Nou vertel isquote:Op maandag 29 september 2008 19:23 schreef biel het volgende:
[..]
hmmmm,je raad nooit wie er vandaag tegenover me zat!
ja xit bij jou idd.. haddik al ff opgezocht..quote:Op maandag 29 september 2008 22:24 schreef Webgangster het volgende:
[..]
Ja dat zit je denk ik bij mij.
Bas en ik moesten vanavond werken, hoe zag de persoon eruit die je zag ?
Hoelaat was je trouwens in de winkel ?
Het was namelijk een tering bende van jewelsen.
Ik schat overigens dat je rond 6 a 7 in de winkel was ?
Moest zelf om 6 uur beginnen
edit: bij welke ah in maarssen ?!?! maarssendorp of maarssenbroek ? (bisonspoor)
hahahahquote:Op maandag 29 september 2008 19:23 schreef biel het volgende:
[..]
hmmmm,je raad nooit wie er vandaag tegenover me zat!
slapen is helaas niet mogelijk daar!quote:Op dinsdag 30 september 2008 10:28 schreef zuivelman het volgende:
hahahah![]()
![]()
moest je nog werken dan? of kon je in een hoekje van het magazijn gaan slapen
doe onze nachtbrakers de groeten.quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:14 schreef Brammie1 het volgende:
zaterdag eerste deel BHV in Amersfoort. Moet ik om 07:09 de trein nemen hier
gelukkigquote:Op dinsdag 30 september 2008 18:45 schreef biel het volgende:
[..]
slapen is helaas niet mogelijk daar!![]()
hard werken des te meer!![]()
maar........komt goed!
vergeet de smint niet!quote:Op zaterdag 27 september 2008 02:21 schreef zuivelman het volgende:
[..]
aaah.. ik heb het geluk dat ik wederom een goeie SM krijgdus die kan mij vast uitleggen hoe of wat
Ik heb maar 4 minuten overstaptijd in Utrecht, misschien ga ik 's middags nog langsquote:Op dinsdag 30 september 2008 22:15 schreef hooibaal het volgende:
[..]
doe onze nachtbrakers de groeten.
Ze zitten ook bij de BHV-cursus. Een beetje bikkel draait namelijk eerst vijf nachten, en gaat dan op zaterdagmiddag poppen reanimeren.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:36 schreef Brammie1 het volgende:
[..]
Ik heb maar 4 minuten overstaptijd in Utrecht, misschien ga ik 's middags nog langs
En dan loop ik te zeuren dat ik om 6 uur op moet staanquote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:46 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Ze zitten ook bij de BHV-cursus. Een beetje bikkel draait namelijk eerst vijf nachten, en gaat dan op zaterdagmiddag poppen reanimeren.
Leg m onder t kopieer apparaat, het gaat toch alleen om de streepjescode die er op staat? Er zit toch geen magnetisch iets in?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:39 schreef Cahir het volgende:
Is het mogelijke om een 3e kopie van je bonuskaart aan te vragen?
Idd ik heb mijne ook gewoon gekopieerd en op me bonus sleutel hanger geplakt :p(en natuurlijk aan wat familieleden gegevenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:44 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Leg m onder t kopieer apparaat, het gaat toch alleen om de streepjescode die er op staat? Er zit toch geen magnetisch iets in?
nope waarvoor dan ???????????quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:05 schreef biel het volgende:
hoi,
heb net een waarschuwing gehad!
het schijnt er een van de hoogste soort te zijn bij AH!
zijn er meer mensen die dat wel eens gehad hebben?(of mee lezers)!:S
kheb een pakje smint gestolen!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:57 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
nope waarvoor dan ???????????
bij ons is dat soms ook gewoon einde verhaalquote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:05 schreef biel het volgende:
hoi,
mss heb ik streepje voor bij de leiding!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
bij ons is dat soms ook gewoon einde verhaal!
Dat is gewoon 'werkze maar niet meer bij ons' hier.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 00:52 schreef biel het volgende:
[..]
kheb een pakje smint gestolen!
is dat erg?
was maar 0.99 euro cent!
Diefstal is exit, al zijn het vloeitjes.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 00:52 schreef biel het volgende:
[..]
kheb een pakje smint gestolen!
is dat erg?
was maar 0.99 euro cent!
Dat zou veel moeten zijn?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:19 schreef sir_DERFEL het volgende:
Gisteravond 36(!) rolly's met cbl-fusten retour
normaal stuur ik er max. 20 mee..quote:
heb zelf geen ervaring mee, ken wel iemand die een mee lezer is op dit forum.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:05 schreef biel het volgende:
hoi,
Precies, onze vrachtwagens gaan voller terug dan ze komen bij ons.quote:
snap ik niet!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:52 schreef wiillie het volgende:
[..]
heb zelf geen ervaring mee, ken wel iemand die een mee lezer is op dit forum.
maarja die zal dan ook niet reageren.
mja, bij ons gaat dat niet echt, aangezien de vrachtwagen vol aankomt.., maar wij hebben vaak eerst een versvracht (rond de 20 ladingdragers) die een hoop retour meeneemt (ook als die nog een deellevering heeft), en dan een uurtje later komt houdbaar, die dus weer een hele hoop mee neemt..quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:59 schreef Webgangster het volgende:
[..]
Precies, onze vrachtwagens gaan voller terug dan ze komen bij ons.
3/4 van de vrachtwagen staat bij ons vol met fust, daarna komt de embalage en meestal kunnen we maar 25 rolcontainers meegeven en moet de rest ongeveer 75 en de 2 balen karton blijven staan.
Echt een ramp is dat bij ons, en als hij te laat is dan weet je het al, dan gaat er nog veel meer mee.
jij kan wel onder een nick zitten,maar als ik wat lees wat niet kan geef ik dat wel door natuurlijk!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:35 schreef biel het volgende:
[..]
snap ik niet!
had tie ook smint mee genomen?![]()
je kan toch gewoon zeggen wat je gedaan hebt,we zitten toch onder een nick!
Iedereen heeft een nick, en toch weet iedereen van iedereen ongeveer wel wie die is.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:35 schreef biel het volgende:
[..]
snap ik niet!
had tie ook smint mee genomen?![]()
je kan toch gewoon zeggen wat je gedaan hebt,we zitten toch onder een nick!
vind je dat niet vervelend dan?quote:Op zondag 5 oktober 2008 02:20 schreef ExtremeBanaan het volgende:
[..]
Iedereen heeft een nick, en toch weet iedereen van iedereen ongeveer wel wie die is.
Ik denk dat namelijk weinig mensen uit dit topic niet weten wie ik ben.
Het klopt inderdaad dat alle messen uit 1376 zijn verwijderd. Volgens vrienden van mij was de SM daar niet meer veilig!quote:
Nope, vind het meestal wel irritant dat ik niet weet tegen wie ik praat.quote:Op zondag 5 oktober 2008 11:10 schreef schuilnaampje het volgende:
[..]
vind je dat niet vervelend dan?
De SM daar is toch XXXXXXXXXXquote:Op zondag 5 oktober 2008 11:13 schreef biertjes het volgende:
[..]
Het klopt inderdaad dat alle messen uit 1376 zijn verwijderd. Volgens vrienden van mij was de SM daar niet meer veilig!
Volgens mijn informatie op HK wel!quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:03 schreef Webgangster het volgende:
[..]
De SM daar is toch H. de Groot ?
Haal de naam maar even weg dan, je hebt gelijk.quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:15 schreef filiaal_1200 het volgende:
[..]
Volgens mijn informatie op HK wel!
Al staat daar wel een vraagteken achter,en dat wil wel wat zeggen!
Al vind ik wel dat je hier geen namen moet neerzetten!![]()
Jup, de 28e in de AH kempenaerstraat (Oegstgeest) geteld.quote:Op maandag 29 september 2008 14:46 schreef UncleSam het volgende:
Waren er hier nog mensen die de afgelopen twee weken hebben geteld in Oegsteest en Noordwijk? Wordt veel geteld in onze regio de laatste tijd.
dat wel......maar waarom staat dat vraagteken er achter?quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:59 schreef Webgangster het volgende:
[..]
Overigens kun je die naam ook op de site van albert heijn vinden
Aardig gek, ik ook.. Lekker diepvries gedaanquote:Op zondag 5 oktober 2008 18:59 schreef TVSNL het volgende:
[..]
Jup, de 28e in de AH kempenaerstraat (Oegstgeest) geteld.
ik neem aan dat je dat zelf wel kan raden?quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:16 schreef crx-boy het volgende:
[..]
dat wel......maar waarom staat dat vraagteken er achter?
vandaar het vraagteken?quote:Op zondag 5 oktober 2008 11:13 schreef biertjes het volgende:
[..]
Het klopt inderdaad dat alle messen uit 1376 zijn verwijderd. Volgens vrienden van mij was de SM daar niet meer veilig!
denk dat er weinig mensen die die nog lezenquote:Op maandag 6 oktober 2008 08:56 schreef morgane het volgende:
Idd, voor dat soort dingen hebben we nou een OP.
ik denk dat het feest is deze week in jou nieuwe filiaal!quote:Op maandag 6 oktober 2008 12:13 schreef zuivelman het volgende:
[..]
denk dat er weinig mensen die die nog lezen
wat maakt dat nou uit.......je kan dat idd zo terug vinden dat H. de Groot SM is daar!quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:15 schreef filiaal_1200 het volgende:
[..]
Volgens mijn informatie op HK wel!
Al staat daar wel een vraagteken achter,en dat wil wel wat zeggen!
Al vind ik wel dat je hier geen namen moet neerzetten!![]()
Nice, heb zelf een beetje overal staan "helpen"quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:34 schreef Pirata het volgende:
[..]
Aardig gek, ik ook.. Lekker diepvries gedaan
quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:15 schreef Liefste. het volgende:
Vanaf nu zijn mensen die bij de AH werken nerds.
er zijn ook mensen die zeggen dat ze sm zyn, maar dat is niet zo......quote:Op maandag 6 oktober 2008 16:43 schreef biel het volgende:
[..]
wat maakt dat nou uit.......je kan dat idd zo terug vinden dat H. de Groot SM is daar!
Nee, ik werk in de XL in Leiden.. jij dan?quote:Op maandag 6 oktober 2008 18:42 schreef TVSNL het volgende:
[..]
Nice, heb zelf een beetje overal staan "helpen"
Werk jij normaal ook in ons filiaal?
dan weet je meer dan ik... ik ben dr pas woensdag weer.. dus dan hoor ik het wel...quote:Op maandag 6 oktober 2008 16:41 schreef biel het volgende:
[..]
ik denk dat het feest is deze week in jou nieuwe filiaal!
je sm zal wel in een goede bui zijn!
ik zeg 2 woorden.......smint en aanbieding!quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:15 schreef zuivelman het volgende:
[..]
dan weet je meer dan ik... ik ben dr pas woensdag weer.. dus dan hoor ik het wel...
Gelijk wel een doosje meegenomenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 01:35 schreef biel het volgende:
[..]
ik zeg 2 woorden.......smint en aanbieding!
lekker fris, geen putlucht deze week.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 01:35 schreef biel het volgende:
[..]
ik zeg 2 woorden.......smint en aanbieding!
Ook nog te horen gekregen waarom?quote:Op maandag 6 oktober 2008 18:46 schreef Liefste. het volgende:
Ik ben fired.
Ofwel, mijn contract wordt niet verlengd.
Hadden wij uiteraard ook op, maar bij ons moet hij om 3 uur komen en 4 uur staat de vulploeg klaar.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:31 schreef waterreus23 het volgende:
Stroomstoring op DC Zaandam, alle wagens minstens twee uur vertraging. Hij zou dus om 12:30 pas komen. En aangezien ik maar tot 13:00 was kon ik om 10:45 lekker naar Huis
Lijkt me een klusje voor de teamleiders bij jullie?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:32 schreef Webgangster een bericht
Daarom ook volgens de AH-vulmethode werken!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:32 schreef Webgangster het volgende:
[..]
Hadden wij uiteraard ook op, maar bij ons moet hij om 3 uur komen en 4 uur staat de vulploeg klaar.
Kwam hij pas 5 uur aankakken met 2200 collie![]()
Als je dat even de voorraad controlleerd van alle hele collies die in de restanten bakken liggen dan weet je wel waarom dat zoveel is. Simpelweg omdat er gewoon mensen zijn die vakken op 0 zetten als het hele vak vol staat. Dus gewoon op nul zetten als ze niet weten of er nog wat achter in de restantenbakken ligt.
Ongeloofelijk gewoon.
of je daar altijd tijd voor heb!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:22 schreef Monotomo het volgende:
[..]
Daarom ook volgens de AH-vulmethode werken!
* Restanten pad Xx nauwkeurig en volledig navullen.
* Je container(s) van het betreffende pad navullen.
* 's Avonds NEE-verkoop lopen door TL/V-B.
Kleine kans op fouten, bij twijfel kan je altijd even naar 'achter' lopen of kijken of het in het vaak staat of bij de veranderingen in de voorraad bij het product.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |