Alike dit misschienquote:
nee, van mij is iets beter ingerichtquote:
RTFMquote:
daar staan zulke afkortingen tog niet opquote:
zoals ik al zeiquote:Op maandag 22 september 2008 11:52 schreef WhiteLightning het volgende:
zeg al die afkortingen, het blijft wel maandagochtend hoor
Ja maar...dat past toch helemaal nietquote:Op maandag 22 september 2008 11:52 schreef Crazy-M het volgende:
netwerkkabel in usbpoort douwen: FAIL
Die ken ik dan weer niet hequote:
Use the right abbreviation...you mustquote:Op maandag 22 september 2008 11:54 schreef BarraCupraCuda het volgende:
bedoelde natuurlijk GMTA ipv GTMA
great think minds alike
jah hijs goed heaquote:Op maandag 22 september 2008 11:54 schreef Sgele het volgende:
[..]
Die ken ik dan weer niet he
Googling did the trick allright
quote:Op maandag 22 september 2008 11:55 schreef Sgele het volgende:
[..]
Use the right abbreviation...you must
dat dat bestaatquote:Op maandag 22 september 2008 11:56 schreef Sgele het volgende:
JFGI : Jewish Federation of Greater Indianapolis!
what the..quote:
Nee dat weet ik nu ookquote:Op maandag 22 september 2008 11:57 schreef tripack het volgende:
[..]
dat dat bestaat![]()
maar dat is niet wat ik bedoelde
klopt, vond het al zo gek dat het niet pastequote:Op maandag 22 september 2008 11:53 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja maar...dat past toch helemaal niet
ik denk iets van "you fucking get it" ofzoquote:Op maandag 22 september 2008 11:56 schreef Sgele het volgende:
JFGI : Jewish Federation of Greater Indianapolis!
Try harder you mustquote:Op maandag 22 september 2008 12:05 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik denk iets van "you fucking get it" ofzo
en jij al harder douwenquote:Op maandag 22 september 2008 12:01 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
klopt, vond het al zo gek dat het niet paste![]()
Google het maarquote:Op maandag 22 september 2008 12:05 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik denk iets van "you fucking get it" ofzo
Zie 'm al helemaal staan...zo'n rubber voorhamerquote:
tjah, try harder !!!quote:
quote:
toch jammer dat je het gezicht niet kan zien van iemand op het moment dat hij heeft gezochtquote:
Ja inderdaadquote:Op maandag 22 september 2008 12:17 schreef tripack het volgende:
[..]
toch jammer dat je het gezicht niet kan zien van iemand op het moment dat hij heeft gezocht![]()
denk het ookquote:
quote:
Die met dat schaap? of die andere?quote:Op maandag 22 september 2008 12:20 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
had je me yodapic nog gezien de laatste post van vorige pagina?
piss me off, you havequote:Op maandag 22 september 2008 12:22 schreef Sgele het volgende:
[..]
Die met dat schaap? of die andere?(mijn pagina's zijn wat langer denk ik
)
Ja, die's leukquote:
Fuckin' pricelessquote:
quote:
Ik moest hetzelfde denken toen ik die zagquote:
quote:Op maandag 22 september 2008 12:45 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik moest hetzelfde denken toen ik die zag
nee dit dan
[ afbeelding ]
Nee niks ernstigsquote:
Goed warm houden in ieder gevalquote:Op maandag 22 september 2008 12:55 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Nee niks ernstigshij moet alleen wel goed zijn nek en hoofdpijn in de gaten houden, maar ik denk (tenminste dat hebi k gehad toen ik ongeluk had gehad) gewoon meer stijfheid is in zijn nek. Hoofdpijn was belangrijk dat we dat wel in de gaten hielden
what the...quote:
Ik ben er pas net achter dat het bestaatquote:
Dat doe je goed!quote:
Mja, daarna mag ik meteen even langs het verzekeringskantoor, ff een verzekering opzeggen.quote:
Het zou wel heel sadistisch zijn als iemand, een uur voor ik naar huis mag, de tijd ff stil zetquote:Op maandag 22 september 2008 13:23 schreef Olep het volgende:
De tijd staat niet stil
Ah heb je 'm verkocht ja?quote:Op maandag 22 september 2008 13:22 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mja, daarna mag ik meteen even langs het verzekeringskantoor, ff een verzekering opzeggen.
Sinds afgelopen zaterdag ben ik m'n ouwe motor kwijt
Ja die had je toch in Breda opgehaald? Dat was die toch?quote:Op maandag 22 september 2008 13:38 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
M'n Suzuki GSX750F heb ik verkocht (aan de sloop ja)
M'n Kawasaki ZX9-R Ninja heb ik nog
[ afbeelding ]
Yepquote:Op maandag 22 september 2008 13:43 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja die had je toch in Breda opgehaald? Dat was die toch?
Heb je je rijbewijs al? Zo nee, dan moet je zsm beginnen, of vanaf volgend jaar maart/april. Les in de winter is niet relaxed, vooral afrijden met gladheid niet.quote:Op maandag 22 september 2008 13:45 schreef Olep het volgende:
Ik zit er ook aan te denken over een niet al te lange tijd een motor te kopen, maar er is zoveel keus![]()
Smokez, dat is echt een geile motor. Hoe rijd ie?
Mja, als je eenmaal een paar keer aan de kant bent gezet door onze vrienden in het blauw leer je het meestal welquote:Op maandag 22 september 2008 13:52 schreef Olep het volgende:
Nee, ik was van plan in het voorjaar te beginnen. Ik denk dat je je niet vaak aan de max. snelheid kunt houden op zo'n ding
quote:Op maandag 22 september 2008 13:54 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mja, als je eenmaal een paar keer aan de kant bent gezet door onze vrienden in het blauw leer je het meestal wel
ik zo gewoon lekker slapenquote:Op maandag 22 september 2008 13:55 schreef Crazy-M het volgende:
pff, denk dat ik dadelijk maar weer ana het suikerwater ga
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |