Dat doe je goed!quote:
Mja, daarna mag ik meteen even langs het verzekeringskantoor, ff een verzekering opzeggen.quote:
Het zou wel heel sadistisch zijn als iemand, een uur voor ik naar huis mag, de tijd ff stil zetquote:Op maandag 22 september 2008 13:23 schreef Olep het volgende:
De tijd staat niet stil
Ah heb je 'm verkocht ja?quote:Op maandag 22 september 2008 13:22 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mja, daarna mag ik meteen even langs het verzekeringskantoor, ff een verzekering opzeggen.
Sinds afgelopen zaterdag ben ik m'n ouwe motor kwijt
Ja die had je toch in Breda opgehaald? Dat was die toch?quote:Op maandag 22 september 2008 13:38 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
M'n Suzuki GSX750F heb ik verkocht (aan de sloop ja)
M'n Kawasaki ZX9-R Ninja heb ik nog
[ afbeelding ]
Yepquote:Op maandag 22 september 2008 13:43 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja die had je toch in Breda opgehaald? Dat was die toch?
Heb je je rijbewijs al? Zo nee, dan moet je zsm beginnen, of vanaf volgend jaar maart/april. Les in de winter is niet relaxed, vooral afrijden met gladheid niet.quote:Op maandag 22 september 2008 13:45 schreef Olep het volgende:
Ik zit er ook aan te denken over een niet al te lange tijd een motor te kopen, maar er is zoveel keus![]()
Smokez, dat is echt een geile motor. Hoe rijd ie?
Mja, als je eenmaal een paar keer aan de kant bent gezet door onze vrienden in het blauw leer je het meestal welquote:Op maandag 22 september 2008 13:52 schreef Olep het volgende:
Nee, ik was van plan in het voorjaar te beginnen. Ik denk dat je je niet vaak aan de max. snelheid kunt houden op zo'n ding
quote:Op maandag 22 september 2008 13:54 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mja, als je eenmaal een paar keer aan de kant bent gezet door onze vrienden in het blauw leer je het meestal wel
ik zo gewoon lekker slapenquote:Op maandag 22 september 2008 13:55 schreef Crazy-M het volgende:
pff, denk dat ik dadelijk maar weer ana het suikerwater ga
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |